Beterschap Pip , beter nu naar de ha , zou ik ook doen , knuuffffffffffff Heb geen tijd om bij te lezen ,moet zoooooooooooveel werken deze week , ben alleen vanochtend vrij en morgenmiddag en dan is het dansles , oefenenmvoor musical dus ook rennen en vliegen ............dus moet jullie deze week een beetje verwaarlozen , maar dat zal ik waarschijnlijk na de feestdage wel weer inhalen .... iemand een update van gisteren ?
Wij hebben het op het werk juist extra druk deze dagen ,,,..Das topomzet voor ons !!! Dus kerstdagen is voor ons altijd om uit te rusten , vandaar dat ik er ook niet zo heel veel om geef..
Morgen Hmmm echt heel slecht, maar ik heb nog helemaal niks voor de feestdagen gehaald ... Moet echt even een gourmet schotel ofzo halen deze week. Eerste kerstdag eten we bij mijn ouders, dat scheelt Wil alleen nog wel lekkere hapjes met oud en nieuw, dan krijgen we gezellige visite
Morning! jeetje wat een haar heeft die kleine Nath!!! Heb Marjand een sms gestuurd... hoop dat het goed gaat! zodra ik wat weet horen jullie het!!! natas...balen van zo'n rotnacht zeg! Esmee heeft geslapen van 19.45 -6.15 uur.... beetje te vroeg wakker helaas.... en vannacht om 00.15 uur even wakker om te kletsen wanneer gaan baby's eens diep slapen en lekker lang???? of mag ik niet klagen
feestdagen: 1e doen we bij ons thuis met 15 mensen en dan hebben we een rijsttafel besteld ( normaal ook een gangenmenu maar met smams is dit niet te doen... ) 2e bij mijn ouders een brunch
Morning.. Ook hier een hele vroege vogel....pff Finn was al om 5.15 wakker, ik heb het in bed kunnen rekken tot 6.30, toen zijn we er maar uit gegaan, lekker zo in je vakantie.. Wat zouden jullie doen?? Ik ben 2wk geleden met Finn naar de HA gegaan vanwege zijn gehoest en gesnotter, longetjes klonken niet goed dus ab kuurtje gehad.. Afgelopen vrijdag opnieuw op controle geweest, toen klonk hij beter zei de HA.. Maar nu weer 4dg verder en hij hoest zich nog steeds een bult, snot loopt overal uit! Koort heeft hij niet... Zou ik terug moeten gaan naar de HA...die ab kuur had nu toch al wel aan moeten slaan???
balen pip, pffff, al die zieke kindjes hier, zielig vrijdag a.s. gaan we gourmetten bij ons thuis, maar hebben via www.bobsvleeskoerier.nl gourmetschotels besteld, dat is incl. vlees, stokbrood,saus,kruidenboter en salade! word compleet afgeleverd Dus hoef vrijdag alleen nog wat bier, wijn en champignons/paprika/uit en pannekoekenmix te halen 1e kerstdag gourmetten we bij mijn ouders, 2e kerstdag gaat m'n Svader koken die beste man is weer eens omgedonderd met de fiets en heeft z'n sleutelbeen gebroken..................zucht!
AUW..........jeetje je sleutelbeen breken......arme vent.... sterkte ermee !!! oh lekker hoor gourmetten!!! bezorgd die koerier door heel NL? wat handig !!!!
Wij gaan eerste kerstdag met kids uiteten !! Hopelijk gaat het goed ..Normaal gesproken gaat dat prima maar nu zit je toch wat langer .....We nemen gewoon wat te spelen mee en komt jhet allemaal goed ..2e kerstdag gourmetten !! @Deedtje ik zou gewoon weer terug gaan naar de dokter ........ @Babe , is jouw schoonvader zo'n brokkenpiloot ? beterschap voor hem !!
1ste kerstdag zijn bijde kids weg... Mn beste vriendin komt eten, gister boodschappen gehaald: Wrap met roomkaas en zalm. Gourmet schotel. En choco fondue met slagroomsoesjes hahaha! Met jip & janneke wijn hihi. 2de kerstdag met de jongens en mijn moeder tapas eten thuis. Darren vind dat super!
Goede morgen! Beterschap aan alle zieke kindjes! @Deedtje: ik zou ook nog eens langs de HA gaan, zeker met de feestdagen in het vooruitzicht. Ik ga met Jana ook al 2 weken na elkaar voor een lelijke hoest. Eerst AB gekregen maar dat heeft niets gedaan, nu andere medicatie (alweer een week) en ook nog niets geholpen. Zucht... Denk er dus erg over om morgenavond terug te gaan. @YenD: klinkt lekker Kerstavond gaan we bij souders eten (gourmet, mmmm lekker), kerstdag gaan we bij mijn ouders eten. Gezellig is dat allemaal!
Ik ga uitgebreid koken. Vitello tonnato, varkensribstuk met perzik, aardappels uit de oven, en geroosterde groenten. Als toetje gaat Sven een chocoladesouffle maken met witte chocoladesaus. Tweede kerstdag bij mijn ouders gourmetten, maar dat maak ik ook allemaal zelf. Ben gek op koken
Het was weer raak deze nacht.... waarom moet dat monster ineens weer een extra fles midden in de nacht???? Straks even naar het CB toe... Wij vieren alleen kerstavond.. dan zijn er 18 man bij ons en doen we borrelen, cadeauspel. De andere dagen hebben we niets in de agenda staan... lekker rustig dus! Normaal moesten we altijd rennen en vliegen om bij alle ouders (4 stellen omdat alles gescheiden is) langs te gaan maar met Julotte doe ik dat echt niet en zelf ben ik dat ook wel beu... 4 x gourmetten=bah! Dus misschien dat we dit jaar romantisch gaan gourmetten met z'n 3tjes haha! We hebben een eettafel van 3.00 x 1.10 dus dan is de tafel wel erg leeg haha! Vandaag even andere banden onder de auto en duimen dat de nieren van de poes van mijn mama goed zijn... het pootje moet er zoiezo af maar als de nieren niet goed functioneren dan heeft het waarschijnlijk niet eens zin.... heel zielig! Ik ga maar eens opstaan....
@Pip: mmm, lekker. Wat super dat je dat allemaal zelf kan maken! @Nath: ik duim voor het poesje. Wat zielig!
klinkt idd lekker Pip !! Als wij volgend jaar verbouwd hebben , vrees ik dat manlief ook gaat kokkerellen !!! ( kanie gelukkig wel !!) @ Hopelijk zijn niertjes goed van de Poes !!!
336 morguhhhhhhh, ff snel een berichtje.. ga zo met Joost heerlijk kerstshoppen.. ben alleen mega moe.. Niek is al paar weken erg verkouden en slaapt daardoor de laatste dagen NIET.. hooguit 1 a 2 uurtjes achter elkaar, maar dan weer mega hoestbui en wakker.. en dat is 's nachts niet fijn.. voor Niek is het natuurlijk het ergste, maar moeders begint zich nu ook echt belabberd te voelen.. hebben nu een puf gehad bij dokter, omdat hij nu al weken aan het hoesten is en niets helpt.. ga vanavond ff rustig teruglezen, heb nog flink wat in te halen.. hoop dat er geen schokkende dingen zijn gebeurt..