Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier is Marit s nachts ook weer aan het spoken ,maar gelukkig is een tutje voldoende ..

2. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Kimm: Niek ook al aan het hoesten... Beterschap!

Als er iemand een anti-hoest-wondermiddel kent... heel graag :D

3. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Oooooh, ik wil ook bij Pip eten!!!! :D

Mijn vader, zijn vrouw, mijn zusje, broertje, schoonzusje, babynichtje en een vriend komen bij ons. We gaan tapas eten eerste kerstdag. Lekker veel hapjes. Tweede gaan we lekker rollade, salades, groenten e.d. koken. En de restjes van eerste kerstdag eten, want die zullen er ongetwijfeld zijn!

Is dat in NL ook zo, dat je de NUVA ring thuisgestuurd krijgt? Ik heb hem nu besteld bij de gyn en binnen twee dagen ligt ie in de bus.....ideaal!

Arm poesje, ik hoop dat je niertjes ok zijn!!!!!! :(

Zieke kindjes, allemaal megaveel beterschap gewenst voor de kerst hoor! Dat zou echt sneu zijn.....ook voor de papa's en mama's!

4. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Oh ja, gisteren de laatste fles gewone voeding gegeven, geen rijstebloem of ander spul erdoor en huppakee, ze drinkt 200 en slaapt ook de hele nacht door......dussuh, alle pakken die ik ingeslagen had, geef ik mee aan mijn broertje en Sara krijgt gewoon melk voor het slapen gaan.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier is rijstebloem juist favo , gewone pap , slaapt ze slecht op en spuugt ze .......

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Heerlijk pip! ben ook gek op koken, alleen kan ik en mijn gasstel echt niet meer aan dan voor 4 personen ;) dus koken voor 9 ga ik echt niet aan beginnen!!!!!

vraagje?

Is het trouwens NODIG om op een gegeven moment 's ochtends te gaan pap lepelen? of mag dit een fles blijven?

7. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @babebabe: ik denk dat je de fles gewoon kan behouden. Ik heb dat bij de oudste toch steeds gedaan (en uiteindelijk fles + boterham). Pap heb ik nooit gegeven.

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hahaha het is maar net wat je nodig vindt. Hier krijgt Atje het lekker in een flesje, lekker op de bank zit ze dan Dora te kijken! Veel plezier kind

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Als het kon, mochten jullie zo aanschuiven, het is hier altijd zoete inval

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Babe heeft Jelmar inmiddels een tand? ;)

11. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Even een snel een berichtje van mij...

Marjan is oke hoor.... is gewoon heel druk met werken en Koen is ook niet lekker... ze komt misschien vanmiddag nog online en anders bij deze de groetjes van haar...

O, ja en E is gewoon weer thuis gekomen!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Noah slaapt afgelopen week de hele nacht door, wordt niet 1 keer wakker.Lekker hoor!

Ik ben vrij vroeg begonnen met brood aanbieden in de ochtend. Natuurlijk kan je pap blijven aanbieden in een fles. Maar ik vind dat ze hier gewoon ' s ochtend brood moeten eten. Dat ga ik bij Noah ook vanaf een maand of 8 aanbieden, met een klein flesje ernaast.

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    :xwil niet over tandjes praten:x

brood in de ochtend kan ook prima inderdaad, met flesje eerst nog.... dus net als wat je tussendemiddags dan doet, hmmmm, ga er nog eens over nadenken hoe we het gaan doen :) houden het eerst maar ff zo!

En vit. D. moet je dus bij gaan geven als ze onder de 500cc zitten? en tot welke leeftijd blijf je dit bijgeven dan?

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    So wat een ochtend.

Jordy moest naar de PSZ, maar mike was helemaal overtstuur. weet nog steeds niet waarom.
    Dus Jordy te laat op school. Toen was ik zijn fruit voor alle hecktiek vergeten dus weer op en neer.
    Toen snel mijn s.vader bellen dat ik eraan kwam. om hem naar de fysio te brengen en bloed te prikken.(Durf met dit weer niet meer weg door de val) IS heel de auto bevroren dus weer snelle alles eraf krassen.
    Nu even thuis zo Jordy weer halen en hem bij opa brengen dan snel naar veldhoven naar de dieetiste voor MIke.

Zie allemaal lekkere gerecht voorbij komen. Kunnen we 2de kerstdag nog ergens aansluiten?? weet nog niet wat we dan gaan doen.

Bos haar. op het KDV hebben we ook een kindje gehad met een bos haar. Leek wel een pruik hahahahahhahaha

15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    tot 4 jaar

16. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Heey meiden!
    Hoe ist hier met iedereen?
    Hier alles goed, beetje erg druk!
    We liggen nu met ons schip in Terneuzen, dus hebben we 'Terneuzen-stress' haha
    Overal even langs, iedereen die hier even binnenspringt... Ach de ene keer dat we hier met het schip liggen mag dat ook wel;)
    En ook dingen proberen te regelen voor de bruiloft! Feestlocatie's bekijken, offertes aanvragen enzenzenz...
    Kortom, weer weinig tijd:)

Ik wil iedereen via deze weg alvast een prettige kerstdagen wensen en natuurlijk ook een gelukkig, fijn, gezond, vrolijk en knallend 2011!!!

Heel veel liefs Kimonootje

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nou ik ga T&T uit school halen en dan wegbrengen en dan werken , dus tot vanaaf en anders morgen !!!

18. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
  19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ZE LEEFT NOG!!!! ;)

gave kerstkaartje!! wat een dotje is die yaro toch!!

Wel jammer dat je het zo druk hebt :( maar het is je vergeven, goed voornemen voor 2011:

ZP beter bijhouden :p:p

20. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik kreeg de nuvaring bij de apotheek mee.... mag je alleen niet gebruiken als er kanker voorkomt in de directe familie... moet je even nagaan voor jezelf!

Deel Deze Pagina