Gebruik je dan die rijstebloem die beebs vanaf 4 maanden mogen? Julotte luste dat wel namelijk maar twijfel of je dat dan nog mag geven nu ze weer wat ouder is...
Pip wat gemeen om babe zo te pesten.. En als Lin nou naar Nath gaat kerst vieren, is hun tafel ook niet meer leeg. Maakt pip ff wat extra en stuurt dat dan op naar Nath en Lin! AM ik moet de NUVA ring gewoon ophalen bij de apotheek. Maar ga in januari mooi een spiraal laten zetten. Was niet van plan om nog een kindje te krijgen binnen nu en 5 jaar hahaha!
Linnie je bent welkom hoor... Pip maakt wel wat extra... en als dat dan per pakketje komt dan kan de postbode Yes en haar mama en kids ook nog oppikken.... Enne Yes, hoe is het nu met je? Weet je al vanaf wanneer je hulp krijgt?
Ooh ja gezellig hoor... Nee dat weet ik nog niet. Moet morgen naar de HA toe. Ff bespreken hoe en wat. Stomme is dat ik me nu dus weer veel beter voel..... Maar ja, dat kan volgende week weer anders zijn. Wordt er gek van!
@Kimonootje: wat een super kaartje! @Marjand: fijn dat alles goed met je is. @linnie: wat een hectisch morgen/dag. Nuvaring: hmm kende ik niet, effe snel opgezocht. Maar ik heb een spiraaltje en dat bevalt me wel Mannetje komt zo thuis, dan samen eten en examens verbeteren (want alle punten moeten tegen morgen binnen zijn en hij heeft zo'n 250 pagina's te verbeteren. Dus kan wel wat hulp gebruiken. Ik de gemakkelijke vragen en hij de moeilijke
Blij dat je je nu toch weer wat beter voelt. Mijn gevoel zegt, doe het toch maar. Wij willen natuurlijk allemaal graag dat je je altijd goed voelt . Succes bij de HA morgen en dikke knuffel hoor! Voor jou extra fijne kerstdagen met je vriendin, mama en natuurlijk je 2 kapoenen!
Zeg hebben jullie ook een bol.com advertentie onderin staan?? Ik zie namelijk allemaal items staan waar ik zelf de afgelopen dagen naar heb zitten kijken. Hou ik niet zo van...............
Blij dat E toch thuis is gekomen marjanneke!! tandjes.... volgens mij moeten we straks een kunstgebit aanschaffen Nath, Jelmar krijgt door z'n laatste fles ook gewoon nog 4maanderijstebloem hoor!?
@ Alpenmama wat fijn dat de portemonnee weer terug is! Ik ben de mijne ook een keer verloren op de huishoudbeurs... heel de dag naar de klote dus... reed ik savonds ook nog een deuk in mijn moeders auto 2 dagen later kreeg ik een heel raar telefoontje via een collegaatje, had iemand de portemonnee gevonden en ik had alleen een lijstje van de alarmlijst van mijn werk erin met telefoonnummers, dus vandaar dat de vinder een collega had gebeld... kon ik hem in deventer ofzo weer gaan halen Geld was wel weg helaas en strippenkaart maar ik was al blij dat ik mijn pasjes, rijbewijs, id kaart etc. nog had!
dat is smartadvertising pip heb ik ook altijd hoor! dan zit je op een of andere site en zie ik weer reclame voor kleertjes.com omdat ik daar op heb zitten kijken... kun je niks aan doen, ja, stoppen met internetten!!
@ Pip Beterschap voor je kindjes!! @ Marjon werkze deze week, dat kan ik me idd nog herinneren van de AH, kerstavond vielen om een uur of tien mijn luiken dicht... gezellig!! Of de hele kerst zo ziek als een hond van de stress van de afgelopen weken die eruit kwam! Maar ik moet zeggen ik mis het af en toe wel hoor, die hectiek voor de kerstdagen en de gezelligheid in het filiaal! @ kerst: kerstavond tapas eten bij die vrienden die ook die kleine hebben, een aantal vrienden van hun komen ook, gezellig dus! 1e kdag mijn ouders, 2e k-dag souders, oud & nieuw met onze beste vrienden bij vrienden thuis! Dus wij hebben het goed bekeken, hoeven niks te verzorgen
@ Kim shopze en wat balen dat Niek zo'n last heeft.. en moeders dus ook! Gelukkig alles ok met Marjan! @ Kimonootje zwaaai! En jullie ook hele fijne dagen! Wat een gave kaart! PSP? @ nuvaring is dat fijn????????????? Ik weet nog niet wat ik wil, doe nu gewoon lekker periodieke onthouding in combinatie met condoom zoveel zin hebben we toch nog niet Maarre ik wil absoluut niet aan de pil en ook absoluut niet nog een kind!! (voorlopig) dus moet wel wat gaan bedenken want ik ben wel gesschrokken dat ik zo snel zwanger was (in 1x raak geprikt )