hebben wij hier met Esmee ook! nou dan geen pap... is ook niet erg hoor!!! had ook een sms gestuurd en dat ook als antwoord gehad was alleen bij s.ouders op visite dus kon het niet posten....
nope ik heb nu verzekeringen... terwijl ik daar nooit naar kijk! Big brother is watching you Pip...8)
Hallo Dames moet iets van 10 paginas bijlezen vind ik net iets teveel UPDATE??? Charlotte heeft net weer supergoed broodje gegeten heb halve gegeven toen begon ze kokhalsen dus het was genoeg. Heb me suf gelachen ze ging mij ook brood voeren geweldig
ik heb zekur.nl van unive onderin staan maar als ik iets op wehkamp heb bekeken ofzo staat dat inderdaad onderin...
sterreke is die 83 streefgewicht of je huidige gewicht? ik ben in de war door want vind 83 niet slecht hoor!!! nuvaring is fijn maar manlief heeft ook wel eens aan ringsteken gedaan haha!
whahahahaha ring steken!!!! heb ik nog nooit gehad hahahaha... euhh dees 10 pagina's is toch niet veel volgens mij niets spannends gemist hoor.... ik ben traag vandaag!
Hahaha, ringsteken! Dat is hier nog niet gebeurd.....maar ik vind hem wel erg fijn. Nath, dat heb ik echt nog nooit gehoord? Hoezo mag je de NUVA ring dan niet gebruiken en bij welke kanker? Iedere familie heeft wel kanker tegenwoordig, dan zouden maar weinig mensen de ring kunnen gebruiken? Kein Lust mehr! Ik wil vrij!!!!!!!
uiteraard maar doe je die erin voor je gaat knallen? of zittie er altijd in? ik ken hem echt niet!!! whahahahaha
Die zit er drie weken in. Dezelfde tijd als dat je de pil slikte. Dan gaat ie eruit en na een week komt er weer een nieuwe in. Nou ja, die komt er niet vanzelf natuurlijk 8)
whahaha, goh, zijn jullie er tevreden over? voelt dat niet gek? Kan hij niet naarbinnen 'gestoken' worden?