ja was er tevreden over maar gebruik momenteel even niets om te bezien hoe cyclus na zwangerschap zit.... lijkt erop dat hij langer is
ik ben nog niet vrij, maar ben er wel ' klaar mee' voor vandaag..... hahahahahhahaha, beetje slecht verwoord helaas tot half zes vandaag, en morgen, en dan lekker vrij!
op die manier!!!! ik heb ook altijd een dip rond dat tijdstip inderdaad! wordt strakkies helemaal wennen voor mij....van half negen tot 18 uur werken ben verwend met 16.30 uur naar huis te kunnen! maar goed kwestie van wennen......... ben wel om 18.15 uur thuis en gelijk eten dan komt het vast goed!
helaas denkt mijn consulente daar anders over, hahahahhaa! Tja het is toch echt teveel, maar met 70 kilo zou ik zeker ook blij kunnen zijn hoor!
je consulente kan heel veel willen / denken maar het gaat om JOU lijf dus als jij er op een gegeven moment klaar mee bent dan is het basta toch?! althans 70 is een prachtig gewicht en zou ik zelf ook vrede mee kunnen hebben hoor ! maar je bent top bezig schat!!! en de eerste tien heb je er al af dus dat is al heel goed voor je lichaam!!!
nee was een grapje, ik vind het zelf ook veel te veel! zou veel happier zijn met nog zeker een kilootje of 10 minder en ik heb het nog niet zo heel lang geleden gewogen (jaar of 6) dus moet kunnen!
Jesse zijn nichtje heeft vorige maand in het blad GEZONDNU een verhaald geschreven over de laatste dag van het leven van haar vader die ga ik nu even lezen. Vind egt moeilijk maar goed nu ff lezen ben togh ook wel benieuwd
Esmee is wakker geweest van fles om 7.00 uur tot 12 uur en heb er toen op bed gelegd om13.30 uur een lekkere poepluier en weer in bed gelegd en lijkt erop dat ze toch weer slaapt vanaf wanneer gaan kindjes eigenlijk nog maar 1 x per dag naar bed???