kan je al eerder naar de KA marjan? medicatie voorschrijven ofzo tegen de koemelkallergie ofzo.... das toch wat je vermoed dat hij heeft? kan je bij apotheek niet koemelkvrije opvolgmelk kopen om het eens een kans te geven... wie weet knapt hij op! of is het "gewoon" de griep met koorts enzo???
bmi....jeetje ik voor de lijst aan met 31....word echt tijd dat er honger winter uitbreekt.....wil er 15 kwijt dan zou ik een bmi van 24 hebben en daar heel blij mee zijn..... @Kaatje: Wat fijn zo'n mooie echo!!! @Babe: Zijn ze bij Jelmar nog helemaal niet door dan? Bij hem waren ze het eerst inzicht...gekke dingen die tandjes. @Nath: Stoere slee, en wat een gaaf meissie is ze toch! @AM: Mooie kerstkaart...mooi meissie is ze ook al! @Kimonootje wijze foto!!! verders...eet ik het ff niet meer
Nou Feyza is op 3 dagen na 2 weken eerder gekomen, en het is een aardige bolle, haha Ik zou het niet erg vinden om weer 2 weekjes eerder te mogen. Nou liep ik bij Feyza natuurlijk al 6 weken met goeie weeen rond wat erg vermoeiend was. Ach we zien wel hoe het deze keer loopt.
Nee t'is gewoon heftige griep...nu de 3de dag. Snot loopt uit z'n neus en ogen echt vaag....En steeds af en aan 39 gr koorts... Wil ook niet echt eten of drinken. Van Erik moet ik ermee naar de HA en ik denk dat hij moet uitzieken...Jullie?
zo vlak voor de kerst denk ik dat ik wel even naar de HA zou gaan...... al is het maar even bellen en overleggen met de assistente...
Rode wangen, kwijl en veel bijten? Al maanden, af en roe hangerig en diarree, maar zet niks door! Dus we wachten geduldig af
ah joh...komt vanzelf. En zo leuk zijn tanden niet...Koen die bijt regelmatig op zn vinger en gaat dan zitten janken omdat het zeer doet