Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Goedemorgen!

Grr, is toch niet eerlijk, doet mijn man een keer de eerste fles, moet madam wakker gemaakt worden, doe ik hem op mijn vrije dag, is ze supervroeg wakker.......

Nath, de ringen worden vanochtend geleverd, dan zal ik de bijsluiter eens lezen. Mijn oma heeft borstkanker gehad, mijn moeder darmkanker.

Gemeeeeeen, het wordt warmer! Dat is niet fijn voor de pistes! Nou ja, is maar even geloof ik, maar hoop dat het met kerst lekker koud is, dan kan de open haard gezellie aan. Is ook leuk voor de familie die over komt......

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    marjan: jeetje koen zo ziek. beterschap maar meis
    kim: jij ook een rotnacht gehad. zielig voor niek en voor jullie! hopelijk gaat het snel wat beter
    am: dat heb ik nou vaak ook...

cb: shit vergeten gister naar cb te gaan. gelukkig geen inenting, maar vandaag maar even bellen.

kerst: nog verzinnen wat ik morgen ga kopen voor kerst... had besloten het niet druk te maken, maar dat lukt dan toch niet :)
    vienne heeft echt d'r gil ontdekt echt schattig. en ze is zo tevreden en alsmaar lachen. dat zei mijn schoonma ook. ze is bijna nooit chagrijnig. zo blij!!

sale : oh trouwens sale bij de name it winkel. leuke dingen gehaald voor de helft! voor de koopmiepen onder ons ;)

verders nog update van gister?

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorge

AM bale dat warmer word.

Nath hoe ging jullie nacht?

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Nathalie. Wat moet babe met de man van dag?

Goedemorgen!
    Eindelijk weer wat beter geslapen.
    Het gillende varkentje werd om 3 uur wakker, maar ik ga dan echt geen fles geven.
    Dus heb hem in mijn bed gedaan en we zijn gelijk in slaap gevallen tot half 7.
    Lekker zn fles leeg gedronken en nog geslapen tot half 9.
    Heerlijk!!
    Nu ligt hij gezellig naast me te brabbelen...

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    een vraag!!

Ik heb ff een maandje geen pil omdat ik volgende maand een spiraal laat zetten.
    Maar nu heb ik al dagen een pijnlijke onderbuik en steken heel erg.
    Ik ben vorige week ongesteld geweest dus kan geen eisprong zijn lijkt mij.
    Waar zou t vandaan kunnen komen?

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen everybody!

nog een dagje werken en dan lekker 5 vrije dagen :)

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yes ik heb egt geen idee:( heb ikook wel eens;) maar ik ben al een eeuwigheid niet meer ongie geweest.
    Wat een uitvinding die spiraal.

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Uhh babe met de man van dag??? Geen idee zal wel weer namen doorelkaar hebben gehaald hihi!

Julotte was gisteravond aan het huilen maar viel steeds zelf weer in slaap! Vannacht heb ik niets gehoord!!!! Joep zei van wel maar ze ging snel weer slapen! Ze werd net pas wakker... Zo ken ik haar weer haha!

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nath fijn charlotte heeft ook een goede nacht geha van 24tot 7 toen fles en toen nog tot 9 geslapen.
    Ze heeft gister best wel veel gegeten van het prutje wat ik heb gemaakt.
    Miss heeft ze daardoor beter geslape haha geen idee vnaaf maar weer probere.

Vraag ik heb vlees ingevroren vorige week de datum was van maandag. Maar als ik dat nu klaar maak dan mag ik het toch niet meer invriezen?

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen!

Marjand: Hoe is het nu met Koen! 40 graden+ is echt te veel hoor met zo weinig drinken. Echt dan de HAP bellen.

Gisteren bij de HA geweest, Annemijn heeft oorontsteking en Floris heeft een pufje gekregen voor zijn benauwdheid. Ik hoop dat Annemijn snel weer beter wordt, ze wou gisteren wel bij mijn souders logeren. Maar toen we belden hoe het ging, bleek dat ze niet eens haar pannenkoek wou eten, dus toen maar pap met sinaaspril.

Ben dus nu alleen met Floris thuis, die vermaakt zich prima met een bak speelgoed, dit is wel heeel relaxed wakker worden zeg.

Gisteren waren Sven en ik 11 jaar bij elkaar dus lekker uit eten geweest bij de Japanner, o wat was dat lekker. Ik stonk wel naar knoflook volgens mijn moeder, toen ik Floris ging ophalen, haha. Nou dat geloof ik ook wel, ik heb veel, heeel veel knoflook gehad. Ik had er een droog bakske van. :D

Gisteren ook nog heel ff gesjopt met mijn hoogzwangere vriendin. Die kan amper meer lopen dus hebben we een rolstoel opgehaald en zijn we zo de stad in geweest. Werkte prima. Leuke blouse, broek, en shirts voor Floris gescoord en voor Annemijn, schoenen, bodywarmer, broek, shirt gescoord. Was weer leuk sjoppen zo met al die korting :D

En dan het grote nieuws........................we hebben niet 1 maar 2! tanden!

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nee ingevroren vlees kun je niet weer invriezen

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Oooo ik heb een vakantie geboekt. van 5 t/m 22 juni, kon helaas niet langer. France here we come! Sven stelde voor om anders nog lekker in zuid-duitsland of in belgie in een hotel te overnachten. Goed idee van hem. We hebben heerlijk 4 weken vrij :)

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    morning!

Wilfres is niet mijn man nee :p hahahaha,

wel spannend hoe het nu met DAg is?!

Slee, handige tip: als je zo'n gwoon houten sleetje hebt, een winkelmandje jatten en deze eropvast schroeven :D

Pip, arme Floris..... BV met een lekkere knoflooknasmaak :p:p:p

eeh, ingevroren bereid vlees dan? want ik koop altijd gehakt groot in, en dan eten we bijv. macaroni en restje daarvan vries ik wel in voor een week later hoor!?

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dat kind kent niet anders, haha.

Hij is echt super druk in de box!!! op trekken en loopt al een beetje langs maar zo nu en dan...................boink op zijn kont en lachen dan! haha

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Babe als het bereid is kun je vlees enz volgens mij niets van 3maand bewaren.
    Maar dat van mij is dus niet bereid.
    Nou neem het risico maar niet;)

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    als het niet bereid is kun je het niet nogmaals invriezen inderdaad,

Jelmar gaat vanavond aan de vis :) met rijst, ei en kaas, smullen!!

18. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Straks ook vis voor Nora. Is de eerste keer, hopelijk lust ze het. Ik vrees dat Nora ook ziek aan het worden is, daarnet 37,7 graden, ze ligt nu in bedje maar ik hoorde haar daarnet al even (nu weer stil). Is ook een gebons bij de buren, ik hoop dat ze weer inslaapt, het zou haar deugd doen. Zit ik vanavond alweer bij de dokter, voor de derde week op rij... Zucht...

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    morgen schatjes!
    tjeee dat serious request is verslavend... :D
    Vannacht om half 2 naar bed gegaan en vanochtend om 8 uur maakte Gieltje me weer wakker...:) (helaas Gerard niet, die ziet er een stuk lekkerrrrrrrrrrrrrrrrder uit!)

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik lag heel niet op bed maar zat te borduren voor serious request! Dikkop...! ;)

Deel Deze Pagina