Heb mega veel terug te lezen, maar denk niet dat het gaat lukken. Kan me namelijk officieel sinds gisteravond aansluiten mijn mijn meiden. Ben aan 1 stuk door aan het kotsten en aan de rees en hou geen druppel binnen. Heb net 4 uur gewacht om wat te drinken, neem 1 slokje thee en binnen een minuut er weer uit. Ben gewoon binnen 24 uur 2 kilo kwijt. Hoop wel dat het gauw over is, wat een ellende zeg en zeker als mannetje dan aan het werk is en de meiden gewoon hun aandacht willen. Mocht ik vanavond niet meer hier komen een vije avond allenmaal. Beterschap voor alle zieke, en een dikke knuffel voor degene die het nodig hebben of er gewoon 1 willen.
Sterkte Sur... hoop dat jullie allemaal snel opknappen.. Natas.. snap precies wat je bedoelt.. terwijl jou stem wel normaal is hoor, alleen de mijne niet
Wilde iets leuks plaatsen maar lukt niet. Even een vraagje: Hoelang zouden jullie wachten met naar ha gaan, als je geen vocht binnen houd. Hou nu nog steeds niets binnen, en mijn lippen zitten aan elkaar gekleeft van droogheid. Pas 1 keer klein beetje geplast vandaag. Zou ik niet zwanger zijn dan maakte ik me daar niet zo druk over, maar weet niet of het kwaad kan voor beeb. Voel met verder zo slap als wat en soms duizelingen.
ik doe ook meestal er nog wat naast. of ik neem het op. dan kan ik het 2e kerstdag kijken als bram werken is. wat een teleurstelling zeg dat hij moet werken... vooral als je je er op hebt verheugd. bram moet rond deze tijd ook altijd erg veel werken en ik heb dan vrij op de dagen dat hij extra moet werken.. maar 200 euro shoppen, yeah! dan wel voor jezelf besteden he en niet alles naar de kindjes manne shoppen, het is echt al. daan wilnu al niet. vienne tja, die vindt alles in de wagen prima weet iemand leuke films de komende dagen?
dames??? ben ik er een keer o ja nog over ons personeelsfeest: Nieuws: Bedrijfsuitje Juridisch Loket resulteert in dansfeest in gestrande trein - EventBranche.nl
ik ook. kan alleen mijn edentifier niet vinden... moest wel lachen gister een fries aan de lijn en wist even niet meer wat pake en beppe was. net alsof heel nederland fries spreekt
nee hoor, ik kwam er snel genoeg achter dat het geen pa en ma was maar goed dat ik niet zei dat ik 'geen grunings sprak'. dan had ik natuurlijk de poppen aan het dansen gehad ik ga slapen . daggg
Hey meiden.. Momenteel weinig tijd voor ZP. Druk bezig in ons nieuwe huis. Willen we over 2 weken al in, dus we moeten er even ana trekken... Morgenvroeg weer heen, dan behang eraf (wordt gestuuct), en een beetje verfwerk.. Verder schoonmaken, en dan spullen over.. pff.. even druk, maar tjah, wil hier zo snel mogelijk weg..
Hallo lieve meisjes..... Ik heb de hele dag geen tijd gehad... druk druk druk! Alles is weer binnen voor de kerst en morgen alleen nog een zeeeeeeer grote schoonmaak houden..... bah! Als iemand zicht verveelt... je bent welkom! Muts!! Ik heb niet eens de tijd om te haken.... als die sjaal af is dan is het waarschijnlijk zomer... Goed gedaan.... hoop ook dat deze week je laatste week is... spannend nog even! Dat kan je wel zeggen.... hij was er net met de volgende slee al... had ie ergens op de kop getikt!! Mooi niet op 05-02 he!!!! Goed goed goed!!! Heb ik gedaan.... ik reageer morgen even oke... ben kei moe!!!