pip en lvdb, hij kruipt nog net niet! hij krijgt zijn armen nog niet los, maar heeft wel dikke pret! nog ffies, dan lukt het hem wel...
Hai! Heb alleen twee paginas gelezen, heb ik nog belangrijks gemist? Gister hele dag sauna was heerlijk!! De brandweermannen kraamvisite is net weer weg gelukkig!! Koud hiero! Beredder, zit te twijfelen of we ff gaan wandelen!?
Heb thermometer nog niet geprobeerd, zal ik zo doen als ik haar uit bed haal. Gisteren ook al beetje olie door haar eten....dat zit er eigenlijk altijd wel een klein beetje door om het wat smeuïg te maken en omdat ze wel wat extra vet kan gebruiken..... Ga vandaag zoete aardappel met bloemkool voor haar maken, ben benieuwd! Heb zelf nog nooit zoete aardappel gegeten haha.
Eindelijk thuis gelijk vvanuit werk emmen in gegaan jas voor mezelf gekocht. Yes ik kom zo op laptop dan kijk ik je filmpje. Ohh jaa heb een staafmixer gekocht ga ik eten voor charlotte zelf maken vooral het frui ben flauw van die dunne prut uit potjes
leuke jas maar is die echt voor Dean om eerlijkte zijn vind ik het meer een meiden jas..... babe: lekker dagje dus gehad als ik zo mag begrijpen! heerlijk hoor sauna! nou ja..ik ben meer een stoombad fan
Dames is het heel erg als ik van te voren de kachel aan zet bij Charlotte op haar slaapkamer en als ze in bedje gaat de kachel weer uitdoen?
nee das toch prima! een slaapkamer moet alleen niet té warm zijn.. een graad of 18 is volgens mij goed! hier is het iets kouder zelfs.....
sorry YenD.... ik denk dat dat komt omdat Natas net verteld had over een jas en toen ik jou plaatje zag .......... Esmee heeft ook zo'n model jasje en die is roze met wit geblokt.... ach ik ben gewoon een giga muts!!! maar hij is wel leuk hoor !
weet je wat ik nou zo sneu vind... ligt Esmee lekker te slapen en is het tijd voor de warme hap.... maken jullie jullie kids wakker voor zoiets of aangezien het bijvoeding is niet wakker maken en lekker laten zitten die warme hap.........
Doe ik het later, jij eet toch ook niet altijd op dezelfde tijd! Ik vind het persoonlijk niet meer bijvoeding. Hier halen ze toch heel wat voedingsstoffen uit.
hmmmmmmm maar ze ligt nu nog te slapen........... vind dat wel lastig omdat ze om 19 uur de laatste fles zou krijgen...
Goede avond! Yend, leuk filmpje van Dean!! Yaro heeft ontdekt dat hij met zn stem ook volume heeft.. Eerst was het schattig: dadadada wawawa nu is het: DADADADADA WAWAWA!!!!!!!!!!!! Echt schreeuwen doet hij dan!! En daarna keihard lachen! Willen de andere beebs nog in de box? Liefst wil hij niet meer in de box, maar op de grond, zodat hij alle ruimte heeft om te tijgeren en te rollen. Hele vloer bezaait met speelgoed, en toch blijft die stereo het leukst vinden... En zijn nieuwe trucje: op de handjes en de knietjes, en dan van voor naar achter wiebelen.
dag, kan je de bijvoeding dan niet overslaan vandaag? Als Yaro ligt te slapen terwijl het 'haptijd' is laat ik hem meestal gewoon slapen. Soms combineer ik het daarna, dan doe ik melkpapje, toch zn flesvoeding, en toch gehapt