Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    kim: ze hebben inderdaad veel gemeen :) jij hebt ook een schatje. daan kijkt al echt zo naar beneden en met van die hondenogen zegt hij dan heel zachtjes mag ik ....? ajb ajb ajb? en vooral dat laatste :)

babe: wow heftig. vooral als je het ziet. blijft je volgens mij lang bij

dag: goed zo! lijkt me wel gek zo onverwachts in een keer zo je laatste dag te hebben.

pip: oh gelukkig maar. naar restaurant is nog wel stijl te lopen, ook met wandelwagen... maar in ieder geval dicht bij zwembad. daan was daar vorige keer nog net te klein voor (1 jr 3 mnd)

natas: hoe is het met d epols?

hiero: koppijn, misselijk en moe. dus lekker mijn vrije middag op de bank doorbrengen. net fysio gehad en boodshcappen gedaan.
    vanpochtend weer mijn portemonnee vergeten, stond ik weer vor de 4x zonder bij de bus... grr. en erg druk op werk terwijl wij minimaal bezet zijn.. dus ben benieuwd morgen :)
    volgend jaar maar anders doen

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik probeer het echt want ik lust wel een lekker tapas van babe :p

morgen is mijn laatste dagje.. vrijdags werk ik altijd halve dag dus morgen ook nog ... maar wel gek idd hoor! maar wel HEEEEL leuk!

3. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    nath: heftig hoor. laat je moeder maar lekker met julotte knuffelen!
    dag: hoe is nu met je schoonmams? heeft ze erg veel pijn?

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ja best veel pijn helaas... kan moeilijk lopen en de trap is helemaal een gedoe :(
    is een zeurderig moe been... althans zo omschrijft zij het...
    hoop dat dat bestralen snel zijn werk doet! het is nu al dik anderhalve week geleden dus mag onderhand wel gaan werken....

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    LVDb balen dat je ziek voelt.

Me pols nnog steeds pijn ook me vingers.

ik draaide een client op zijn zij in bed maar hij viel trug terwijl mijn hand nog op zijn rug lag dus me hand klapte dubbel:(

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    auw natas! is hij niet dik?

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik ga er zo vandoor!is het alweer tijd om naar huisje te gaan :D

8. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Da's ook balen Natas, is ie niet gekneusd ofzo?? Althans het zou zomaar kunnen als ie dik is? Ook blauw aan het worden?

Dag, zou fijn zijn als het bestralen zijn werk gaat doen ja, hopen we hier ook snel op. Mijn oom kan echt helemaal geen trap meer op... moet met een brancard. Hij moest zelf uit de deur stappen en dat is een drempel van 10 cm en dat lukte gewoon niet meer... dan denk ik weleens: Je gaat zoals je bent gekomen. Zo hulpeloos, kan niets, luier om.... niet iedereen natuurlijk maar hij wel... pff alleen de actieve kanker had ie toen nog niet...
    Hij is veranderd van een man in een opa... ziet er zo slecht uit.

Enne thanks voor je tip over te vaak knuffelen. Maar het valt nog mee hoor. Ze zou eigenlijk 3 dagen per week naar mijn moeder gaan als ik aan het werk zou zijn maar helaas loopt dat allemaal anders en nu gaat ze soms 2 dagen in de week en soms ook 3 weken niet.. verschilt nogal.
    Vandaag komt het knuffelen wel even goed uit want ik moet echt druk assepoetseren hier in huis.... heb nu pas de keuken af.... nu de rest nog! Bah

9. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag: verrot zeg.. hopelijk gaat het werken
    nath: teveel knuffelen? omdat je anders straks je kont niet meer kan keren? begreep het ff niet
    natas: au pijnlijk. is ook lichamelik zwaar werk lijkt me

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    LVDB het klopt idd is erg zwaar vooral nu we met minder personeel minder uur moeten draaien.
    Me pols is niet dik wel wat blauwig zal morgen wel weer over zijn..

11. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Zo eten zit er weer in... Joep kookt hier meestal en nou heeft ie mijn net schoongemaakte keuken weer vies gemaakt.... grrr! Hij kan super goed koken maar maakt er altijd zo'n zooi van! Ik ben weer verder aan de poets... de zitkamer zit erop nu de andere helft nog, bijkeuken en dan naar boven... daar wacht een kalkachtige badkamer nog op mij....

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hey meiden even een teken van leven...maar moet erg veel werken en koen is super ziek...arme prul.

13. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Ja dacht ik ook, zolang maag leeg is heb ik nergens last van, niet misselijk niets.
    Ja wel dorst natuurlijk, maar als ik dan iets drink dan is het net een steen op mijn maag, net zo lang tot het eruit is.
    Of het komt van boven, of ik kan gelijk naar de wc toe lopen.

Weet niet of het emesafene is, vergeten te vragen, dom want dat hielp de vorige keren ook niet.
    Maar toen was ik wel goed misselijk.
    Kon het vanmiddag ophalen bij apotheek, kom ik daar met 3 kinderen aangezakt, moet het besteld worden, dus kan ik morgen weer terug.
    Ben nu bijna 4 kilo kwijt sinds dinsdag avond.
    Dus zit nu op -8 kilo.

14. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Werkze Marjan en een dikke knuf voor Koen... hoop dat ie snel weer beter is...

Als ik je hier niet meer spreek voor morgenavond en voor alle andere meiden ook.... alvast hele fijne kerstdagen! Geniet ervan, voor het eerst met onze beebs...

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    OOOHHH MY GOD..
    ik zit rtl4 te kijken gaat over wasbeerhonden die geslacht worden om hun vacht.
    Egt vreselijk om te zien:(:(:(

16. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hoi meiden!!

Ik was aan het shoppen daarstraks ja... was helemaal niet mijn bedoeling maar mijn zusje was nog steeds ziek en die zou de kado's voor mijn ouders halen....:x Kon ik dus op pad, blegh! :( Ter verduidelijking: ik haat stadten hahahhahaha. Ik ben met de bus gegaan en uiteindelijk vond ik het toch wel leuk hoor, nog even Marien aan mijn oude collega's in de appie geshowd, en bakje koffie gedronken daar, was gezellig!

Oh ik heb net "Son of a preacher man" aangevraagd bij serious request... Hmmm hoop stiekem dat Gerard me vannacht lekker uit bed belt! :p:);)

17. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    @ surreya beterschap!

@ linnie hopelijk heeft mike niet rsvirus...

@ Nath knuf voor jou en je mamsie!!

@ lvdb is een ov chipkaart op je hoofd plakken misschien een idee...? :D:p

@ natas oh maar goed dat ik verslaafd ben aan 101 tv want dat soort dingen moet ik echt niet kijken over dieren... :x:(:x

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    sterreke ooohh das moooi liedje:D:D:D:D:D

Ik kijk ook dag en nacht 101 tv behalve als mij soapies erop komen:p

19. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Meiden, ik heb even een vraagje...

Ik schrok de vorige x nogal van de vele links naar ZP als ik mijn naam en die van Julotte intik bij google...
    Ik heb aan een moderator gevraagd of mijn berichten gewist kunnen worden maar dat ik helaas geen optie. Ik vind het persoonlijk niet nodig om alle berichten erop te laten staan aangezien we nu alweer 10 onderwerpen verder zijn dan er berichten op staan van ons... oftewel we lezen die toch niet meer... en pottekijkers hoeft van mij ook niet...

Onderwerpen kunnen ze wel verwijderen....

Hoe staan jullie er tegenover om "volle" onderwerpen zoals, deel 1, deel 2, deel 3 enzo te wissen?
    Dat het huidige uiteraard open blijft en de vorige ook voor de minder snelle lezers en alle anderen gewist worden??
    Ik zou het wel fijn vinden... dan is er niet zo heel veel van je terug te vinden op internet!

Alle berichten die jullie in andere onderwerpen posten blijven bewaard uiteraard....
    Ik hoor het wel!

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    nath heeeeeeeeeeeeel goed ideee

Deel Deze Pagina