Ik heb ga het mezelf moeilijk maken, ik ga alles zelf maken, sausjes, vlees, boter. Heb je mijn vorige post gezien??
Kan alleen niet vinden hoe ik dat moet doen.... Ik ben wel geadviseerd dit te wijzigen en dan een nw aan te maken door een mod...
Nath, met geldige reden bij een modje aanvragen! Pip, tja, gezien vorige keer zijn we toch wel even samen, is lekker eten wel belangrijk
Pip, ziet er leuk uit!!! Ik vind het prima... ook leuk is het om volgend jaar in de zomer te doen... of in de nazomer als de meeste al kunnen stappen.... ziet er leuk uit... beestjes kijken, spelen op het gras!
Ik ben dus voor! Moeten alleen nog ff goed, duidelijke manier bedenken dat iedereen laat weten of ze komen! Misschien kan iedereen mij pb,en met als onderwerp ,ik kom, of twijfelgeval, en zo spoedig mogelijl posi of nega bebestigen??
Kan een mooie vaste ontmoetingsplek worden, ligt ook wel mooi t.o.v. de snelwegen en zo. Iedereen komt uit alle windstreken
iedereen die zeker weten mee wil op 5 februari graag mij pb'en met onderwerp "ik kom" of "twijfelgevalletje" graag wel zsm positieve of negatieve bevestiging! Bvd