Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hoi lieve meiden!

Even snel voordat ik ga werken. Als ik vandaag niet meer online kan komen....

Hele fijne dagen toegewenst van ons!!!!

Heb de laaste dagen niks bijgelezen, Koen is vanaf zondag avond flink ziek..Steeds hoge koorts en alleen maar huilen 24/7. Woensdag avond uiteindelijk op de HApost terecht gekomen want hij wilde heel de dag al niet meer drinken....En s'avonds liep de koorts weer flink op. Blijkt dat de arme prul een flinke oorontsteking heeft tel daar snot uit neus en ogen bij op...Nu ehhh ik geloof peniciline gekregen. Gister nog een keer naar de HA geweest want hij had van woensdagavond tot 12 donderdag morgen maar 50 cc op nou daar word ik flink zenuwachtig van...Gelukkig niet uitgedroogd. Maar gister vanaf een uur of 3 leek hij weer wat fitter te worden. En vanmorgen leek hij weer wat vrolijker...Nu weer op bed. Dus nu maar ff snel weer werken en dan daarna snel weer naar huis om te knuffelen met mn lieverd. Man wat voelt het fout om te gaan werken als je kleine schatje zo ziek is....

Maar goed ik hoop vanmiddag nog even hier langs te komen en te lezen wat er allemaal is gebeurd...

Liefs en dikke KUS! Voor iedereen die het nodig heeft!

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Oooh sushi!

Heerlijk.

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wat een super lief berichtje!!!

Ik heb zoooo last van mn hormonen...heb er natte ogen van. Man wat ben ik een sentimentele muts geworden na de bevalling....

Maar je beschrijft het super....ben ook super gehecht aan jullie en mis jullie vreselijk nu ik wat minder online kan komen....

Dag een dikke smakkerd voor jou...je bent lief! Hoop dat jullie kunnen genieten van deze dagen! Maak er wat moois van!

4. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Wow, mooi geschreven.. En ben het er helemaal mee eens!! Jullie zijn allemaal schatten!!

x Kim

5. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Marjan.. ach gossie.. Ooronsteking sucks!!! Geef Koentje maar dikke knuf van mij.. zeker balen dat je dan moet werken, maar voor je het weet ben je weer thuis en kan je heerlijk knuffelen met je mannetje..

6. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Yes.. begrijpelijk hoor dat je hem mist.. nog maar 2 nachtjes en dan kan jij ook weer heerlijk knuffelen.. en zo lekker bellen met Darren!!

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Marjan arme koentje, gelukkig voelt hij zich al een beetje beter.
    Hele dikke knuf voor koen en voor jou!

Dag, we zijn echt een hele hechte club geworden he.
    Had nooit kunnen bedenken dat ik zulke lieve vriendinnen zou krijgen via een forum!
    Ook jij een dikke knuff!

Marjon werkse, zit me telkens af te vragen wat voor werk je doet, maar mn geheugen is stuk denk ik....

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Yes: Dikke knuf...en voor je het weet is hij thuis.

Meiden ik ga werken....later!

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgeee

Marjan ooohhhhh gussie oorontsteking dat moet vreselijk pijn doen. Hopen dat koentje snel weer de oude is.

Kim me pols doet nu rondom me hand pijn. Het moet egt afzakke want moet van 15tot22.30 werken.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

Marjan, aaah arme Koen. Fijn dat het weer wat beter gaat.

Ik ben aan het werk, arme ik. Maar ga om 16 uur naar huis.

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Morning!

Arme koen :( hoopt dat de kuur snel gaat werken!

Dag, I agree met je berichtje :)

Jelmar roept inmiddels constant heit..... Maar heeft de link heit-johan volgens mij nog niet helemaal duidelijk:p

Yes, lijkt me ook raar om zo lang zonder darren te zijn, maar je moet maar denken dat darren zijn vader hem natuurlijk nog veel minder ziet!!

Als ik johan zo met jelmar zie vind ik het zo sneu voor alle papas die hun kids maar 1 x in de twee weken zien:(
    Maar goed, je kunt ze nou eenmaal niet door tweeen delen!
    Maar als ik het zo lees hebben jij en darren zijn papa het allemaal goed geregeld!:)

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    aaaah wat lief!!!! Jij ook hele fijne dagen, hopelijk kunnen jullie er met de sfam toch lekker van genieten enne fijne werkdag vandaag!!!!
    DIkke kus!

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    @ Yend Marjon werkt in een supermarkt, maar ik weet niet welke en wat ze precies doet....! :)

@ Marjand agosie die arme Koen... maar het werken zal supersnel gaan want het zal wel een topdag zijn bij jullie in de bakkerij toch?? Hopelijk knapt het manneke snel op!!

@ Yend jij bent ook een lieve schat :D

Grappig, vorig jaar met kerst waren we allemaal ongeveer even zwanger.....;):p:D;)

14. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    @ Kim, shopze!! Ik ben blij dt ik klaar ben, echt geen zin in in die drukte!

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik moet alleen nog even een dinerbon halen, maar dat kan morgen onderweg naar mijn ouders nog wel :)

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Zo ben op het werk!
    net nog even de super ingerend voor een fles appelsap voor mijn smama en wij zijn ook klaar voor de kerst!!!

Thanks voor de reactie meiden; ik meen het echt hoor!

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hé wie is er nu undercover???

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik haat undercover :p

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    me too!
    JOEEEEEEEHOEEEEEEEEEE

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    had trouwens mezelf gegoogeld na het verhaal van Nath maar ik vind het mee vallen.. woordje dag valt ook overal wel vaak gelukkig!

Deel Deze Pagina