Ja hoor, sinds een paar dagen weer Maar drukdrukdruk. Nu op het werk, maar heb niet zoveel zin Heb wel zin in de kerst morgen
Hallo dames! Hoe gaat het met iedereen? Allemaal klaar voor de kerst? Ik heb vannacht om 4:15 uur een beetje bijgelezen, maar blijkbaar was ik toch niet zo wakker als ik dacht, want ik weet echt niets meer! Mijn familie is onderweg hierheen, hebben vannacht gereden en daar maakte ik me wel een beetje zorgen om met dat weer. Maar het is tot nu toe goed gegaan en hopelijk zijn ze er over een uurtje. Ik ga nu even een beetje terugbladeren.......
AM wat fijn dat je familie komt!!! gezellig hoor geniet ervan meissie!!! alles moet je zeker wegwerken voor de kerst of dat niet Aszz? is altijd hectisch op het werk zo voor de feestdagen ... succes nog even! hier doe ik niet veel koffie drinken
Hier laptop naar de kloten.. Loopt steeds vast hij zegt: hostproces voor windows-serices werkt niet meer... Net charlotte potje fruit van 8+ gehad druif perzik appel en koek ze heeft ongeveer een kwart laten staan. Vind togh best knap dat ze zoveel heeft gegeten AM wat fijn dat je familie gezellig komt
Pff, heb hier en daar een paar blz overgeslagen hoor..... Maar, wat is lijven hangen: Marjand, hoe gaat het nu met arme Koentje? Hopelijk werkt het snel en is hij snel weer de oude! Dag, wat een mega schattig berichtje! Ik vind het ook zo fijn om af en toen even terug te kunnen vallen op jullie allemaal. Even een vraag, even een babbeltje......toppers! Dag, is vandaag je laatste werkdag? Uhm......slik, meer heb ik niet onthouden.... Oh ja, Yend, nog maar twee nachtjes, dan is je ventje er weer!!! Lekker knuffelen!!!!! Meiden, heeeeeeeeeeeeele fijne kerst. Voor sommigen zal het erg dubbele gevoelens met zich meebrengen, maar probeer er iets positiefs uit te halen. En lekker veel eten en drinken, lijnen doen we daarna wel weer!!!!!!!!!!! KNUFFFFFFF
Lekker toch dat ze zoveel eten! hoeveel vocht krijgen jullie kids op een dag aan opvolgmelk nog binnen? en hoeveel aan ander drinken??
@dag: Nora drinkt flesjes van 200ml (2x) en nog eentje van 270ml. Ik gok dat ze daarvan toch nog een 120ml laat staan (verdeeld over de flessen, afh van dag tot dag). Dus een 550ml melk en voor de rest slechts 20-40ml water (maar dat vind ik dus wel knap want bij Jana heeft dat heel lang geduurd voor ze dat wou drinken). Succes met je laatste uurtjes @AM: wat leuk dat je familie komt. Geniet ervan!
hmm Esmee drinkt 200ml in de ochtend, 's middags 100 ml en in de avond weer 200 ml tussendoor drinkt ze weinig ander spul..hooguit 20 ml... zou dat niet te weinig zijn aan vocht?
@dag: ik denk dat het nog wel voldoende is hoor. 500ml zou moeten volstaan. En er zit ook 'vocht' in groenten/fruit. Nora eet niet zoveel groenten en nauwelijks fruit dus ja, nog wel wat meer melk nodig dan.
Wil jullie ook nog hele fijne feestdagen toe wensen! Zo Nora eten geven en dan komt grote zus thuis van school (stopt vandaag om 11u55). De hele verhuis inpakken en dan (voorzichtig) naar souders rijden voor kerstavond! Gezellig wordt dat weer. Vind het niet fijn met al die sneeuw, mannetje mag rijden (is een uur rijden). Gelukkig wel winterbanden en de sneeuwketting nemen we voor de zekerheid ook maar mee, kwestie van op alles voorbereid te zijn
ze geeft ook echt aan niet meer te willen dus tja wat moet je dan hé! vol is vol.. maar ben zo bang dat ze te weinig vocht krijgt....
@dag: ik denk niet dat je je ongerust moet maken. Plast ze nog goed? Ik denk dat die eigenwijse beebjes van ons het prima zelf kunnen regelen. Ook hier geldt: vol is vol (en dan krijg je er echt niets meer bij)