ik heb zin om naar huis te gaan tafel dekken en stoelen klaarzetten enzo en dan nog even stofzuigen en KLAAR
Haha Dag, ja, dat rendier vierde een klein feestje op jouw laatste dag! Nog drie kwartiertjes ongeveer, dan zijn ze er!!!!!!!!!!
dag hahah nee me laptop loopt continu vast dus ben met me foon online dus probeer beetje mee te lezen EN moet strak ook werken tot 22.30 dus dan heb ik geen tijd
Leuk YenD! lief hier val ik echt stil van....... werkgever en vrouw komen gedag zeggen maar na 5 jaar gewerkt te hebben voor deze firma krijg ik alleen een HAND......... bosje bloemen is al teveel.....
Dag wwhooowww wat slecht zeg. Nou laat ze maar lekker in de strond zakken. Zie het maar als een cadeau dat je van ze af bent
@Dag.. wat the fuck!! en heb je ook niets van je collega's gehad??? wat een schraal zooitje zeg.. wees blij dat je daar weg bent.. hoeft helemaal niets duur te zijn, maar na 5 jaar moet er op z'n minst toch wel een bloemetje of bon vanaf kunnen......... @google + eigen namen.. ook hier valt het wel mee.. komt natuurlijk omdat J ullotte niet veel voorkomt.. (heb er expres ff spatie tussen gezet hoor N ath.. hihi) kon op de eerste 5 pagina's niets terugvinden van m'n naam of die van Mick of Niek.. @Sterreke.. was al uit geshopt hoor.. ging vanmorgen alleen nog ff sporten.. @Natas.. hoop dat het gaat werken met je pols.. rustig aan in iedergeval... hier vandaag gelukkig goed nieuws.. 2 tante's kregen uitslag.. 1 tante heeft 13 jaar geleden borstkanker gehad en vorig jaar allemaal kwaadaardige plekjes op haar huid.. haar zus had baarmoederhalskanker en komt veel bij haar in de familie voor. dus ze werd onderzocht of ze gen-drager is, maar gelukkig dus niet.. volgens de arts heeft ze gewoon heeel veel pech gehad, maar kans dat ze het nog een keer krijgt is net zo groot als bij "gezonde" mensen.. andere tante had opeens vocht uit haar borst.. naar dokter en toen foto gemaakt. bleek iets te zitten en werd punctie van genomen.. maar ook dat was gelukkig goed.. dus was ff spannende ochtend, maar zo blij dat alles goed is!!! o Mick wil even jungle book liedjes kijken op youtube, dus wordt weggejaagd achter de pc hihi..
Iemand dean ff lenen? Pff wat een sterke wil heeft hij... Als iets niet mag begint hij te gillen. Gisteravond wou hij mn mobiel van de salontafel pakken. Dus ik zeg nee dean mag niet... Laat meneer zich gillend en krijsend achterover vallen. Kon hem nog net opvangen, en daarna gewoon weer doen he... Nu trekt hij telkens aan mijn vest en als ik nee zeg gaat hij huilen. Portret!
Mijn oma word vanmiddag een gezwel in de blaas bekeken, ze dacht al een maand dat ze blaasontsteking had, vanochtend toch maar om een echo.... Supergroot gezwel!.... Hopen dat het goedaardig is, ze is al 87 maar toch...
KIm fijn dat het goed nieuws is Het moet lukken met me pols want ik sta alleen op 6 clienten. Babe oohh jeetje wat een ernstige fout zeg Hopen dat de uitslag beetje gunstig is. Ik kan nu ff uurtje chillen en dan naar werk heb alle tassen al in de auto gezet dus zo me meissie vanuit bed in de maxi lekker warme jas aan deken over en naar de gastouder. Ze klinkt wat benauwd en snotterig dus denk een verkoudheidje