creatief hoor linnie ga ff tv kijken en dan slapen wilde nog klussen (zowaar gipsplaaten aan monteren jaja) maar dat red ik niet moe (joh)
lvdb: Klussen met gipsplaten. Ik ken wel ene leukere manier hihihihi Crea: Moet ik op me werk ook wel eens zijn hahahaha Sorry ben een beetje melig
Ben trouwens echt trots op Jordy. Had vanmiddag met hem afgesprokken dat hij niet meer ging huilen voor hij gaat slapen zonder fopspeen. En nu al tot 2 keer toe is hij gaan slapen zonder te huilen en ja zonder speen. (Die hebben we op de post gedaan naar sinterklaas voor babypiet )
goed hoor. daan huilt vaakals hij zijn zin niet krijgt. en als ikdan zegdat hij moetstoppen, doet hij het ook nog luisterde hij maar wat vakerzo goed o ja en leukere manier van klussen met gipsplaten? of alleen manieren van klussen?
het is hier eigenlijk helemaal niet zo druk he? is dat de laatste tijd altijd? Ik zag dat sterreke goed aan het afvallen is met caimbridge. Al iets van 10 kilo. Jaloers! babe...jij had dit toch gevolgd ook? is alles er nog af?
Heb er twee bij maar goed, het is december! Geniet ervan, en sonja ligt alweer op mijn aanrecht, klaar voor 3 januari!
Marieke het is wel iets rustiger ja. Maar dan kunnen de werkende mamas het ook bij houden. Klussen als in sex? Pfff wasda ook alweer???? Lin darren is behoorlijk onhandelbaar at the moment. Ga morgen afspraak maken voor testen adhd. Ik trek het niet meer.
@mama 2010 , ben benieuwd naar je testje !! @Yes, kun je voor Darren thuis via ggd , geen hulp krijgen ?
oh die 2 kilo heb je er zo weer af als je in januari gaat balansen. Netjes hoor. Hier trouwens ook een baby die erg slecht slaapt. Bij ons in bed slaapt ie beter, maar ik neem hem eigenlijk alleen in bed als ie tussen half 6 en 7 wakker wordt. Volgens mij als het 8 1/2 maand sprongetje.
Yes: Ik dacht dat darren er al op getest was. Hopelijk heb je snel dan wat duidelijkheid. Snap goed dat het heel vermoeiend is en zeker als jezelf niet lekker in je vel zit. Babe: Slaap lekker. Afvallen: Ik ga 2 januari weer beginnen. Sporten en calorieentellen. Als dat niet werkt dan ga ik mischien ook wel eens kijken voor een ander dieet Zie veel mensen online, maar echt gekletst wordt er niet. We zijn bijna bij de 5000 dus mischien nog een nieuw topic vandaag