Denk dat het nacht werk ga worden als we nog deze nacht een nieuw topic willen openen. Aangezien bijna iedereen al ligt te slapen en het erg rustig is
ja helemaal als je in je uppie liedjes gaat zingen en deze zin voor zin plaats met 30 sec. tussen ieder bericht.
Babe: Ik kan alleen overdag jammer genoeg niet echt mee helpen met 2 kids die om en om wakker zijn. Morgen avond ben ik wel weer van de partij
Lin ik twijfelde altijd of ik hem moest laten testen. Want wat heb je aan de sticker adhd of pdd-nos? Wat moet je dan doen? Therapie? Medicatie? Hij is nog zo klein en ik wil dat hij een normaal leven heeft. Thuis hulp heb ik 1x per week. Maar niets helpt. Ga morgen toch maar eens rond bellen, dokter zou verwijzing schrijven als ik wist waar ik heen wil met hem. Dees mn vriendin heeft het nog niet verteld aan dr begeleider. Ben benieuwd wat ze gaat doen nu. Als iemand zich verveeld deze week moet je de film tbs ff kijken op nl3. Echt geweldige film! Wel zielig btw. Truste!
Yes! Succes met die druktemaker thuis! En TBS is een hele gave film ja! Ik ga hem ook weer kijken! Natas, succes met je pols Voor de rest reageer ik morgen want vind het altijd irritant met mijn iPhone...
Dean viel net uit mn bed. Aaaah echt zoooooo zielig zeg. Arme schat was helemaal overstuur. Heb hem lekker zn fles gegeven nu. Zo sneu hee...
Aaaaahh nneeEeeeeeeeeeeeeeeeeeee was die te wild? Hoe gaat het nu met dean? En met jou? Van de schrik bekomen? Egt niet slim van je vriendin yes ze moet het egt gaan vertellen