Goede morgen Yes; Hoe is het met dean Inge; Zijn je mannetjes weer helemaal opgeknapt? mama2010: Das wel jammer. Hopelijk mag de pil dan weer snel de deur uit Marjan: Lekker hoor zo'n dag vrij Hier: Weer drama met het eten van mike. Drinkt al weer een paar dagen slecht tot niet. VAndaag nog maar 70 ml gedronken en een half potje fruit op. Wordt er echt gek van af en toe. Dan gaat het weer een paar weken goed en dan is het weer drama. Van brood gaat het ook weer meer spugen. Hoop dat het snel veranderd en anders ga ik wel weer eerder de KA bellen
@Klote Lin , wordt weleens tijd dathet goed blijft gaan @Natas , hier 45 sec voor flesje 180 , maar is bij iedere magnetron verschillend en MArit heeft hem graag erg warm ....
45sec op 750watt inderdaad voor 180, 's avonds 50seconden omdat ik er dan ook 3 scheppen rijstebleom extra doorheen doe
@Natascha... bleh.. gekneusd, dat is pijnlijk. Sterkte ermee! Hier nog altijd een gebroken teen.. zo irritant. @Babebabe (en anderen)... nog tips voor de Huttenheugte? @magnetron: 45 seconden (600 W) voor kant en klare voeding. Andere voeding maak ik met warm water uit de kraan. @Linnie... Zo balen zeg. Ik vind het zo zielig voor Mike! Hopelijk gaat het snel beter en zeker even bellen met de HA / KA!
Cyg ik doe altijd warm water uit de kraan. Haha maar gaat nu niet he .. Marjon Charlotte wil ook alles warm hebben niet lauw.
Hey lieverds! Ik ben aan het werk, af en toe spiek ik gauw even. Kan niet uitgebreid reageren sorry! 't Is nogal druk aan de lijn hier. Kwam even een knuff geven aan Yes en Linnie en aan de polskneuzing van Natas geloof ik? En zwaai even gauw naar de rest. Hier alles okee. Sven is helaas alweer verkouden dus er wordt weer wat afgekotst hier Verder rollen, achteruit kruipen, zitten met steun en veel springen en willen gaan staan tegen ons aan. Op handen en voeten wiebelen en heeeel veel lachen
huttengheugte zit nu een plopsaland vlakbij, dat is voor Kick vast leuk? en verder.... zwemmen, eten, bowlen en wandelen
Ik ben er maar druk mee vandaag.... twee kids te logeren... u hout voor de kachel gaan halen, naar de stort en boodschappen doen.. Ik moet de fles van Frommel 90 sec op 600 watt doen... geloof dat deze niet zo heel sterk is en ze wil hem alleen maar goed warm, moet geen lauwe zooi! Tot later weer!±
Ik ben ook om de hoek hahaha Er is een monteur onderweg. Hah net nu charlotte haar middag slaapje doet nou ja, dan maar overslaan.
Dierentuin vinden wij ook altijd wel leuk inderdaad, gaan eigenlijk altijd wel 1 x per jaar naar Emmen!
hai en doei ik ga ff tukken. nu het nog kan. ze liggen eindelijk weer eens tegelijk op bed. komt zo iemand mijn ijsmachine ophalen. als ie maar niet komend uur komt cyg: tips om dingen te doen? er is zoooooveeel. hoe lang ga je? wij gingen week. had het gewoon te druk om een dagje rustig in en omhuisje te zijn
De monteur is gweest.. Jjeeeeeeejjjj De boel warmt weer op heerlijk,, alhoewel ik het noog ijskoud heb...... Me meissie heeft door al het pokke lawaai heen geslapen. Er komt binnennkort weer ff iemand langs om de ketel compleet schoon te maken
Natas zorg maar dat Jesse er voortaan vanaf blijft!! Overigens wordt hier vandaag een pilotenstoel geleverd! Een verlaat kerstcadeau.... Heb mezelf ook een aardig bedrag gegeven om lekker te shoppen!!