Kanker...helaas wel van dichtbij mee gemaakt... Nu 2 jaar geleden is mijn oom overleden aan die kut ziekte...hij had botkanker...(ziekte van k.ahler) Hij heeft 4 jaar geknokt, meerdere keren in Rotterdam opgenomen...en toen aan het eind kreeg hij er acute leukemie bij. De dag tussen die ontdekking en zijn sterven was precies 10 dagen, hij is overleden op mijn tante's verjaardag. 1 december was het 2 jaar geleden...Heb toen op zaterdag afscheid kunnen nemen (hij was toen nog redelijk helder, en we hebben nog veel onuitgesproken dingen kunnen bespreken. Dingen die je normaal niet zo makkelijk zegt zo als dat je van iemand houd enzo) en op maandag is hij overleden...in de middag stierf hij en s'nachts rond 12 uur heeft hij mn tante nog gefeliciteerd en een cadeau gegeven... Was zo heftig...nog als ik er aan terug denk. Hij had beloofd dat hij in maart mee zou gaan als ik ging trouwen...en dat heeft hij niet gehaald... Maar goed...kijk eens om je heen, kijk eens in deze club meiden. Iedereen heeft te maken met die KUT ziekte!
Jep! Koen heeft 2 nieuwe truien, 2 pyama's, 5 paar nieuwe sokken, 2 broeken.....ehhhh en ik 2 nieuwe agenda's.... Wilde nog nieuwe schoenen en had ze al uit gezocht maar de rij was me te lang... @Marjon: Oh jij ook op zondag naar nick en simon?! Leuk ik heb 1ste rang kaarten (das veld he) Kunnen we mooi zwaaien naar elkaar!
Heb de nieuwe HM ook maar al die kleren pas ik zelf toch niet dussss en voor Koen ga ik wel ff naar Dord...kan ik het zelufff zien!
Henm: Zat zelf ook al te kijken, maar heb me nog ingehouden. Koop liever in de winkel zodat ik zie hoe het valt enz. Hou niet zo van terug brengen
(ben even aan het shoppen bij Kinderkleding | Babykleding online te koop bij Kinderkleding-tekoop.nl want die hebben hele leuke kortingen nu)
hé gets.......frommel leef met je mee schat!!! hier is het ook niet al te best en wij zeggen zelf ook dat het misschien het beste is als het snel afgelopen is......... de pijnen breken op.. eten wil niet meer.... thuiszorg is geregeld en er komt een bed voor beneden en hulp bij wassen...
Dat lijkt me zo'n nare periode. IEmand te zien lijden. Dikke knuffel hoor meis EN voor frommel natuurlijk ook.
Ja hoor frommel...flinke korting op de site. Jasje van Armani...nog bijna 90 euro...WTF das toch niet normaal?!