Erg leuk park! Ik ben er alleen niet meer geweest sinds de brand, dus hele zwembad is nu nieuw. Zal vast nóg mooier zijn geworden! Veel plezier! Heel gezellig!! Ja.. dat zou ik ook zo aanpakken! Slim gedaan hoor Lotje! Geef hierrrr!!! Wauw! De 2e al!
Goedemorgeeeee Heb eindelijk weer eens redelijk geslapen.. Slaap de laatste tijd zo slecht bah. Vandaag nog lekker vrij. Morge weer vol aan de bak
Acchh wat naar... ik duim hoor! Shit... (ja gemene uitdrukking ik weet het) heb ik iets gemist? Wat is er met koentjeboentje? hhmmmmm ik ga mee!! Tsss lui ding.. WERKEN KRENG!! Inderdaad, niet normaal dat ze niet óók het broekje van 110 euro erbij verkopen!! Sven is ook al 2 dagen niet te houden, qua leeftijd zitten ze gelijk, zal eens opzoeken of er idd een sprongetje is. (arme papa, die is thuis deze week, ik werk) KvK aangemeld: leuk! Ik werk nu bij de omzetbelasting, dus als je ooit een belastingvraagje hebt, krijg ik je misschien wel aan de lijn hihi!
Mogguh Natas! Hier weer eens een echte boutnacht. Ik begin ook chronisch pijn te ontwikkelen in schouders en nek omdat er steeds een kleine frummel naast me ligt.. Het gaat nog niet lekker met de nachten helaas. Maar ach, je raakt er aan gewend
Dan gaan wij tegelijk op dezelfde camping staan!? whahahahahaha, Ik ben NU bezig met vakanties en campings bekijken, en deze staat ook op ons lijstje!
Goedemorgen!!! Dames..............zit ik de hele godganse avond op jullie te wachten, denk ik om 22.00uur, laat maar!! gaan jullie dan lopen kletsen?! vink niet lief...................... Maar goed, eeh.... teveel om op te reageren!!! shoppen, I love it! de K-ziekte.... is hier gelukkig nog veelal bespaart gebleven, alleen mijn Beppe nu dus groot gezwel in de blaas, maar dat moet nog op kweek gezet worden om te bepalen of het Goed of slecht is...... Geloof, hier niet praktiserend, wil wel een mooie kinderbijbel, want de verhalen zijn mooi en zitten goede normen en waarden in! Gister het hele vacansoleil boek dooregspit en druk bezig alles op een rijtje te zetten, Linnie, drinken we een wijntje volgend jaar?! hahaha, wij gaan met nog een stel en een kleine die 3 maandjes ouder dan Jelmar is!
5 februari meeting Afgesproken in een leuke high thea met koekjes, broodjes etc... groot genog voor de beebs, Pip weet de link van de site! (kan het zo ff niet terug vinden) Iedereen die mee gaat graag MIJ een PB sturen dat je komt, of dat je nog twijfelt en wanneer je het wel zeker kunt weten!
Goedemorgen dean heeft in zn eigen bed geslapen! jeej! en darren is bij papa. Gister lekker met de slee op pad gegaan. Van de heuvel hier achter. Was erg leuk. Straks heeft hij zwemles dus dan komt hij weer ff naar huis. Januari kinderbijslag! Dus ff shoppen bij h&m. Babe je hebt van die tabellen voor de maat te berekenen van kleding.
Kreeg net ff update van me collega. Haar zusje had gister ook al direct om de 5 minuten weeen. Dus direct aan de weeen-remmers, de baby zit nog veilig in de buik. Maar is erg onzeker voor hoelang nog. Me collega geeft nog BV maar dat loopt nu erg trug door de stress.
Is het misschien ook slim om dit even in een PB naar iedereen die hier meeschrijft te sturen? Aangezien niet iedereen altijd toekomt aan het bijlezen, zou het sneu vinden als iemand daardoor de hele uitnodiging gemist heeft! Ik ga het ook ff op de lijst-site zetten, met een link naar jouw PB!
strak plan, maar dan moet ik wel ff alle namen op een rijtje hebben heb jij die op die site goed staan?
Ik zal eens kijken of er nog dames uit de lijst weg kunnen. Flamingo, Wimjo, Ambertje87, schrijven die ooit nog mee?
maarre, Ingeltje, jij komt ook? dan zet ik jou alvast op JA ik heb n: JA: Pipelina Frommeltje Natascha1 Aszz Sterreke Kimm29 Marjand YenD BabeBabe Ingeltje Twijfel: Dag PB gestuurd: Eekje Alpenmama Arka Madeliefs Mariekebr1 Cygnet2 Tante Mars Kimonootje Lvdb Marjon 2 Deedtje Springboon Sureyya Mama2010 Silvia009 dus.......... ben ik nog meeschrijvers vergeten????
heb iedereen de locatielink ook meegestuurd, ik had ook al ff gegoogled frommel hahaha, ziet er leuk uit he?!
Nee nooit. Heb via Hyves nog een x contact gehad met Flamingo maar die had het te druk geloof ik. Sol hebben we ook nog, die is hier eigenlijk ook niet meer...