Natas, dus als jij voorstelt samen iets te doen, dan wil hij het niet? en nu wel? dan snap ik het wel... En als jij vrij was geweest, dan was jij thuis gebleven? of meegegaan naar etentje?
Babe wij doen eigg gwoon nooit iets samen. Want ik kan Charlotte gwoon heel moeilijk bij een oppas laten. Als ik vrij kon krijgen of was gweest was ik meegegaan. En dan namen we campingbedje mee. Zodat Charlotte daar kon slapen. Jesse zijn baas heeft ook 2 kids dus die had rest van de spullen op voorraad.
Oh niet leuk Natasch....Moet zeggen sinds Koen er is zijn wij ook pas 2 keer samen uit eten geweest...Maar heb die behoefte zelf ook niet zo. Gek he?
Tja, lastig... ligt het aan je geveol dat je haar niet achter kan laten bij een oppas, want het eten /drinken e.d. gaat goed nu toch? Want in dat geval.... zul je het gewoon een keer moeten proberen/doen. Tenzij jullie beide die behoefte niet hebben! Wij doen het wel, vrijdag a.s. slaapt Jelmar ook bij mijn ouders, die vieren oud en nieuw met zijn tweeen thuis en wouden hem graag hebben zodat wij bij onze vrienden kunnen uitzitten en gezellig drinken Ik heb daar geen moeite mee, want Jelmar slaapt en doet het daar ook prima, is gek op zijn opa & oma, en zij ook op hem! Maar goed, dat ligt natuurlijk bij iedereen verschillend, ik weet ook niet hoe jij met je Souders bent....?
Mag ik niet mee naar de meeting? Babe; Zal wel grappig zijn als jullie daar ook zijn hihihiiih Marjan: wat een lekker mannetje is koen ook :d
Marjand mega leuke foto.. Babe ik ben heel goed hoor met me schoonouders. Maar charlotte eet nog steeds niet super. Ze moet dus die zaterdag ook. Al van 8tot15.30 bij me schoonouders zijn omdat jesse en ik beide werken. Maar goed ze eet dus nog steeds niet super. En ze is altijd van streek als ze bij me schoonouders is of hun hier. Omdat ze gwoon heel druk met haar zijn vooral jesse zijn zusjes en broertje. Zitten continu met charlotte op de arm om en om. Ppfftt
Linnie, natuurlijk wel!? maar jij had al ja gezegd toch?? heb alleen de dames waar ik nog niks van wist een nieuwe PB gestuurd maaarre, reken er maar wel op!! hahahahahaha, waarschijnlijk tussen 6 en 12 sept!
hahahahha gezeliig. Zien we elkaar wel bij het babyzwembad Maar ik tond nog niet op jullie lijst dat ik ook mee ging en had ook ging PB
Die vind je vast niet...blijf maar hier. Enne Inge ik zit nooit zo op de grond met billedoekjes hoor.... Zo nu ff naar mn werk moet gist hebben en ze belde net dat ik morgen ook vrij ben...heerlijk!
Marjan: hihihi ik zal het doen Natas: ik denk dat ik maar 1 advies heb: uitspreken! Geef aan dat je graag een avondje samen weg wil en daarvoor ook oppas wil inzetten. De meeste mannen pakken hints niet op, dus als wij zeggend dat het zo jammer is dat we niks samen doen, dan snappen ze niet dat daar een actie op moet volgen Grijp hem bij zijn lurven en zeg dat je iets leuks wil gaan doen!
lekker, ikke morgen ook vrij dan vrijdagochtend nog ff, volgende week ook maar 2 daagjes aangezien we naar CP gaan, heerlijk!