Wij rijden niet 's nachts, gewoon overdag vroeg weg en dan een goede nachtrust en dan nog een klein stukje.
maar zo'n hele overdag, hebben ze daar geen last van? dat maken ze veel bewuster mee dan een nacht toch?
Ppft er is nu steeds reclame stukje op tv van secret miljonaire. En daarin draaien ze het liedje die bij crematie van goede vriend van me is gedraait. Moet elke keer weer janke als ik het liedje hoor bah.... Heb ook een stalker erbij " onze hond" hij is zo bang voor vuurwerk. Dus hij loopt nu continu achter me aan zielepiet. Hij wil ook niet meer uitgelaten worden. Hij blijft op de grond zitten je moet hem letterlijk meeslepen. Jesse heeft al kkalmerende pillen voor onze beesten gehaald. Doe vnaaf de kattenluiken op slot kunne de beesten ook niet meer naar buiten
Heeee meisjes! Hier een teken van leven uit de bergen! Mijn familie is onderweg naar huis, afscheid was even weer moeilijk, maar we hebben het zoooo leuk gehad. Opa en oma hebben veel opgepast en wij konden mooi skiën. Hoe is het met iedereen? Hoe was jullie kerst? Allemaal genoten? Zijn alle kindjes gezond? Saartje heeft genoten van alle aandacht!!!! Hihi. Zo leuk. Ze hoest nog steeds een beetje, maar wel minder. De ka wilde haar vandaag nog even weer zien. Ze heeft een beetje een vergrote lever, iets wat je vaak ziet bij kindjes die veel infecties achter elkaar hebben gehad. Dus nu over een maand weer terug, is ie dan nog vergroot, krijgt ze een echo tegelijkertijd met de echo van haar hartje weer.....ze vinden steeds weer wat.....nou ja, ze is heel fit, vrolijk en mega beweeglijk!!!!! Echt, soms weet ik niet hoe ik haar aangekleed moet krijgen, constant draait ze op haar buik!!!! Haha! Hebben jullie dat ook? Kan iemand mij vertellen, eventueel in pb als dat nodig is, wie Frommeltje is? Die wil vriendjes met me worden en ik denk dat het iemand van hier is.......?! Ik ga even eten koken. Laters!!!!!
Zeker, maar er is genoeg te zien, je stopt met regelmaat, ze spelen en een niet te vergeten: filmpjes op de iPad We hebben het 1x gedaan, 's nachts rijden en ik moest drie dagen bijkomen. Niets voor ons.
de steun voor de Ipad in de auto is al besteld inderdaad we overleggen vrijdag ff met de vrienden wat we nu gaan doen Heb er in ieder geval zin in!! gaan dus naar diezelfde camping als Linnie in Toscane en naar camping Del Garda aan het gardameer, mooi hoor
Babe wil je mij daar vnaaf ook ff linkje van doen? Wij zijn nog naaar buitenalnd op vakantie gweest omdat ik niet durf te vliegen. Maar met auto kan ik er nog over nadenken.
Norcenni in Figline Valdarno, toch?? Is echt een top camping. Del Garda zijn wij ook geweest, ook leuk alleen veel stenen als je het meer in wil. Je hebt een loopbrug verder het water in,maar dan moet je met een trapje naar beneden. Of te wel waterschoenen mee!
Handig zo,n italieexpert Natas, boek van vacansoleil bestellen, of op Campings met stacaravan of tent. Kamperen - Vacansoleil checken
hey lin, we zijn hier heen gegaan toen we nog geen kinderen hadden. het is er erg leuk. in de buurt als je eerst berg in gaat en dan naar beneden heb je heeeeerlijk olijfolie bij zo'n olijfboer(?). dus als je wat mee wilt nemen uhm ok ik dwaal af. je vroeg in de buurt. weet ik eigenlijk niet. het water is heel leuk en lekker laag. leuke stadjes in de buurt
AM: Weet je al wie ik ben???? Denk maar aan de bijnaam die ik voor mijn kleine meisje heb.... en volgens mij heeft Natas je al een pb gestuurd dacht ik!
Gelukkig! Kan je heus niet missen hier.... Ik heb dat ook...maar vind vuurwerk ook nog eens zoooo zonde van mn geld! OOOOOhhhhhh bedoelde je dat.... Jij bent goed bezig!!!! Mijn trap moet nog steeds afgemaakt worden...dus als je tijd over hebt... Gatver...zalm, vis is bah! Waar ligt het aan??? Ik ben zo benieuwd naar Atje enne ik ben zelf ook net een klein kind... Wat een heerlijk lijstje!!!! En Babe jij ook al! Geniet er lekker van meiden als het kan waarom niet?! Hier staat nog maar 1 vakantie en das die met koninginendag een week met de fam naar Denemarken....Ook leuk maar verder nog niet over nagedacht....
Denk dat ze niet heeft gezien dat je er allang op staat....maar weet het niet zeker hoor...kan geen gedachten lezen...