ook nog aan de schijt heb hem net al weer kunnen badderen zat weer in zn nek...heerlijk! en nee ik eet al 6 jaar geen oliebollen....bah
marjan: als je ze elke keer in een lading vet gedoopt ziet worden, ben je er waarschijnlijk wel klaar mee of je krijgt er de schijt van succes he. babe: welke camping gardameer hadden jullie op het oog?
hiihihih, ben je ook nieuwsgierig !!!!!! ikke wel hoor !!! Waarschijnlijk kom ik er pas de derde meeting achter !!!
Oh Lieve Dag , heel veel sterkte lieverd , wat een slecht nieuws , je weet dat het gaat komen maar nu gaat het wel erg snel , knuffffffffffffffffffffffffffff
Morgen! Pfff Rein was gisteren ook ziek. Die belde in de middag op dat hij alleen maar kon spugen, Noah huilde en Nathan was erg vervelend. Ben dus naar huis gegaan, gisterenavond nog even gewerkt en nu zit ik weer op het werk. Morgen vrij, gelukkig. Ben mooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeee. Lieve spam zag ik voorbij komen, tandjes, broederliefde. Schattig Dean kruipen, jeeeh! Geld, tsjah, we hebben allebei een goede baan en kunnen ons aardig wat veroorloven. Maar er zijn ook wel periodes dat het er doorheen vliegt en dan echt heel erg hard aan de rem moeten trekken Geld rolt hier nogal hahaha. Maar met mijn nieuwe baan verdien ik erg lekker, en wie weet wat er in de toekomst aankomt aan verhogingen. En Rein gaat de storingsdienst weer in aankomend jaar, dus dat is ook allemaal weer extra. Zal even de laatste pagina's bijlezen.
Dag, wat ontzettend klote zeg Sterkte. Oliebollen, gadverdammeeee. Hooguit 1 oliebol en dan ben ik er alweer klaar mee. Oeh Winterefteling was trouwens echt fantastisch. Nathan vond de Fata Morgana, Droomvlucht en het Carnival Festival super. Aankomend jaar maar een paar nachtjes boeken ofzo, dan hebben we iets meer tijd.
Efteling is ook erg gaaf, maar dan moeten de kleintjes wel iets groter zijn zker, jaar of drie? Wij willen ook erg graag naar florida, maar dat zal moeten wachten tot over een jaar of zes, dan maaktie het ook wat bewuster mee!
Babe, waar ga jij heen in Egypte? Wij gaan zaterdag naar Marsa Alam en zijn vorig jaar in Hurghada geweest... Lekker all in.. jullie ook?
Alleen de voorbereidingen zijn echt een ramp! Gelukkig dat ik van de oudste nog veel zomer kleding etc heb van ca. 2 jaar geleden.. dat kan de jongste nu weer aan.. want die zat deze zomer nog in 56/62.. en nu in 68/74.. dus bijna niets van de zomer kleding wat nog past. Alleen eten twijfel ik over!! Ik heb nu 4 van die mega grote potjes groente (eigenlijk 12 maand) gehaald, zodat ik daar in iedergeval wat heb... meestal laat ze nog een kwart in een normaal potje zitten.. dus ik dacht dat ze met deze dan misschien wel 2 dagen zou kunnen... Ik heb 4 fruitpotjes... ik ga er vanuit dat ze daar ook wel iets van fruit hebben wat ze kan eten.. En tja... de flesvoeding.......... het water daar uit de kraan is niet te drinken... het moet dus met flessen spa blauw.. maar in hoe verre ze dat hebben weet ik dus niet.. Maar als ik het water eerst kook is het wel goed toch?
Bedoel je die hyves natasch of de siite... de site staat onder mijn banner de hyves heb ik zo ff niet. ga nu naar mn ouders ff koen laten schilderen voor de verjaardag van erik...later