oohhh he bah kreeg net een bricht van de gastouder. Dat er luizen zijn gevonden bij 1 van de oppas kinderen. Charlotte gaat er morgen weer heen maar vind het doodeng nu.. Iemand ervaring met kids en hoofluis>?
Oke is goed....... Heb de gastouder gestuurd dat ik het wel erg eng vind om Charlotte morgen te brengen als er hoofdluis bij 1 van de kinderen is gevonden
Nee precies je zou haast zeggen dat het er bij hoort he.. Maar ik vind Charlotte nog veel te jong om er nu al last van te krijgen ikvraag me gewoon meer af of ik haar daar morgen wel kan brengen zonder dat ze het ook krijgt
Denk het wel, het is erg vervelend, maar kan geen kwaad toch? Zou haar morgen wel eerst lekker douchen en schone kleren aan trekken zodra jullie thuis zijn!
Ik denk dat luisjes nog niet bij Charlotte gaan zitten en zoja dan kun je het wel goed zien ....Vraag wel aan je gastouder of zij er alles aan doet in haarhuis om het te voorkomen , dwz knuffels uitwassen , jassen niet bij elkaarhangen , beddengoed goed wassen .........dat is o zo belangrijk !!!!!!!!!!! En je gaat er echt niet aan ontkomen ......Ik controleer Tara wekelijks , tot nu toe gelukkig altijd luisvrij , maar als ze zal krijgen ben ik er iig vroeg bij ..Als het op school uitbreekt hou ik ze extra goed in de gaten en ter preventie gaan dan alle jassen en knuffels in de was en bedden 2 a 3 x in de week verschonen voor 2 weken ............Meer kan ik niet doen .....
Wij gaan met een huurtent, echt kamperen, met wat luxe en zonder gesjouw van zooi. En zeker in het voorjaar niet duur. Wij zijn dit jaar voor 19 dagen, 490 euro kwijt
Bah zir hier te huilen op de bank. Moest vandaag ook al veel aan Yur denken. Lieve Dag heel veel sterkte! Dikke knuffel en smok!
he gadver er is code oranje afgegeven voor onze provincie.. zijn al 2 mensen verongelukt egt niet normaal meer hoe glad het is. Er ligt overal al ijs en bevroren sneeuw en inmiddels ijzelt het ook. En rara wie moet er morgen weer om 7uur op werk zijn iidd ik
He he eindelijk nog een 10+'er!!! ik heb er wel wat maanden op moeten wachten! Ik vrees hier dat we de 11 voorbij zijn. 18/1 mogen we weer
Ik had er vanmmiddag al last van! Ik glibberde zo de bocht door . Ik morgen ook weer vroeg, maar wat eerder van huis.
Baby gratis af te halen! lekker klein dikkertje, kruipt, staat en lacht heel veel. eet alles en is gek op knuffelen. ('s avonds veranderd hij in een huilend monster dat niet wilt slapen alleen als hij naast je in bed ligt...)
Dan blijf je maar lekker thuis natas! Moet wel beetje verantwoord zijn hoor! Pip, wij zijn ongeveer 525 pwr stel kwijt voor alle overnachtingen incl. Babysetjes en autovignet, geen geld
Nee echt niet duur. Wij hebben dit jaar alleen tol in frankrijk, dus dat valt mee. Tol in italie is nog wel een redelijke smakker hoor! En geen geen diesel kostenndat scheelt ook veel
het is echt weer de onrustive periode van de kinders. Hier ligt er ook 1 zo nu en dan ff te jammeren, maar hij heeft pech. Lekker in zijn bed,daar blijft ie