Dag: Heel veel sterkte. Dikke knuffel zeg. HEb tranen in mijn ogen Even een kort berichtje vanaf hier. Vandaag weer bij de KA geweest maar niks wijzer geworden. Mike is niet ziek en waarom hij niet wil eten weten ze niet. KAn pas 10 januari weer bij mijn eigen KA terecht en tot die tijd moeten we het maar uitzoeken. Zat er vandaag dus wel even door heen. We zien gewoon dat MIke pijn heeft en ze doen gewoon nog niks om dat hij nog 'te gezond' is. HIj moet dus maar eerst uitdrogen. Morgen ga ik terug bellen naar de assistent van onze eigen KA en dan hoop ik de afspraak te kunnen vervroegen. Wil niet wachten tot 10 januari.
pip, je merkt het zo goed he! hij sliep echt geweldig door vanaf 3 maanden. hoefde hem in bed te leggen en hij sliep. nu is het net alsof ik hem aan het mishandelen ben zo hard krijst hij. ben al 300x naar hem toe gelopen, sta ik bij hem gaat hij lief liggen met oogjes dicht, zodra ik 1 teen beweeg begint hij weer! net 180 cc aangeboden, na 90 cc hoeft hij niet meer, geef ik die net nog doet hij net alsof hij al dagen niets gehad heeft. dus hij ligt nu in zn bedje zn flesje leeg te drinken, met een beetje geluk hoef ik hem dus alleen om te draaien zo en hopen dat hij lekker slaapt!
Na wat een gedoe weer! Echt ik heb toch altijd geleerd dat preventief beter is al curatief. Domme dokter, ze moeten feiten en bewijzen hebben! Laiverd wat een gekloot, hopelijk kun je sneller terrecht
nou hij slaapt.. en hoe! op zn zij, met zn flesje nog in zn handjes.. helemaal buiten westen.. arm ding. voortaan maar slaapflesje mee naar bed.
Ik snap er ook niks meer van. Heb echt knallende koppijn van het piekeren wat ik nou moet doen. Onze eigen KA heeft nu vakantie, maar ik wil en kan dit niet langer meer zo. Net werd ik gewoon kwaad op mike omdat ik niet meer weer hoe ik het nog moet doen om hem te laten eten. Heb echt alles geprobeerd en hij wil echt niet. Hooguit 100ml en dan mag ik in mijn handen klappen (Per fles)
Klote linnie goed op je strepen staan! Hoe meer verhalen ik hier lees op zp hoe meer ik overtuigd ben dat het moederinstinct altijd gelijk heeft! Pip, wij gaan via duitsland en oostenrijk, kom je dan door de brennerpas? (mijn topografie is niet heel geweldig hihi)
LINNIE he wat naar zeg wat een belachelijk gedoe allemaal eikels Babe haha zou graag thuis blijven maar kan egt niet Moet werken
Wat een behangers he! In bed gaan is goed, gaat gelijk met z'n knuffels ingevecht, maar dan na een tijdje is het niet meer leuk en dan is het KRIJSEN! Amehoela, toedeledoekie, meneertje. Nog zo iets zaten we te eten. Wij soep met stokbrood hij wat anders. Nou meneer ineens ontroostbaar, ik snapte er niks van. Wou hij ook graag een stukje brood, Mag best iets rustiger schat
pip: waar neer gingen jullie met vakantie? linnie: hé vervelend weer zeg. dikke knuffel! dean: hé gekkie, maak mama is niet zo tureluurs!