Ik moet vandaag van 15tot22.30 morgen van 15tot22.00 zondag van 7tot15.00 maandag van 7tot10 is altijd ff bikkelen het weekend
Nadeel van de zorg he Heb nu als basiswens voor het rooster dat ik vrijdag geenlate dienst meer wil vind dat egt niets aan
pff om de week lijkt me ook heftig hoor als je dan het hele weekend de klos bent... Maja hoort er idd bij in de zorg..
zaterdag 80??? waarom niet gewoon normaal 100%? of werkt de zorg weer heel anders? Hier is het zo dat zodra je over je 40uur heen gaat je 150% krijg en zaterdag/zondag 200%
Hoi hoi, Hier vanmorgen naar gyno geweest, alles zag er goed uit. Maar, was maandag 8 novembergeweest toen moest ik volgens mijn berekening 8 wkn en 3 dagen zijn(maar zou ook 2-3 dagen korten kunnen zijn omdat ik niet meer mijn eerste dag van laatste menstuatie precies wist), zei kwam uit op 7 wkn en 6 dagen, oke zou ook nog kunnen. Kom ik vandaag, zou ik volgens haar meting 10 wkn en 3 dagen moeten zijn en volgens mijn berekening 11 wkn en 1 dag moeten zijn. Komt ze nu uit op 9 wken en 4 dagen. Ik snap er niets meer van, maar het gekke is ik heb op 18 oktober een testgedaan, nadat ik zo'n 1.5 week overtijd was. (zou toen dus tussen de 5 en 6 wkn zwanger moeten zijn) Maar als ik nu vanaf 18 oktober ga rekenen en dan met een zwangerschapsduur van precies 4 weken dan komik precies vandaag uit op die 9 wkn en 4 dagen die zei heeft gemeten vandaag. Nou snap er niets meer van, of ik heb het helemaal verkeerd berekend of beeb heeft groeiachterstand naar mijn idee of mijn ei was de weg kwijt. Kan me haast niet voorstellen dat ik verkeert gerekend heb, want heb rond 8 september mijn laatste menstuatie gehad. Kan hooguit 2 dagen later zijn geweest. Moet nu over 2 weken weer terug voor nog een meting maar dan bij de echoscopiste en krijg dan ook baarmoedermeting, vind het toch wel weer spannend hoor. Hoop niet dat het een groeiachterstand is.
@Sur: bijzonder is dat wel. Ik hoop dat alles gewoon in orde is hoor. Gelukkig mag je binnen 2 weken alweer terug.
Geen idee, heb er met de gyno nog niet over gesproken. Thuis ben ik pas gaan brainstormen. Zij gaf alleen aan dat wat ze zag er goed uit zag. Over 2 weken weer terug voor meting, aansluitend controle afspraak en wordt er verder gekeken.