ster, nee went niet.. athans, niet bij mij.. ben zo vergeet achtig persoon, dus wordt vaak s ochtends wakker met de kachel nog op stand 3, bleg.. vies warm!! dus dan gaat tie uit, deur open, en na 10 minuten is het weer leefbaar! Dean heeft vanavond home made voedsel op! aardappel, bloemkool en vlees... hij vond hem mmmmmmmmm jummie!!
Goede avond allemaal Natas: Wat een leuke dingen heb je toch wee r voor je meid. Wat verwen je d'r toch Iedereen bedankt voor het meedenken. Hier al de 2de nacht op een rij dat ik bijna niet geslapen heb. Mike kwekte elke keer alles bij elkaar. Dus als ik 2 uur geslapen heb is het veel. Vanmorgen naar de HA geweest maar die kan niks vinden. Jammer genoeg moest ik vanmiddag wel werken er was nl geen inval. De provocatie test van morgen gaat trouwens niet door omdat hij heel de tijd koorts heeft. Is nu verzet naar volgende week.
wij hebbben benede thermostaat kunnen we instellen hoe warm we alles willen zet meestal op 22 graadjes
Linnie balen zeg dat die niets kon vinden. en dat je moest werken oohhh dan stellen ze die test uit als je beebje koorts heeft. jammer zeg
Oh da's balen Linnie... je kunt er maar gehad hebben denk ik of niet...?? Maar weinig slapen is ook niks! Jeetje arme you...
Linnie, knuffel!! Verwarming, wij hebben van die warmelucht verwarming zooi. Niet fijn. Op de slaapkamers staan ze echt nooit aan. Vorig jaar was het 9 graden bij Nathan. Maar een dikke deken, een flanellen pyjama en ondergoed. Net Zumba gedaan, was leuk! Kan al die pasjes uit mijn kop onderhand Noah heeft vanavond een stukje aardappel gekregen, nou dat was niet zo'n succes. Kokken, maar hij kreeg het niet uit zijn mond, dus kotste hij een halve fles melk uit Dus, we wachten nog even.
linnie knuffel! sneeuw: hubs heeft er 3 u over gedaan terwijl normaal een uur over doet... hij had honger om 20.30 u.. yes: waar vind je waterdichte handschoenen? die zoek ik ook!
flink joh. stond bijna de hele weg (en dat is echt flink stuk snelweg) in de file. en het nadeel was.. hij wist al dat hij erin zou rijden en dat het dus lang zou duren.. ik morgen naar utrecht. maar dan met de trein. ben benieuwd.
hoi meiden. Heel even iets vertellen waarom ik zo weinig reageer... Ik hou het hier echt niet bij hoor, pffffffff dr wordt hier wat afgekletst haha . Wel gezellig, maar als ik weer inlog op dit topic weet ik echt niet waar ik moet beginnen. (whaaaaa) Het bijlezen heb ik een hele taak aan aangezien ik hier niet dagelijks kom. Het is niet te doen voor mij. Ik heb gewoon te weinig tijd denk ik. Dat was voor mij tijdens de zwangerschap ook de reden dat ik niet meer zo vaak kwam. Behalve de 4 weken voor mijn uitgerekende datum toen ik met verlof ging Af en toe kom ik nog wel ff kijken en een beetje bijlezen vanaf nu maar sorry, het helemaal teruglezen daar heb ik echt te weinig tijd voor. En reageren heeft dan ook zo weinig zin. Hoop dat alles verder goed gaat met jullie en de kindjes Groetjes
Flamingo leuk dat je af en toe nog ffies komt spieken. Hahah dat horen we vaken dat we niet bij te houden zijn hahah. We zijn ook zown gezellige kletsbende hier Hoe gaat het bij jullie?
Dat was ook de bedoeling.... Maar ben weer thuis.... ben 4 uur weggeweest... tjee ze deed mij en mijn mama samen... het maskertje moest nog maar dat heb ik laten zitten, kreeg last van mijn rug van dat liggen!
Pfff nogmaakls een dikke knuf voor jou.... wat balen allemaal! Maarruh hoe nu verder dan? Het is toch wel handig om iets te weten...
Ik ga ook mijn bed eens opzoeken.... Julotte zal wel weer vroeg zijn morgen.... dat is haar nieuwe trend....grrr!