Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!!

nath: 4 uur, wauw!
    flamingo: iksnap je hoor. ik kan het gelukkig nu een beetje bijhouden. en anders maar niet ;)

hier redelijk nachtje. V om half 5 maar na speen weer gaan slapen. D ook ergens vannacht. had zich gestoten, moest plassen (luier was nog droog!) en ging snel weer slapen. hij slaapt nu zelfs nog. het wordt steeds meer half 8!! yeah, nu vienne nog..

ik ga klaarmaken om met trein naar utrecht te gaan. hoop op weinig vertraging

bye!

2. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    goodmorning!

hier weer aant werk!

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goeddemorgeeee.

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Zo me kerel is vanmorgen al flink aan sneeuwscheppen geweest en zout gestrooid maar het pad sneeuwd nu alweer vol hahaha>
    jeetje als dit zo doorgaat hebben we dikke pak sneeuw vandaag.
    Blijf trouwens lekker binnen de gevoelstemp kon tot-15 zijn vandaag

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    het is idd koud Natas ! Hier vannacht en wakkere Thijme met oorpijn , uiteindelijk na 3x wakker te zijn geworden , dacht hij dat het wel zou helpen als hij bij ons in bed mocht , eerst ook nog pijn en na een paracetamol in slaap gevallen .Vanochtend had hij er nog last van maar wilde toch naar school , ben benieuwd of Juf belt dat ik hem mag komen halen .En MArit was vannacht aan het hoesten , best wel eng , net of ze geen lucht kreeg tijdens het hoesten , ging gelukkig wel telkens weer snel weg.Als ze dat vannacht weer doet ga ik maar ff longetjes laten luisteren , dokter is hier 25m vandaan dus dat is dan zo gepiept ..................

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Babe , jij doet weleens gehakt door het eten he , ik neem aan dan rundergehakt en rul je het dan ? En doe je er ook nog kruiden door , ik weet dat zout niet mag ....

8. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Morguhhhhhhhhhhhhh,

Hier ook weer sneeuw.. nu ik niet op pad hoef, vind ik het ook niet zo erg.. maar gister dus mega lang in de file gestaan op de A10 grrrrrrrrr.. normaal rij ik het in een kleine half uur en nu deed ik er bijna 2,5 uur over.. :x:x:x

@zieke Niek: gaat gelukkig alweer wat beter.. hoesten is al stukken minder, heel af en toe nog een flinke hoestbui.. en de nachten gaan nu dus ook weer stukken beter.. ikke=blij!!:)

@Nath.. echt knap hoor, dat je er steeds meer op uit gaat!
    is echt met sprongen vooruit gegaan hè! RESPECT:)

@tuintje op hyves.. willen Nath, Marjan, Dag en Natasja nog even op m'n diertje klikken die opgesloten zit in de kist?? thanx
    heb trouwens vanmorgen pas op jouw diertje kunnen klikken Nathalie, gister waren de kisten opeens even weg????:(:(

verder alles maar vluchtig doorgelezen.. zag volgens mij wel alleen dat Marjan al tijdje niet geweest is, klopt dat?? gaat het goed met je Marjan?? dikke knuf in iedergeval..

@Linnie.. balen van de koorst en dat Mike niet meer z'n flessen wil.. had je moedergevoel toch weer gelijk hè.. jij wilde die test toch eigenlijk niet!! hoop dat ie snel weer beter is!

@LvdB.. hoe is het nu met Vienne??

@tandjes.. hier nog niets te bekennen.. kwijlt wel als een gek, maar doet dit al weken.. :(

nou ga zo me ff omkleden en dan heerlijk buiten in de sneeuw spelen met Mick.. die is echt dol op sneeuw.. hebben zo'n mooi sneeuwpak en dat is ook wel nodig.. hij lag gister te rollen als een hond in de sneeuw..(heeft ie van z'n vader hoor :D:p)

en o ja: Cygnet.. lekker hoor, ff met z'n 2tjes weg.. wil in het voorjaar lekker ff een weekend weg.. waren ook gevraagd door vrienden om mee te gaan skieen, maar dat vind ik toch ff te lang.. dus wordt waarschijnlijk een stedentripje van een weekend..

9. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Marjon.. jij nog gefeli met Thijme (weet het ben lekker aan de late kant hihi).. maar wel balen van die oorpijn bij hem.. vind ik echt een van de ergste pijnen die er bestaat..

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    gehakt inderdaad rul bakken, rundergehakt naturel zonder extra kruiden of wat dan ook, en heb ook al kip gebruikt !

Jelmar had vannacht last van krampjes, was half één en toen huilen en scheetjes laten, dus heb tien minuten over z'n buikje gewreven en toen istie weer lekker gaan slapen!

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Je bent nog niet te laat hoor 6 dec is hij pas echt jarig ...
    Ja oorpijn zielig he , juf belde net en hij ligt nu lekker op de bank met een dekentje , lekker tv kijken en uitrusten , denk dat het ziek zijn is maarook een boel spanningen van zijn verjaardag en de Sint ...............

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

kipfilet kook ik en dan samen met de rest in de blender ..

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hoop donderdagavond lekker te kunnen schaatsen :D:D

14. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Goodmornin'!
    Zoooo, niet normaal meer!! Ik haat burreburreweer!!!
    Ben er klaar mee, ben alweer summerproof:D

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    neeeee, lekker schaatsen :) lekker warme choco drinken na de tijd, naar buiten kijken naar de sneeuw :) en dan pas eer zomer!

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn

sneeuw???

Hier na gisteren een klein beetje, maar is ook alweer weg,,,
    Gelukkig maar ;)

17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @gehakt, wou ik vandaag proberen.
    Ze mogen nu ook al spruitjes toch?? of niet ??

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ga het huis vandaag eens ff een grote schoonmaakbeurt geven.
    hahahaha.
    Heb allemaal vestjes tevoorschijn gehaald voor Charlotte had ze van het zomer al gekregen maar ze pas er nu pas in.
    Ben niet zo van vestjes enz liever truitjes met bolero maar moet zeggen dat het nu wel het weer ervoor is lekker vest aan

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    jelmar heeft al wel spruitjes gehad, vind het heerlijk! en geen last van gehad, maar daar kunnen ze wel winderigheid/darmpjeslast van krijgen volgens mij

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Vind vesten heel erg handig natas. in het begin gebruikt ter overbrugging van de zomer naar de herfst..

Deel Deze Pagina