Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Sur: misschien neemt je beebje wel een groeispurt in de komende 2 weken zodat ie weer op 'schema' is. Een groeiachterstand is volgens mij niet altijd slecht, niet elke baby wil volgens de curves groeien ;). Maar natuurlijk wel fijn dat ze het extra in het oog houden.

2. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Tis stil hier

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Heb et druk ;)

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Sureyya is wel raar ja, maar zal allemaal wel ok zijn hoor, vriendinnetje van mij heeft ook altijd van die rare metingen in het begin van haar zwangerschap...

5. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Ach dit hadden we nog niet meegemaakt he.
    Hoop wel dat het niets te beteken heeft.
    Heb dit ook even voorgelegt bij de verloskundige hier, ben benieuwd wat zij er van zeggen.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

de gewone isofix zit in de leuning van de achterbank van de auto ....Als je dan een stoeltje koopt met isofix aansluiting kun je de stoel er zo inklikken ..De maxi cosie kan daar niet op !!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Linnie , wat een kloterij weer , ging het zo lekker en dan nu dit ..Zou niet weten hoe je hem weer aan het drinken zou moeten krijgen ....dikke kknnnuuuffffffffffffff, hoop dat hij snel weerdoor heeft dat hij weer de juiste voeding krijgt , wat een klote test ...

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend Sur ......Hopelijk over 2 weekjes meer duidelijkheid voor je !!

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    word een dure maand februari, nieuwe autostoeltje(s) fietsstoeltje(s) :p

10. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Linnie.. Jeetje meis, wat is dit klote! Vooral omdat t nu eindelijk wat beter ging.

@Sur.. Spannend en gek hoor.. Wel fijn dat je over 2 weken weer heen mag. En ook wel vaker gehoord dat metingen niet altijd kloppen..

@ego.. Vanmiddag met Niek bij dokter geweest. Kon niets doen, is virale infectie die Niek zelf moet oplossen. Oortjes en longen waren schoon. Alleen op terugweg echt zo geschrokken!!! Heb voorin airbag die ik niet kan uitzetten, dus Niek zit achter mij. Begon ie weer te hoesten en klonk raar. Dus ik snel gestopt langs de kant van de weg! Was ie al helemaal knal rood aangelopen. Snel uit maxicosi gehaald en toen kwam er toch een hele grote brok slijm/snot uit!! Daarna kreeg ie gelukkig weer lucht maar stond echt te trillen op m'n benen...

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje Kimm , das schrikken ..Als je het niet vertrouwt gewoon naarde HAP gaan he ..

12. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Ja, doe ik zeker.. Had ook nog ff dokter gebeld en mag bisolvon druppels geven..

Vannacht voor de zekerheid ook maar babyfoon aan!

13. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Jeetje ik zou me ook rot schrikken.
    Ik heb altijd de kleinste schuin achter mij op de achterbank gezet, dan hoef je je niet helemaal om te draaien tijdens het rijden.
    Dus als Feyza dadelijk ook maar de achterbank verhuist zit ze achter de bijrijdersstoel en de nieuwe beeb voorin.

14. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    hoop zeker op meer duidelijkheid dan, had eigenlijk gehoopt dat ik nu meer duidelijk heid zou hebben omdat het 2,5 week geleden ook al 4 dagen scheelde en nu nog meer.
    Toen had ik nog zoiets van oke, zou nog kunnen.
    Nou ja nog 2 weekjes wachten.
    Vind het niet erg als het 2 weken korter is als het maar met beeb goed gaat, vind het alleen niet helemaal kloppen.

15. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Het is hier stilte voor de storm geloof ik.

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    och kimm toch... kan me voorstellen dat je geschrokken bent! goed in de gaten houden hoor en als je het niet vertrouwd de HAP bellen!

17. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    sur: jee, ik volg het ook niet meer met de data :) heb vertrouwen!

kim: jasses, vreselijk! is niek dus ook zo ziek? vienne is weer iets beter maar ook enorm bergen slijm en melk eruit doet het vele hoesten. vanmiddag ook ha geweest, gelukkig alles goed.
    knuffel voor de schrik!

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    YenD hoe is het met je mama?

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Dag.. ze is weer thuis.
    Heeft meer medicijnen mee gekregen.
    Ze eet en drinkt nu wel gelukkig, maar verder is ze echt niet lekker.
    Ze gaat dit weekend bij haar broer logeren, want ik ga morgen naar Zeeland met de kids.

Sur.. ik heb dat ook gehad!
    Volgens eigen berekeningen was ik op 16 april uitgerekend.
    Toen kwam ik bij vlos, en werd ff 2,5 week terug gezet!
    Maar wist zeker dat dat niet kon, want M en ik hadden zelden sex..
    Volgende afspraak werd ik weer 2 dagen terug gezet, en was ik 7 mei uitgerekend.

Toen ik beviel op 16 april zei de vlos en kraam gelijk dat dit geen vroeg geboren baby was!

Dus waarschijnlijk klopte mijn berekening wel, maar daar heb je niets meer aan achteraf!

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Kimm, dat is schrikken zeg! Sara had in het ziekenhuis ook steeds hoestbuien van wel een uur en dan kwam er ook slijm omhoog. Heel naar vond ik dat. Gelukkig kon je even aan de kant met de auto.....ik hoop dat ie snel weer beter is! Knuf voor jullie!

Ego, ben benieuwd. Hebben net de laatste fles gegeven met rijstebloem, maar ze dronk iets minder dan gisteravond en toen was ze ook een uurtje later.....kijken of ze nu ook weer doorslaapt.

Deel Deze Pagina