Gelukkig, Ingeltje mijn "mede-brabander" snapt het ook niet! Ik dacht al misschien ligt het weer aan mij..... ze heeft me vandaag ook al uitgemaakt dat ik gek ben die Jose....:x
Whahaha ik heb het drie x gelezen, toen had ik maar besloten het te negeren, maar ik wil het ook graag weten!!!! Hij heeft het door ja! Vanmiddag viel zijn drinken: mama! Was het. Toen dacht ik: god nu heb ik twee van die lulkonten hahaha
Hahaha! Mijn vriendin leerde haar beeb juist "papa"! Dan kon hij steeds opdraven als de kleine riep hihi
Whahahahaha, pip, hoe zet ik die automatische woordverbeteraar uit op de iPad?? Internet via safari Ik bedoelde pfaffs aant kijken Gek, tja.... Beetje vreemd, maar wel lekker
Dat had ik er nou echt niet van gemaakt, maar waar heb die Pfaffs gezien, het is er toch niet meer op?
jeeej wat goed van floris!!! ik zeg ook de hele dag mama mama mama tegen hem, hij vind het grappig, maar mijn haar is leuker! lekker aan trekken he!
Nu word ik weer jaloers haha! Goed hoor dat je het zo goed kan volhouden en dat het goed gaat natuurlijk! Ik had het ook graag wat langer volgehouden maar frommeltje groeide maar niet.... tuttebol! Ga het bij de tweede (ooit) ook zeker weer proberen!
Op welke taal staat die woordverbetering ingesteld dan?? Bij mijn safari (macbook) staat bovenaan Wijzig en dan Spelling en Grammatica, dan staat er Corrigeer spelling automatisch.... Ik denk dat dat het is.... ik weet het anders niet!