goedemorgen hier niet echt bijgelegd nog. maar we praten redelijk met elkaar. maar ja, hetonderwerp is natuurlijk nog steeds een heet hangijzer. maar goed, we zien wel. pip: hier ook papadag op dinsdag. daarom was hij gisteravond ook zo chagrijnig maar meestal vindt hij het wel leuk. gaat zelfs boodschappen doen met die 2. gister daan ook zonder luier er heen geweest en daar in dewinkel op de wc geplast!!
Goedemorge dames. Sterreke jesse werkt als afdeling-chef bij de jumper is dierenwinkel. Hij werkt daar al 12.5 jaar dus is het nu wel zat haha Ik ga een ff douchen. Men wat waait het hard buiten
Goedemorgen! nog niet alles bijgelezen maar even kort: Jelmar super zeg!!!! knap hoor! Aszz: veel plezier vandaag met je nieuwe job!!!
Johan heeft 1 x in de 2 weken papadag op een vrijdag, vindie heerlijk! gaat ook lekker boodschappen doen, wandelen etc. succes vandaag asz! Ruzie.... heel eerlijk? wij hebben nooit wegloop/metdingengooien ruzie..... we hebben wel eens een meningsverschil, maar nooit 'ruzie'
Thijme heft keelonsteking en neusholteonsteking , vandaar de oorpijn en krijgt een kuurtje ..Hij keek naar Marit en die had nog steeds een heel klein beetje onstoken oogjes en heeft haar dus ook helemaal nagekeken .....Amandelen zijn beetje onstoken maar hoeft er nog geen kuurtje voor omdat ze geen koorts heeft gehad en Thijme wel ..Zodra ze koorts krijgt moet ik gelijk terug komen ...Ze heeft wel een antibioticazalf voor haar oogjed gekregen , beetje overdreven want het is bijna over ..Maar ja als ik het niet gebruik , altijd wel handig om in mijn medicijnenkoffertje te hebben zitten !!! En ze mocht niet meer melk laten staan als dat ze nu deed , gisteren heeft ze denk ik net 350 ml op .. Maar ze blijft nog steeds lachen en vrolijk doen , ze slaapt alleen meer .
Ach Marjon, hoop dat de kuur aanslaat en iedereen weer snel beter is. Aszz, succes vandaag! Babe, gooi-ruzies zijn wel grappig achteraf haha! Joep zei net, ik heb straks twee gooiers in huis... Moeder gooit met de crackers, de hond gaat er met de kaas vandoor en kindlief gooit met het bord! Hahaha, aansteller! Nee maar wij hebben eigenlijk nooit ruzie, lopen niet weg of gooien niet (althans hij gooit nooit), maar vorige week was wel even een pittige week! Maar hij werkt veel thuis en ik zit natuurlijk al heel lang thuis, eerst verlof en nu nog.. dus dan zit je veel op elkaars lip en dat geeft weleens irritaties... Sporten, ik ga morgen! Mijn moeder werd door het ziekenhuis gebeld dat de situatie van mijn oom verslechterd is. (heeft kanker en had het zo benauwd dat ie opgenomen is).... allemaal klote dus om het zo maar te zeggen!
Ja we weten dat ie niet zo lang meer zal leven, maar dan nog schrik je wel als je gebeld word. Ik vind het heel erg voor mijn mama, het is haar enige broer waar ze contact mee heeft (de rest van haar broers en een zus zijn nogal maf). En voor hem zelf ook natuurlijk.... als je weet dat je doodgaat.... lijkt me het ergste wat er is...
babe: wat kan jelmar? sorry even gemist. wij ook weinig ruzie en al helemaal niet weglopen. is al weer 8 jaar geleden of zo soms moet je even van tactiek veranderen als praten even niet helpt.. marit: zielig.. beterschap maar. vienne wordt helaas ook weer verkouden. was er net vanaf pyama: heb weinig zin in van alles. lekker in pyama en denk dat ik er voorlopig niet uit ga
Fantastisch voor je meid, gefeliciteerd. Op naar de volgende goede echo, ik mag volgende week ook weer en heb dan ook eerste baarmoedermond meting, heb nu al 2x om de 2 weken echo gehad. Zit bijna 2 weken tussen hun meting en mijn berekening, dus even afwachten.(zie blz.56 voor uitleg)
Als je er met woorden niet uitkomt is het natuurlijk ook beter om even ergens anders af te koelen! jelmar is gister gaan staan?! hihi, staan foto's paar pagina's trug!
Nath jeetje he dat is dan erg schrikken hoor. egt sjit zeg. ook al weet je dat het niet lang meer duurt dan nog schrik je als je hoort dat de situatie verslechterd
bedankt babe... o ik ben lui vandaag.... denk dat ik in mijn bed blijf... het is zo koud! Maar vandaag moeten de poging 2 doen voor dat schip, ze hadden vertraging... maar met gevoelstemperatuur van -15 op een brug is wel erg koud!! Brrrr! Enne die Aldi luiers zijn oke... werkt hier net zo oke als pampers... en is 50% goedkoper!!!
ppfftt men o men in het oei ik groei boek stond dat dit de makkelijke weken waren maar charlotte vertikt het om makkelijk te zijn ze is alweer paar dagen volop aan het huilen word er gek van ze kan zichzelf geen moment alleen vermaken heb geen tijd om ff iets anders te doen schoon te maken of wat dan ook
Hello all! Ga even terug lezen, heb heel wat te lezen volgens mij...... Net op controle geweest en meissie is goedgekeurd. 68,2 cm en 6610 gram. Ze ziet wel nog steeds wat bleek om haar neusje en mondje, maar ze wilde nu verder geen ijzer ofzo gaan testen, maar eerst even de echo van haar hartje afwachten. Nou, ik ga ff lezen!
Morgen lieve meisjes! so ik had daarstraks voor het eerst in tijden weer stress . Ik ben bezig met een "EVCprocedure" weet niet of iemand dat kent, maar dan kun je je werkervaring laten erkennen in een certificaat, als je op een bepaald vakgebied wel veel werkervaring hebt maar geen opleiding. In mijn geval heb ik heel veel financieel administratieve ervaring opgedaan maar daar geen diploma voor, dus zodoende vergoedt het UWV nu deze procedure voor mij. ANYWAY ik moest dus om 10.00 in Breda-Noord zijn, dus Marien eerst naar kdv, poeh poeh toen was ik 10 minuten te laat hihihihihi! Schandalig he voor een werkloze moeder!!