wel leuk! zou super zijn als hij nu op deze manier "uit de winkel kan komen" Maurice werkte al jaren in een supermarkt en wilde ook graag wat anders, maar dat valt toch niet mee, nu is hij rayon manager bij een branche-organisatie voor bakkerijen... Hij is toch eruit gepikt om zijn ervaring in de winkel! Dus ik denk dat Jesse echt wel kans maakt...
@ sporten wat zijn we toch allemaal goed bezig!! Ik heb van de week bijna elke dag minimaal 3 kwartier gewandeld en dat wierp vanochtend zijn vruchten af op de weegschaal... zit nu op - 6.5!!! @ nath blegh wat een naar nieuws.... @ marit BETERSCHAP!! @ natas vreselijk van die dagen... ik ken het! Marien wil dan wel in zijn wipstoel voor de tv, heb je dat al geprobeerd??
Sterreke ja heb alles geprobeert haha normaal ligt ze nooit voor haar korte slaapje in bed maar nu maar wel ff gedaan ze heeft 10 min in bed gehuild en nu is paar minuten stil dus ben benieuwd.. oohh wat goed dat maurice nu ook wat anders heeft en ervaring is idd ook erg belangrijk. Jesse vind zijn werk nu ook wel leuk maar hij kan gewoon nooit hoger op komen een vrouwelijk collega van hem is zeg maar bedrijfsleidster maar ze bakt er niets van en jesse is daar egt geschikt voor. Maar zijn baas ziet dat gewoon niet. Dus daarom wil Jesse er gwoon weg hij mag alles doen wat hij wil maar word er nooit naar betaald en daar is hij nu flauw van. En ze baas zegt altijd ik weet niet wat je zonder je moet maar hij doet er ook niets voor om jesse te houden dus erg jammer allemaal.
jose: wauw staan! jelmar heeft de smaak te pakken. zal wel ff op hyves kijken. staan ook vast foto's. hier zoek ik me een ongeluk
@ natas jammer he, zo gaat het zo vaak in winkels ik heb jaren bij de ah gewerkt maar kreeg er zo het schijt van, voor een kutloontje alles doen, zelfs de supermarktmanager vervangen! En maar overuren draaien die je toch nooit kon opnemen... bah bah daar krijg je echt de schijt van op een gegeven moment ja
staat ook op hyves ja! en mijn mem mailde net dattie nu ook echt ophanden&knieen kruipt ipv. tijgeren!! Fuck wat gaattie jongen ineens hard zeg!!!
Zo, ik ben een soort van bijgelezen.......pffff hopelijk vergeet ik niets belangrijks: Kaatje!!!!!!!!!!! Wat fantastisch dat plurk een kloppend hartje heeft!!!! (hoe kom je in vredesnaam op plurk??? Hahahaha ) fijn dat je zo vaak controle krijgt meis. Lina, het is je vergeven, ik ben ook een paar dagen niet geweest. Twee keer een poging gedaan, maar toch weer afgeleid en te druk..... Met Sara gaat het super. Drinkt super, eet goed, slaapt goed. Hoe gaat het nu bij jou? Dag, spannend allemaal zeg. Fijn als de operatie achter de rug is bij svader. Die lieve mensen krijgen ook wat te verduren zo samen..... Babe, wat fantastisch die foto's!!!!! Die is echt vlot zeg! Hier zit madam nog niet eens! Assz, hoe is je eerste werkdag????? Pip, wat heeeeerlijk lijkt me dat moment dat je ineens mama hoort!!!!!! Lvdb, is de lucht weer een beetje geklaard? Ik hooo het meis, nooit leuk ruzie..... Natas, spannend voor je kerel! Hopen dat ie op gesprek mag komen! Nath, wat een verdrietige situatie met je oom zeg.....zwaar hoor voor hem en voor de familie......sterkte! Nou, ben ik nog iets vergeten? Marjan, hoe gaat het bij jou met je twee mannen????
fijn dat Sara alles weer zo op de rit heeft AM! Marjan, hoe ging het bij de HA moest Erik deze week heen toch?
Meiden, ik zit lichterlijk in de piepzak. Ik had tegen de fysio gezegt dat Sharon haar arm in een bepaalde houding houdt in 'ruststand'. Fysio heeft de nodige testjes op haar gedaan en kwam tot de conclusie dat ze bepaalde dingen 'the easy way out' neemt. Ze kan haar arm dus bewegen zoals het moet. Fysio vind ook dat ze te vroeg is ontslagen in het zh voor erbse parease. Moet nu krachttraining met haar gaan doen en fysio mailt het zh dat ze haar te vroeg hebben ontslagen en dat ze weer onder controle moet komen. (eerlijk gezegt, ben nu bang voor tóch nog een operatie. Heb hierdoor een blok op mijn maag liggen.
Lieve schatten mag ik nog 1x jullie voedingsschema's inclusief hoeveelheden opvolgmelk...?? Ik wil graag naar 3 flessen maar geen idee hoe... thanks!!
am: hubs is werken en we praten wel tegen elkaar maar vermijden het onderwerp.. sterreke: ik zie heir ook voorlopig nog geen 3 voedingen. 7.00: 180 ml + 11 u fruit 12 u fles 180 ml + (ga binnenkort stukjes brood proberen 15.30/16 u fles 180 ml+ 18 u eten (geen idee of het lukt ivm slaapjes 20 u fles 180 ml + als ze echt brood gaat eten en goed avondeten (nu nog alleen groente) dan verwacht ik dat de fles van 16 u wel weggaat. en dan ga ik diksap geven (probeer nu beetje te oefenen) en soepstengel of whatever (ook nog oefenen). dus die fles gaat er voorlopig nog niet af als ze dat niet allemaal lukt
Ik hoor het wel als er bericht komt uit het zh. Ze gaat deze met hoge prioriteit mailen. Schema van 3 voedingen bij Sharon is alsvolgt: 7 uur: papfles 210/7 9:30 fruithap 12:30 1 boterham en fles 180/6 16:00 soepstengeltje en sap 17:30 warme hap met soms een half danoontje 18:45 papfles 210/7
Lina, shit zeg, dat is een tegenvaller! Maar wacht het even af wat het ziekenhuis zegt....misschien is een operatie toch niet nodig als ze voldoende ttraint en gecontroleerd wordt. Sterreke, ik zit nog maar net op vier flessen, dus over drie nog niet eens nagedacht. Wij zitten nu ongeveer zo: 07:00 fles 200 ml 10:00 fruithapje 12:00 fles 200 ml 15:00-15:30 fles 200 ml 17:00 groentehap 19:00 fles 200 ml We bieden 200 ml aan, maar ze drinkt niet alles. Meestal aan het eind van de dag zitten we op zo'n 700 ml melk.
dat is wel balen Lina maar goed dat het nu wel al ontdekt is! en ook goed dat ZH er op aangesproken word! 8uurfles180cc 10.30thee+soepstengel 12.00boterham 12.30fles150cc 15.45fruithap 17.30warme hap 19.15fles180cc+3bambixrijstebloem