ihiihihiihhih , mooie foto hoor !!!! Nou dan ga ik ook maar eens roosvicee halen , ik vind het een stuk gezonder lijken ..
hier ook roosvice in huis maar moet zeggen dat ik het héél moeilijk vind om naast de flessen ook nog vaste voeding aan te bieden... fruithap en warme hap zitten wel in ritme maar vaak ligt ze tussendoor te slapen en dan schiet zo'n koekje / liga / broodje of iets dergelijks er bij ons bij in....
Het IS ook een lieverd!!!! super uber trots op ons meissie !!!! ze is zo lief en dat terwijl ze best veel stress en zorgen om zich heen meekrijgt... 8) :x ben echt heel trots op ons meissie dat ze zó lief is! dan vallen die minder goede doorslaapnachten er wel weer in het niets bij hoor!!!
Yep, lekkere betaalbare witte wijn van de Lidl Dag, jelmar slaapt overdag niet zoveel.... Dus zat tijd hier voor tussendoortjes
Ik hoop echt dat er veel dames komen vijf februari!! Kaatje, jij bent uiteraard ook gewoon welkom als het je leuk lijkt? Kunnen we je mooie buik bewonderen!!
Hier komt het ook niet elke dag voor dat ze dat krijgt , is net hoe het uitkomt .............................................
Haai @ Kaatje; wat een geweldig nieuws! Van harte, en ik duim op een een gezonde zw.schap en een prachtig kindje! Roosvicee..diksap..thee..water.. NIKS van dat alles gaat er in bij de kleine Finn! Melkflessen ook nog steeds een drama, tot 2wk geleden dronk hij er 4 van 210+7 En sinds die tijd mag ik blij zijn als hij 400cc op een dag drinkt! Van een lepeltje eten vind hij veel lekkerder, maar ja, hij moet ook drinken! Doen jullie trouwens al aan SInterklaas voor de kleintjes?
Lichtdroge fruitige witte enzelfde geld voor rosé,inot grigio wit en dornfelder rosé beide van de Lidl zijn super!! Sinterklaas, wij gaan uit eten met ouders en souders en kopen alledrie 1kado voor jelmar! Ik hen een vtech winniedepoeh laptop gehaald!
oh heerlijk hoor wijn! ben er niet vies van haha! maar rode idd hier ook niet... te wrang... zo wij liggen inmiddels lekker onder de wol heerlijk optijd naar bed
roosvicee/diksap: Iedereen lekker doen wat ze zelf willen. Hier krijgt mike het ook niet elke dag. ALs hij slaapt ga ik hem er niet voor wakker maken Diksap in fles: Was maar 1 malig. Net hoefde hij hem weer niet. Moet zeggen dat het wel een pap fles was. GRrrrrrr kinderen. Ik snap de mijne niet zo goed. Ben blij als die test geweest is volgende week dan krijgt hij gewoon 3x per dag pap net als Jordy en de rest van het drinken uit de tuit. Sinterklaas: De 27e is sinterklaas hier geweest met 3 pieten en aankomende zaterdag komt hij alleen de zakken afgeven Eetschema: 7.30 fles 180 Wordt max 60 van gedronken de rest als pap 9,30 fruit 2 stuks of potje 6 mnd 12.00 boterham (is nu nog oefenen) 12.30/13.00 fles 180 wordt ook meestal pap 14.30 koekje en diksap (als hij wakker is) 16.30/17.00 groentenhap (en als hij weinig gegeten heeft nog 90 pap) 20.00 180 papfles. Wordt niet gedronken dus wordt meestal pap
O,ja vergeet het belangrijkste van vandaag. Jordy mag stoppen met de medicatie tegen reflux. Over 2 weken ongeveer weten we of de operatie echt geholpen heeft