Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    mannin, wie ?? :p snorremans toch?? *proest*

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Die is 15 augustus voor het laatst online geweest..

3. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    astrid: fijn dat het super is gegaan! en je hebt weer voorbeeldige kinderen :)

marjaN : ik miste je al . hoe gaat het met je?

ik ga ook (weer veel te laat) naar bed.
    ga morgen begin maken met taart voor sinterklaas . kijk maar (even naar beneden scrollen, ziet er stoer uit toch?) Maak je taart!
    ben benieuwd of het lukt

truste

4. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Slaap lekker! Ik ga poging 3 doen om Grenzeloos Verliefd te kijken..... waarom kan ik niet een x ongestoord kijken.... wie weet lukt het me nu wel! Tot morgen!

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorge

Sterreke leuke actie

Nath haha jij bent zwaar verslaafd aan grenzeloosverliefd of niet?

Zo ik ben weer klaar om te werken ligt bijna geen sneeuw duS kan rrelaxed naar werk rijden.
    Hoef gelukkig maar tot 10.30

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Het sneeuwt togh wel flink hier toen ik net met de hond ging lopen werd die helemaal gek rollen in de sneeuw haha

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ppfftt ben eindelijk op me werk ik dacht ga met ons grote auto dan lig ik stabieler op de weg. Nou egt niet heb 2 keer overdwars gestaan terewijl ik krapaan 30 reed. Egt kut maar goed ben eindelijk op het werk

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Goedemorgen!!!!

MEIDEN DOEN JULLIE VOORZICHTIG MET DIT WEER!!!!
    sneeuwt hier weer behoorlijk en is beetje glad op de weg idd!
    nou ik heb vanochtend Esmee op fiets weggebracht en toen ik thuis was de oprit weer geveegd, achtertuin en flink gestrooid maar denk dat het geen reet helpt als er nu weer een pak gaat vallen :(
    zo naar het werk en dan vanavond naar het ZKH voor S.vader....
    zal wel een drama worden op de weg...
    wilfred eerst vanuit amersfoort naar creche dan naar huis eten en snel naar zkh met zijn allen....
    nou ja we zien het wel!
    x

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Marjand: dikke knuffel en vertel je ons morgen even hoe het met JOU gaat en met erik uiteraard??? hele dikke knuffel van Esmee en mij!

Sterreke: wat een fantastische actie!!! super leuk bedacht en uitgevoerd! stelletje gekken :D

en tuurlijk kan jij net als babe zoveel afvallen! gaat je echt wel lukken schat!

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Sneeuw? Waar??

Wij hebben geen sneeuw, vink niet erg want is slecht voor het ijs :) ga vanavond lekker met mijn mem schaatsen! :D

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Leuke actie inderdaad :)

Em ben blij dat jelmar niet de enige slechte slaper is overdag ;)

12. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @babebabe: hier is de sneeuw! En bijhorende files, maar ik was vroeg en toen viel het nog behoorlijk goed mee ;) Hier ook eentje die overdag weinig slaapt hoor. Voormiddag een uurtje en namiddag ook een uurtje. Verder van 20u tot 7u (en tegenwoordig zelden wakker :D, eindelijk ;)). Heel soms overdag een beetje langer als we geluk hebben, maar verder heel erg vrolijk :)
    @Sterreke: wat ben jij een leuke sint of is het gekke zwarte piet? :D ;)
    @Natasha: voorzichtig aan hoor op de 'ijs'baan! Gelukkig goed aangekomen ondertussen!
    @Nathalie: en heb je kunnen kijken?

13. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Goedemorgen!

Grenzeloos Verliefd, ik vind het altijd leuk maar weer niet kunnen zien! GVD!

Sneeuw...... ik kan de deur bijna niet meer open doen! Nee grapje zo erg is het niet maar het is wel erg wit aan het worden! Mijn kat wilde naar buiten maar net toen ie buiten liep viel er een pak sneeuw van de palmboon en bovenop hem.... die ligt nu voor de houtkachel... mietje!

Gister nog lekker hectisch... was aan het bellen met mijn mama, zegt ze ineens dat haar kat niet meer kon lopen... wij 's avonds naar de dierenarts..... poot gebroken binnenshuis...?? Ze zei ook dat ze dat nog nooit had meegemaakt... een poes die binnen zijn poot breekt, meestal gebeuren die dingen bij buitenkatten! Maar ja 166 euro lichter en twee röntgenfoto's en pijnstilling rijker weer naar huis... nu moet ze geopereerd worden want het is boven het kniegewricht en dat kan niet met gips moet met een schroef in het bot... nu aan het kijken en bellen waar de vandaag terecht kan!
    Wel sneu voor mijn mama, de hele dag bij mijn oom in het ziekenhuis en dan 's avonds nog die hectiek met haar poes...

vandaag even naar de garage want ik heb bijna geen grip op de weg met mijn versleten banden.... effe nieuwe eronder... gaat weer een hoop kosten!

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Zielige poes :(

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Pfff, kom ik op het werk hoor ik dat de vriendin van mijn leidinggevende is overleden.....51 jaar, super sportief en gezond leven. Hartstilstand nadat ze was wezen skaten (vorm van langlaufen).......getsie, ik kende haar niet, maar hij was nog maar 1,5 jaar met haar en na een gestrand huwelijk weer gelukkig.....

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Verschrikkelijk :(

17. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal,

Zo ik heb dadelijk een hoop bij te lezen.

Zo hebben jullie gisteren ook dat verschrikkelijke nieuws nog gehoord.
    In Den Haag hebben ze een babylijkje gevonden in jawel een glascontainer.
    Man hoe kun je zover komen om dat te doen.
    Dan moet je toch wel heel erg radeloos zijn.
    Verschrikkelijk

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    nee wistenwe niet we hadden voor de zekerheid een vuilniszak meegenomen zodat we die om de zak konden doen en in de tuin konden flikkeren als ze er niet waren geweest! :)

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    WOW! klinkt eng... :( voorzichtig op de terugweg dan!

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    @ nath agos wat zielig voor die kat en voor je mamsje ook natuurlijk... :(

@ alpenmama oh wat een vreselijk verhaal! vreselijk... idd als je na lange tijd weer gelukkig bent en iemand wordt op zo'n manier uit je leven gerukt! :$ :x

Deel Deze Pagina