Hier baterijen op, ik hou het voor gezien. Nog klein afwasje doen en dan nock out. Morgen Derya jarig dus wordt druk. Later.
YenD zo dat is lekker 175 euro Ewbank tja... ze zingt wel spatzuiver maar je moet er echt van houden! Het is ook niet mijn smaak...
Robbie Williams , zo gaaaaaaaaaaffff ,zonder hem geen take that .. Jennifer ewbank , ik hou er niet van , ik vond het echt niet mooi !!
ik ga zo off , ben zo brak als een mandje , vet verkouden en mijn hoofd vol snot en jammer genoeg een wekker die weer om 6 uur gaat ..Hopelijk voel ik me snel beter want zondag vieren we verjaardag van Thijme ...................
Kom even weltrusten zeggen. Zal hier wel een zware nacht worden. Mike heeft maar 320 ml gedronken over de hele dag
AM: hoe ga je het eigenlijk oplossen met die 'vrienden' van je? ga je het zeggen of laat je het doodbloeden....
Ben nog aan werk maar ben gesloopt was feest hier in de wijk dus hup 3 begeleiders en 12 clienten die kantr op nu ligt iedreen in bed. Zometeen maar autoramen krabben.. En naar huis. Yes wat een eikel waarom heeeft hij je rekening niet betaald? Charlotte had weer niet gedronken bij de gastouder balen
vind die Ewbank ook echt 10x niets.. gaat ze nu nog een x zingen met Nick bleghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Sur.. fijne verjaardag morgen.. o ja, op hyves is de poll vd meeting nu wel zichtbaar.. maakt mij niet uit, maar weet niet of iedereen daar blij mee is..
@Linnie.. hoop dat het meevalt vannacht en dat hij snel weer z'n flessen gaat drinken.. @Marjon.. jij ook beterschap!!! ik ga nu ook afsluiten.. bis morgen
natas, geen idee, heb hem berichtje op hyves gestuurd.. wel gezellige vriend heb je trouwens, zit al uurtje te hyven met hem hahaha!