Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ben het ff zo fucking zat allemaal!
    loop me de hele dag de klere vanaf 6 uur s ochtends tot 7 uur s avonds.
    Kindjes aankleden, tas in pakken, naar school, weer naar huis, dean eten, dean naar bed, stofzuigen, was doen, dean eten, spelen, dean fles, nog meer spelen, darren uit school, boodschappen doen, nog meer huishouden, eten koken, ruzie maken met darren, gek worden van huilende dean, eten, vaatwasser inruimen,kids naar bed, was opvouwen, kamer opruimen.... en dan is het ongeveer 9 uur s avonds, en dan ga ik naar bed!

Vind er geen kut aan! S avonds niemand om mee te praten, die vraagt hoe mijn dag was, die helpt met de kids, en dan lekker samen filmpje kijken en gezellig met elkaar praten.

Ben het zat, vind er helemaal niets meer aan zo!
    Stomme kut kerst komt eraan.. joeppie leuk in mn eentje!
    kut winter,kut mannen! Alles is helemaal kut!

Lig al op bed, ga slapen!

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Zo, dat heb je eruit gegooid!

Nu ff bij je lieve slapende kereltjes kijken, dan weet je weer waar je het voor doet!!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Das kut Jes, maar het aller belangrijkste, dat alles weer on-kut maakt zijn kinderen toch?

Net met een wijntje in bad gezeten, ben kapot.

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yes mop togh.
    He vind egt kut voor je :(

Hele dikke knuff en smok voor jou

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Kindjes maken alles goed...

Maar dan nog voel ik me mega eenzaam.

6. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan me voorstellen hoor yes. misschien vooral met de feestdagen. lekker erop uit en niet treuren meis. ik bedoel dan morgen overdag he :) mag vanavond ook wel ;)
    ik zoek marjan. iemand een shortcut?

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Yes kan me voorstellen dat je je kut voelt , en het zorgen voor je kindjes en het huishouden alleen is zwaar .....het feit dat je het nooit eens al is het maar voor 5 minuten ff uit handen kan geven is gewoon zwaar klote ............

Gelukkig maken je mannetjes veel goed , maar dat maakt het nog niet dat je dan op alle vlakken gelukkig kan zijn .

Hoop voor je dat zonnetje op alle vlakken snel voor je gaat schijnen , als je maar zorgt dat je met je mannetjes samen een sterke basis vormt want samen sta je sterk lieverd !!

kknufffffffffffffffff

8. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik kan helemaal NIET koken en heb ook geen idee wat gort is????

Wow knap hoor... een filmpje zou wel leuk zijn... ook voor haar zelf later! Julotte zegt nog niets.... ik zit de hele dag mama te roepen maar helaas nog geen mama uit haar mond!

Dat was ik! Heb er alleen nog steeds geen tijd voor gehad! Aankomende week ga ik ze maken!!

Wat een mysterieuze sinterklaas....

Ik ben vandaag de hele dag aan het werk geweest.... een vrouw gefotografeerd en daarna nog met haar dochtertje... erg leuk maar wel bekaf nu!! Pff Lekker op de bank hangen!

Enne Marieke.... dikke knuf voor jou! Zit het effe niet mee?

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Yes, een hele dikke knuffel en pakkerd voor jou! Ik begrijp je helemaal! Ik heb er maar een en Joep is wel thuis maar is aan het werk en dan is het al aanpoten! Ik ben blij als het 20:30 is, dan heb ik even tijd voor mezelf! Jij hebt het met twee helemaal zwaar.... en helemaal alleen! Ik hoop echt dat je een keer een leuke vent zal ontmoeten die echt heel veel om je geeft en om je kinderen. Een waar je 's avonds bij het eten je dag mee kan bespreken en ook eens de kids op bed legt!
    Ik voel aan me brabantse water dat 2011 jouw jaar wordt!!! Komt goed! En ja je mag altijd langskomen en zelfs met kerst ben je welkom, maar het is zo'n pokke eind weg he!

10. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Enne.... Ik mis Marjan!!!!!

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Marwie??;):p

12. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja ik twijfel nu ook... Ik dacht Marjan.. hmmm waar is ze toch? Iemand een idee??

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heb d'r net gemaild. druk, druk, druk. ik denk zeker dat ze een knuffel van jullie kan gebruiken ;)

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kkkkkkkknnnnnuuuuuuuffffffffffffffffff

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Gaap, bijna weer bedtijd :D

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ga er zo ook in kruipen , druk weekend ..Morgen wekker om 6 uur , hele dag weken , s avonds klaas en zondag klaas bij oma , maandag Thijme echt jarig .........................

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Zo ben ook weer thuis...
    Nog ff wat sinterklaas cadeautjes gekocht....
    En toen nog ff wat nagedronke...
    Had uber mooie schoenen gezien, maarr wou ze alleen in het bruin en bij geen enkele winkel waren ze nog in het bruin erg jammr

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ach is wel goed voor de portemonee.....:D

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    HIEEEERRRRRRRRR BENNNN IIKKKKKKK!!!!!!!
    (Moest gewoon werken vandaag...heeeel de dag was mega druk en toen een zieke Koen in bed brengen...was nogal een strijd)

Stoute meisjes...marwie...marik!

zo en nu ff een reageer berichtje maken ogenblikje....

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Pfff, waarom is die uitslag van tvoh zo laat? Nou ja, blijf nog ff zitten.....

Deel Deze Pagina