Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik droom met je mee! Die tegelvloer, die wil ik echt zeker in mijn volgende huis

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Beterschap met de kindjes LvdB!

Hier ook een snot snot snotverkouden Annemijn. Die zelf zei dat ze wou slapen!!!

4. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    sterkte met de zieke kindjes..!!

@Nath.. ben benieuwd hoe dat is met folie?? ik heb nu gewoon die band om en zweet me het lazerus.. maar of het helpt?? geen idee. maar ben nu 3x geweest, dus pas volgende week dinsdag weer meten.. voor mij is het meer een stok achter de deur dat ik 3x per week ga nu.. en vanaf nieuwe jaar ga ik 2x per week naar m'n eigen sportschool... ach gaat er nu langzaam vanaf, maar alle beetjes helpen :D

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Jeetje charlotte heeft ook mega veel dingen gekregen we zijn nog steeds bezig.

Laptop van winnie de pooh telefoon spiegel en liedjesboek van vtech allemaal bad en douche spul van lief en nieuwe kleerrtjes

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    goed bezig sporters! :)

Wij gaan straks (17.00) lekker uit eten met de family, wel ff zin in! alleen jammer dat het zulk pokkeweer is/word veel regen en ijzel, bleagh!

7. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Goedenmiddag allemaal,

Haha, vanmorgen eerst even een geintje met de buren (turkse buren) uitgehaald.
    Had een zak gevuld met kruidnoten en snoepjes, dit zachtjes door de brievenbus gedaan voor zover dit ging, zit zo'n haarborstel aan de binnen kant en die maakt het er niet makelijker op.
    Toen half hystirisch aangebeld en gebonst.
    Ik gauw weer naar binnen en bij de deur geluisterd, nou ze zijn nog nooit zo snel bij de deur geweest, haha.
    En maar roepen, wie heeft dit gedaan.
    Nou ik weet van niets, haha:D:D

En nu ga ik lekker mijn turkse pizza maken.
    Gehakt en deeg zijn klaar en nu lekker bakken, hhmm.
    Maar ben wel benieuwd of ik het binnen houd, want mijn maag werkt vandaag niet echt mee.

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    leuk van je! :)

word het misselijk zijn als iets beter, of nog steeds even erg?

9. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Verschilt per dag ene dag kan ik wel gewoon eten met een opgeblazen gevoel, andere dag borrelt er al vanalles voor ik opsta.
    Ben nog niet zo veel afgevallen als bij de andere meiden,daar was de misselijkheid veel erger en viel ik ook veel sneller af.
    Misschien zegt het wat over het geslacht,of niet, iedre zwangerschap is anders, maar wel raar dat het bij de meiden veel heviger was dan nu.
    ben nu 4 kilo kwijt.

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hoi meiden!
    valt niet mee om wat te tikken dus lees rustig mee :D
    probeer kalm aan te doen maar lukt niet aangezien de situatie er niet echt naar is... svader ligt nog steeds in zkh en waardes van bloed zijn nog niet helemaal oke..maar gaat de goede kant op!
    morgen uitslag van de scan van smama.... spannend allemaal dus...

wat zouden jullie doen ; werken met gipsen hand of dat niet?

11. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Sur, bedankt. Het is wel een beetje moeilijk lezen, kan soms net niet zien of er een 0 of een 6 staat. Maar misschien kan je me de foto's mailen in het originele formaat? Hier wordt het natuurlijk aardig klein weergegeven en kan je het misschien wel in het normale formaat lezen?

Uh, Yes, met hoeveel mensen vieren jullie sinterklaas? Mijn god, 77 kadootjes is toch niet normaal?!?!?!? hahahahaha! Darren slaapt van opwinding waarschijnlijk woensdag pas weer ofzo! Hahaha!

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Willen jullie het weten sur? Spannend!

Dag, je hebt kantorbaan toch? En je bent rechts?
    Dat word een lastig verhaal zeker?
    Nog veel pijn? Anders dit weekje thuis blijven en daarna kijken wat voor werkzaamheden je eventueel wel kan verrichten?
    Hoelang moet je gips?

13. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Zo, ik heb voor het eerst in weken weer eens wat kralen gemaakt....zitten nu in de oven. Wel wat minder dan ik van plan was, want ik had al wat balletjes klei klaar liggen in een bakje en uiteraard stoot ik dat bakje om....heb vandaag gestofzuigd, maar de klei was toch verpest.....

Kan je ook iets tegen hoesten doen bij de kleine? Sara hoest weer een beetje, is ook verkouden. Zelf zou ik een dropje nemen tegen de kriebel of thee met honing, maar dat is natuurlijk uitgesloten voor die ukkies.

14. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Wauw! Dat huis is echt te gek Aszz!!!!!!!!!!!! Die zou ik ook wel willen......

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    idd ik ben rechts en zit op het werk alleen maar achter de pc...
    doet nog wel zeer helaas dus dacht er idd ook aan om maar thuis te blijven aankomende week.... disndag over week mag ik weer op controle en dan zien we weer verder of het eraf mag of niet..... :(
    vind het alleen zo vervelend aangezien we a.s. weekend naar Texel gaan...

16. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Lastig Dag, maar zolang je pijn hebt, zou ik zeker niet gaan werken. Als dat nou over een paar dagen minder is, kan je altijd met je baas overleggen of je wacht tot de controle of dat hij vervangend werk heeft. Dan heb je overlegd en kan je ook met een gerust hart naar Texel toch?

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Het is toch logisch dat je niet kunt typen maar wel kunt wandelen e.d.? Denk niet dat ze daar heel moeilijk over doen!

18. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Wat wou je gaan doen op je werk met een gipsen hand dan?
    Koffie drinken?:D
    Ik zou niet gaan hoor, je moet ermee rusten, en dat lukt nu al niet.

19. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Oke komt eraan.

20. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Ja wil het wel weten, zijn net verhuisd en meiden hadden allemaal hun eigen kamer.
    Sureyya- prinsessen
    Derya - tinkerbell
    Feyza- Hello Kitty

Beetje lullig als het dadelijk een jonge is en hij ligt in een Hello Kitty kamer:D

Deel Deze Pagina