Ohhhhh dat is echt gemeen van je!!! Tsss! Doe hem maar in een envelop mijn kant op.... het is buiten toch net een koelkast qua temperatuur!!
klinkt gezellig yes! lina: shit das balen. vanavond ook maar vroeg naar bed. sur: ik vind turkse pizza's heeeeerlijk! maar de foto... heeft iets ondefineerbaar.. ik ga ook vroeg naar bed. am lekker tv kijken o ja natas ook!
Kan me voorstellen dat het erg druk is geweest Yes! Hier ook, ben nu gesloopt... ga een film kijken en klets morgen wel weer mee....
oh taart is gelukt! zal straks even foto spammen. hier sint toch nog geslaagd. na slaapje van allebei 3 uur! waren ze weer redelijk fit. toch maar gegaan en was leuk. daan wat thomas de trein spulletjes gekregen, bob de bouwer auto's , step, puzzel, dinsosaurus. vienne wat rammelende ballen, draaitol, kleertjes, muziektafel. aso eigenlijk. maar ook wat via mp gehaald dus scheelde veel!
Huis aszz... erg mooi, maar no way dat ik ooit in een kerk ga wonen! Ik ben bang voor kerken.... Vreselijk, zo groot en kil en koud. Brr! Ik loop/fiets/rij er het liefste niet eens langs. Doodeng!
Mooie sieraden!! Zoiets wil ik ook wel van je kopen Mooie taart ook jummie! Ik ga volgend jaar met mijn mem en smem zon workshop doen en daarna lekker uIt eten met ze als dank voor opassen!
babe: taartenworkshop? ja leuk is het he. ik moet wel zeggen dat na 1 keer ik nog niet super de smaak te pakken heb hoor had het wel verwacht. maar het is én veel werk én ik moet het in mijn eentje opeten want ik maak er hubs niet blij mee.. ik ga slapen. werk alvast aan mijn goede voornemen eerder naar bed te gaan zodat ik eindelijk wat meer bijslaap
In mijn eentje ook geen problemen mee hoor heb voor hubs zijn verjaardag vorig jaar ook workshop gedaan, mooie sc Heerenveen taart gemaakt!
Halloo! Iedereen lekker sinterklaas aan het vieren of al klaar...? wij niet hoor, zijn alleen even naar souders op bezoek geweest. lvdb gelukkig waren de kindjes toch nog boven jan gekomen! klinkt aso ja... Wat een mooie taart! aszz wat een gaaf huis!!! ah joh een beetje boven budget, kom je toch wel mee weg... dag succes met de uitslag morgen... ik duim voor jullie (hihi leuke woordspeling... sorry ) Ik zou idd niet gaan werken als je zoveel pijn hebt en amper kan typen... en daarbij het was een "bedrijfsongeval" het zou lulliger voor je baas zijn geweest als het in je vrije tijd was gebeurd... alpenmama wat heb je weer supercreaties gemaakt! Veel plezier morgen... leuk hoor! lina sterkte met je zieke kindjes! yend klinkt als een super geslaagde sint, leuk hoor! haha bang voor kerken... wat apart!! het moet toch juist een veilig gevoel geven "het huis van god" Dan wil je vast niet in mijn huis wonen... Tegenover ons huis is een begraafplaats, daarnaast een hele grote (en ik vind mooie) kerk!!! maar er heeft iemand in het huis wichelroede gelopen en er zijn geen nare entiteiten in ons huis... Dus maak je geen zorgen
Sterreke, ik weet ook echt niet waar het vandaan komt, het gekste is nog dat ik zo bang werd toen ik zwanger was van Darren. Daarvoor nooit last van gehad. Kwam er niet vaak, meestal alleen kerst ofzo, maar zelfs dat durf ik niet meer. Begraafplaats ben ik niet bang voor, nooit geweest ook.. maar zal er ook nooit bij in de buurt gaan wonen. Ik ben als de dood dat ze s nachts komen spoken bij me, ben daar heel gevoelig voor. En ben ook heel erg bang in het donker, dus het idee van spoken in de nacht.... Brrrr nee!
yend echt vaag is dat dan! Wel jammer hoor want kerken kunnen zo mooi zijn! Ik geloof wel in geesten maar ben niet bang dat ze komen spoken hier, ik denk juist dat ze dat eerder verder weg zouden doen dan "bij de overburen"! Ik kom verder nooit op die begraafplaats, je ziet er ook weinig van, staan hoge bomen voor. Alleen vanuit ons slaapkamerraam zie je het wel maar ach... Ik vind het wel fijn zulke rustige overburen!
Goedemorge dames. Iedreen goede nacht gehad? Ik mag zo werke word zware dag aangezien ik weet dat charlotte niet eet en drinkkt bijj de gastouder en ben tot 15.00 aan het werk.
Marjon, gefeliciteerd met de 6de verjaardag van Thijme!! 6 december is zware dag voor mij. Zoontje van mijn beste vriendin zou vandaag 8 jaar worden, helaas is hij bij de geboorte overleden. Ik ben daar toen bij geweest, en ik kan zelfs na 8 jaar nog ieder detail herinneren.
Goede morgen! @YenD: sterkte vandaag, nare herinnering. Knuffel voor jou! Wat een ontdeugende pieten, alle kadootjes verstoppen @Dag: beterschap met je duim! Hier ook een fijn sinterklaas weekend gehad, maar vééél te vééél chocola gekregen die wij zelf moeten opeten want Jana lust dat niet en Nora mag nog niet