Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    pfff geen idee of hij de dag volmaakt op werk... afgelopen week was al zo gek omdat hij vanwege mij en mijn stomme actie ook al naar huis is gekomen.... en tja hij zit natuurlijk bij een nw werkgever en wil niet om elke gelegenheid daar weggaan...
    en veel kan hij ook thuis niet doen want het is toch afwachten... afwachten of ze uberhaupt bestraald gaat worden en wanneer dat gaat gebeuren....
    huilen helpt wel maar vind ook dat ik sterk moet blijven voor wilfred en esmee! kan moeilijk als een wrak rondlopen... ze hebben mij hard nodig!

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nee hoor je hoeft je zelf niet groot te houden voor hun...zelfs al huil je je ogen uit je hoofd ben je er echt wel voor ze. Samen verdriet delen is er ook zijn voor elkaar!

Jij hebt hun ook hard nodig nu!

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    he potverdorie wat een wijze woorden zeg.... je hebt gelijk maar ja ik jank nu wel even lekker en dan heb ik het maar weer gehad!
    esmee ligt lekker te pitten en krijgt hier weinig van mee gelukkig!
    vanavond maar weer die kant op en dan daarna wilfred in mijn armen sluiten!

jullie weten niet hoeveel het mij waard is om hier lekker mijn verhaal kwijt te kunnen!!!!!!!!!! DANK JE WEL LIEVERDS!!!

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Daar zitten we hier toch voor met zn allen...elkaar een beetje steunen....

enne soms heel soms ben ik wel een beetje wijs...

Ga nu Koen aan kleden en richting mn moeder daar vandaar naar de dokter tot vanmiddag!

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Lieve Dag, wat klote zeg! Ik hoopte zo op goed nieuws voor jullie!
    En huilen is echt het beste wat je kunt doen om dingen een plaatsje te geven! Emoties moet je uiten... als ie iets leuks vindt dan lach je ook en als iets verdrietigs is dan mag je zeker ook huilen!!
    Ik leef ook wel mee met Wilfred.... die zit op zijn werk.... moeilijk hoor! Snap ook wel dat ie niet om elke scheet naar huis kan maar dit lijkt me meer dan een scheet die dwarszit!
    Misschien vindt ie het wel een goede afleiding!
    In ieder geval een hele dikke knuffel en laat je tranen gaan..... je bent toch wel een topmoedertje en topvrouw voor je manneke!!!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Aaah Dag, wat klote :( Dikke knuffel!

7. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Marjan, succes bij de dokter...

Mijn moeder moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor het familiegesprek over mijn oom! Pff ook heftig voor haar!
    Hoop dat het niet te zwaar is voor haar en voor hem natuurlijk! Hij belt mijn moeder om het uur om te zeggen dat zij tijdens het gesprek moet zeggen dat ie naar huis wil.... begrijpelijk maar het zit er niet in denk ik....

En verder..... ik lig nog steeds in bed.... erg he! Heb een film gekeken en Julotte slaapt ook weer even...
    Heb geen zin om er uit te gaan...
    Gister was misschien toch iets te druk en hectisch...
    Onverwachts zat mij hele huis vol met mensen gisterochtend en gistermiddag nog naar mijn mama....
    En 's avonds moest ineens huilen.... geen idee waarom maar was ineens emotioneel... heel apart.. Joep zei ook al, wat is er? Ach zal er wel bij horen.... misschien omdat ik niet altijd vrede wil hebben met mijn beperkingen!! Maar mijn wereld wordt al steeds groter!!! Dus dat is goed nieuws!

Tot straks weer!

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    dank je wel meiden!
    jullie zijn lief!

nath: sterkte voor je mamsie en doe het maar rustig aan vandaag schat!

marjand:thanks en succes bij HA

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Lieve Dag, tja ik weet niet veel te zeggen, maar ik heb ff met je mee moeten huilen. Het komt ook allemaal wel weer drie dubbel op elkaar.
    Wat jij en Wilfried nu mee maken is zo zwaar. Logisch dat je moet huilen, dat moet ik al, laat staan jij.
    Lieverd, een hele dikke knuffel en blijf praten en huilen met ons en met je mannetje!

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hier een druk weekend achter de rug. Kinders heeel erg verwend. Annemijn heeft een sprekende theepot gekregen, zo schattig, en nog veeeeel meer. Floris.....tja die vond het papier er leuk :D. Die kreeg een vliegtuig van little people en een radio van V-tech, nog auto enz enz. Of te wel ik heb veel speelgoed wat hier lag in de woonkamer, maar ff naar boven gedaan.
    Annemijn vond de zak het allerleukst en maar cadeautjes die eruit kwamen! Op een moment moest ze in de zak anders kreeg ze ze d'r niet uit, haha.

@de koekjestrommel van Nathalie en Aszz: hier ook aanwezig en hij Floris blijft em leuk vinden

@Marjan: Succes bij de HA, ik zeg dat je met hydro en lanette thuis komt of Koen heeft wel iets heeeeel mysterieus, haha ;)

@Eekje: dat is nou erg al die chocolade! hmmmmm

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    lieve pip...dank je wel schat!!!
    he had net mijn wangetjes schoon en droog en zijn nu weer nat.....maar goed we proberen er ons doorheen te slaan... al valt het niet mee :(

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Floris blijft nu zo goed zitten, valt zelden nog om dus nu kon dit:

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Waarom mag je oom niet naar huis nath?
    Als het toch einde is, dan is het voor hem toch prettig om zijn laatste tijd thuis door te brengen? Knuffel VOO jou en je moeder!!

Dag, dat is wel een lastige situatie voor Wilfred met zijn werk ja....
    :(

14. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    En ik kan alleen maar zeggen, dat blijft het ook nog wel een tijd. Hier gaan nu een beetje de scherpe randjes eraf

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Zijn datvan die action wasmanden pip?

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dag he wat naar zeg ben nu op werk las je briChtje wil je ff dikke knuff geven

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik denk het wel, ik heb ze bij Vrijbuiter en de tuinland gekocht, maar ik heb ze ook al weleens bij de blokker gezien

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Prinses op de slee

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Leuke foto pip.

Dag, jeetje, dit had ik niet verwacht.. Moet je huilen, dan er gewoon uitlaten. Dat werkt het beste. Als er wat is, kun je altijd PB-en etc. hoor. Het is niet niks. Heel veel sterkte de komende tijd.. Knuffel..

20. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Kom ff gauw mijn witte piet showen....

Deel Deze Pagina