En, is er al weer verkeerschaos in NL? Treinen die niet meer rijden? Blijft bijzonder hoe hier alles gewoon doorgaat en doorrijdt, ook als er een meter sneeuw valt..... Natas, niet leuk als alles dichtgevroren is, mist heb ik echt een hekel aan! Fijn dat je thuis bent!
Natas, wat klote he dat weer! Ik heb het bij mijn eerste auto, een Nissan Sunny uit 88 ook gehad.... kreeg niets open alleen de achterklep... zo de auto in gegaan... kwam ik thuis geen parkeervak alleen een hele smalle maar ja beter iets dan niets... mijn deur ging open maar niet ver genoeg ivm de smalle plek... toen weer door de achterklep eruit. Maar mijn vader heeft zijn eigen bomen in een strook groen voor de deur gezet... een prikkelplant! Ik vloeken en tieren... mijn pa hoorde het en dacht dat iemand zijn plant jatte... hij vloeken en tieren.... tot ie mijn stem hoorde... thank god! Wat een grappige situaties kun je hebben door het weer he... 1 koude dag brengt NL in de war! Yes: Die goedmaaksex........ aaah nee daar ben ik al te pissed voor... Sterreke, ik snap je precies hoor... ik heb het ook van het thuis zitten.... het is dat ik even niet anders kan maar ik word gek va het zoveel thuis zijn.... misschien geniet ik daarom zo van het sporten, even weg te zijn! En Julotte en Vanna zijn lief, althans ik kan er veel van hebben en dan is Joep degene die mijn frustraties over zich heen krijgt....
hahaha nee hoor, wij hebben een kleintje, 70m bij 7,20m. Schoonbroer heeft een schuit van 110mX11,45m en andere schoonbroer ook, en heeft er een bak voor, heeft een totale lengte van 172m. Ja, das een varend eiland! Ben blij dat ik nog mee mag XD BBBRRRR, hebben jullie het ook zo koud? We zitten hier in het hoge noorde, bij Groningen, onderweg naar Winschoten. Ben bang dat we strax nog mogen ijsbreken...
Die vrouw die bij het bedrijf werkt die het schip afbouwt noemde het ook een diamantje.... alles is met chroom! Maar ik vind alles wat vaart en groter is dan 14 meter (was onze eigen boot vroeger) al groot haha! Hier is het ook koud ja! Bah!
Hebben jullie ook allemaal Facebook? Ik heb het wel maar doe er eigenlijk niet zoveel mee... misschien toch eens oppakken.... Zal jullie eens zoeken....
Hoe is het nou mogelijk dat Jennifer Ewbank weer veikig gesteld is terwijl ik vrijwel alleen maar commentaar op haar lees......nu denk ik dat Shemsi en Sarina eruit gaan.....Nigel is te lekker en veel leuker en beter dan Shemsi en Joan is zooo eigen, die willen ze vast niet kwijt.... Vervelend Nathalie, eigenlijk moet je nooit kwaad gaan slapen he....maar ik herken wel dat gevoel van extra boos worden doordat hij sterker is met zijn woorden. Hier blijft hij altijd heel rustig en beheerst en dat maakt mij juist razend!
nath, ik ben nooit te boos voor sex.. ben wat dat betreft net een man, kan prive en sex goed gescheiden houden hahahahaha!!! grappie hoor. truste meissiessss!
Hahaha mafketel! Ik zou het misschien ook wel kunnen maar als ik boos ben dan zie ik ook even geen aantrekkelijke dingen meer aan hem..... dan denk ik alleen maar ROT OP!
Zo lieve meisjes... Heb vluchtig gelezen want jeetje wat hebben jullie veel geschreven.... Las over een of andere wacko die mijn schoon dochter probeert te laten stikken...Die heeft heel veel harde klappen nodig geloof ik. En roken naast haar...Dat mens mist een paar verbindingen denk ik. @Autostoeltjes: Ik ga morgen deze kopen heb er ook 2 nodig en heb op MP gekeken maar vind het soort van goor zo'n 2de hands afgekwijld ding... Maxi-Cosi Priori SPS Stone 2011 | Autostoeltjes van 0-12 jaar | Baby-Dump Verder zag ik een mooie bank...Astrid heb je die nieuw??? Leuk hoor! Babe little people bestaat al heel lang en is erg leuk voor die kleintjes en nog een voordeel het is haast niet stuk te krijgen....Erg handig voor mini slopertjes.... @Yes: Respect he meis...maar dat weet je wel. Vind het knap hoe je het doet in je eentje... @Dag: Hey schatje! @Linnie: Had je natuurlijk al gesmst maar wat een sukkels daar in het ZH. Al die kut testen terwijl je het wel gewoon vergoed krijgt. @Pip: Hey meissie gaat alles goed? Heb je al even niet gezien...Dikke kus voor jou. In deze moeilijke "feest tijd" ehhhh oh las een herkenbaar stukje bij AM...Snel aankleden omdat de visite er aan komt...Heerlijk slobber kleren dragen heel de dag. Ehhhh nou weet ik het echt niet meer geloof ik... Oh Linnie had je nog foto's van de boyzzzzz?
Misschien een hele domme vraag hoor en herken ik gewoon een iemand niet maar wie is Denise op de mei mama's hyves?
Precies ja! Hij blijft zo rustig en kan soms dingen zeggen die zo scherp zijn.... aaarrghhh dat maakt me woest haha!
Als je me op komt halen de 5e dan mag je haar gerust wat klappen geven.... ik hou haar wel vast! Hihi!
Geen flauw idee.. @Yes en Astrid ik mag die lamp ook uit gaan proberen...Nou waar zal ik hem eens gaan plaatsen....