Sorry die bedoel ik niet, bedankt voor link. Het is net een t-shirt zonder mouwen en dan tot net onder je boobs.
op zo'n dag als vandaag heb ik dus totaal geen zin in eten en ook geen zin om te koken....... gadver ben het zat!!! nog een uur en dan is wilfred thuis! lekker knuffelen en saampies janken en dan zal het vast wat beter gaan....... zit niet mee..... hoop dat we snel wat leuks meemaken........ de 10e de loterij winnen ofzo........ ach aan geld heb je ook niets...
Bij jou ook al! Floris is echt niet te genieten, heeft vanmiddag 3 uur geslapen. Al dagen super jengelig, eten gaat minder er zal wel weer wat aankomen!
nee die ken ik niet, solly. Die ik bedoelde van H&M dat is zeg maar een spaghettibandje hemd, met aan de binnenkant een band (onder de boobs) en met een voedingsBH sluiting
Zo ben weer thuis van werk en me meissie opgehaald. Ze heeft het goed gedaan bij de gastouder *TROTS* potje fruit leeg en de fles leeg ppfftt wat een opluchting zeg. Ze is nu de box aan het rond draaien kan haar beter op de grond leggen daar heeft ze veel meer ruimte
Geen idee ook maar ik lag toch echt poedelnaakt te bevallen..... moest onder de douche en daarna heb ik gen kleren meer aangehad... dacht er ook niet aan moet ik eerlijk zeggen... ik wilde maar 1 ding en dat was dat kind eruit.....
Overigens lig ik nog steeds in bed..... zo erg bont heb ik het nog nooit gemaakt... maar het is zo lekker!
Nath lui zijn hahaha Ik ben al vanaf 6uur uit me bed hahah.. Ga ff spagitti maken vorige week ook al gehad slechtt he. Ach morge weer hollandse kost. Zit te twijfelen of we vnaaf kerstboom gaan kopen
Die ik bedoel is gewoon een heel simpel ding, geen sluitingen enz. Alleen aan de onderkant een elastieke rand voor onder je boobs. Bedankt in ieder geval voor het meedenken.
Haha. Dat de onderkant bloot was vond ik meer dan genoeg, nou lag ik aan bed genageld, zat constant aan ctg en infuus dus douche was er niet bij, en ik had daar ook helemaal geen behoefte aan, bij Sureyya en Derya wel. Bij sureyya echt uren onder de douche doorgebracht had toen ook erge rugweeen. Bij Derya ook maar minder en daar kon in niet onder de douche in zh i.v.m vroeggeboorte. En bij Feyza geen behoefte, gelukkig ook geen rug weeen. En deze keer weet ik dat het hoe dan ook weer geen douche wordt, wat moet weer constant aan CTG en krijg weer antibiotica infuus, i.v.m streptokokken.
Ja deze week ga ik ze maken!!! Vandaag heb ik zelf Kentucky Fried Chicken gemaakt.... zo lekker! bij de toko een pakje gekocht met dat paneerspul wat je met ijskoud water moet aanmaken en dan blijft je kip zooooo krokant.... hmmm
thanks! 5e of 6 ziekte? daan ook wel eens gehad. of gewoon even een allergische reactie op het schuren met de grond? yes: jemig wat een dag voor jou. sterkte meis. wat afschuwelijk..
jeetje dag wat erg... krijg er de tranen van in mijn ogen.. hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar