Thanks meiden.... ik vind ze ook zo leuk.... vooral die guitige gek van ons haha! Haar nichtje zit heel chill en Julotte was haar al aan het opeten bijna... gekkie!
Nath: Wat een super gave foto's En de wervels waren netjes gebroken. Dus nu krijgt hij een corset en als de pij dragelijk is mag hij naar huis. En mijn stiefvader rookt ook. Ze gaan morgen bespreken of hij overgedragen wordt naar een kliniek in Breda.
neehee via hyves chatten.... Ga ff je PB lezen en dan hopelijk lekker lang maffen moet morgen heel de dag werken en dan is nachtrust wel fijn
nath: geweldige foto's en geweldig.. hoe noem je dat.. vestje? ikke ook wille. en wat ik me afvraag hoe heb je belichting gedaan? soft-box rechtvoor? Marjan: goed het mindere spugen! beetje vreemd van de stipjes. heeft hij geen koorts, ergens pijn? kim: HIIIIIIII! linnie: jemig, wat een pech allemaal.. knuffel!
Sureyya, al lekker kunnen snoepen van je zoetige baklava?? Enne heb je niet een foto van jezelf?? Zat even op hyves te snuffelen maar zag alleen de kids.... heb jou nog nooit op een foto voorbij zien komen.... of ik heb niet op zitten letten...
Meisjes ik ga douchen en naar bed...ben er morgen avond laat weer... truste!!! En niet te veel lullen!
Dat vestje/hesje/ding is van de Prenatal! De softbox is inderdaad ook een oplossing. We hebben gebruik gemaakt van een lichtdoorlatend parapluutje omdat we het met een 1 lamp wilden doen. De softbox van ons is 60x60 en is nog net iets te gericht. De lamp stond schuin ten opzichte van de kids en onder 45 graden naar beneden gericht omdat de ondergrond wit was en voor reflectie zorgde kon de lamp hoog staan ( net als de zon). Is dit niet het geval dan aanpassen op de hoogte van je kinderen. Goede vraag trouwens!! Ik hoop dat je het snapt zo!
Baklava, misschien morgen, heb net effe een laatste pizzatje naar binnen gewerkt, ik weet maar nooit of ik morgen kan eten of niet. Vandaag viel de misselijkheid mee gelukkig. Foto van mijn, haha, vorig jaar heb je als het goed is mijn groeiende buik gezien, is dat niet genoeg. Zal eens kijken of ik een foto heb van mij zelf, geef je weinig kans, heb de pest aan op de foto gaan.
Dacht ik al dat je aan het bijlezen was. Mannetje heeft normaal postuur en ik, ik ben zo dik en dat wordt de komende maanden alleen maar erger. Gelukkig niets ernstige bij die klein, anders geef je hem voor de nacht toch gewoon een paracetamolletje. Misschien slaapt hij toch daardoor wat slechter, en mentholpoeder kan je er evt. op doen voor de jeuk. Nou hoop dat hij gewoon lekker slaapt.
Ben bijgelezen. Ben moe, verdrietig en kwaad! Wat een kut dag weer. Tot morgen.. Knuffs voor iedereen die ze nodig heeft en slaap lekker.