Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    en hoe vinden jullie onze eland voor het raam??

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    huh? waarom MOET jij werken als je al werk hebt? krijg je nog uitkering ofzo?

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Dag: Wat een kl*te nieuws zeg. Heel veel sterkte. En een heeeeeeelllllleeeee dikke knuffel.

Sterreke. Wat ziet het er al gezellig uit.

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    als je niet meer dan 24 uur wil werken kun je de ww uitkering toch gewoon stopzetten...???

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    thanks linnie!! ik was helemaal vergeten op jou te reageren, bah wat zitten jullie weer lekker te ziekenhuizen....:( knuffel!!

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wonen jij en je vriend niet samen SB?

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik denk dat ik pas in ga storten als alles weer normaal is hhahahahha.
    Hier is het tegenwoordig normaal om meerdere malen in de week in het ziekenhuis te zitten :D

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ik zit nu voor 40 uur in de ww en ga per 1 maart 24 uur werken... aangezien ik zelf geen zin heb om voor de overige 2 dagen nog een baan te zoeken stopt mijn ww dan gewoon per 1 maart...
    ik heb wel geluk dat ik niet meer hoef te solliciteren voor iets tijdelijks :) Formeel wel (4x per 4 weken) maar de coach moet daar zelf op toezien en die vindt het goed zo dus... snappie?? ;)
    Volgende afspraak staat voor 15 februari dus dat zegt ook genoeg, hihi...

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik ga weer off. mischien kom ik straks nog even online en anders spreek ik jullie vanavond

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Jawel, al anderhalf jaar inmiddels.
    alleen hij zit in sollicitatieprocedures (net opleiding afgerond, nu nog een baan), en werkt ondertussen middels uitzendbureau.
    Dus nooit vastigheid

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @dag, zou kunnen, maar dan ga ik min. 800,- per maand qua salaris naar beneden. Dat is niet op te vangen, is voor ons een enorm bedrag om dan ook nog te kunnen leven, sparen etc.
    Wil/kan het aanullend erbij krijgen, omdat ik altijd meer verdiend heb, en nu ver onder de norm krijg, maar moet dus dit doen.
    Ze willen het eerst in de ww doen, en dan pas aanvullende uitkering (snap die logica ook niet helemaal), na 9 maanden.
    Maar wat ze wil (werkcoach) is onmogelijk. Ga nog een 2de gesprek bij iemand anders inplannen, want zoals zij het zegt klopt het niet. Moet ik en werken, en solliciteren. en krijg pas na 9 maanden ww een uitkering die de rest aanvult..

Snap het zelf ook niet. Net mijn vriendlief gebeld, en die zegt ook: wat ze zegt is zo tegenstrijdig.. Dus vandaar een 2de gesprek met een andere coach

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ze wil me ipv. 24uur naar 32 uur zetten.
    Ik zou per 1-1 in de ww. komen (minus aftrek salaris die ik ontvang), aldus UWV. Heb aangegeven een andere werkgever te hebben, middels 0-uren, maar wel uren met regelmaat op vast rooster.
    Voor eerst bepaalde tijd, en daarna vast met uren.
    Maar dat maakte niets uit. moest maar in de ww, om het op te gaan vangen, en dus alle gedoe erbij..
    Ze snapte er op den duur zelf ook niets meer van.
    Ze snapte mij wel, alleen kinderen kwamen op plaats 2, ipv. 1 (dacht het niet ;)).

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Vanmorgen bij opa/oma (mijn souders) deed ze het weer. Ze maakte een gek geluid, dus hun kijken wat er gebeurde, en ze zat :$ . En maar te lachen en kraaien, omdat er gezegd werd: Gote meid wordt je al! Box kan echt naar beneden zo langzamerhand..

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Kerstboom spam mooi hooor.
    Ik vind dat er bij ons nog niet gnoeg inhhant dus donderdag exttra inslaan dan kom ik spammen

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Dag , hele dikke knuuff vanuit hier , we zeiden nog wel tegen elkaar dat 6 dec een mooie datum was , je weet dat je zulk nieuws kunt gaan krijgen maar als het dan komt dan komt het keihard aan , sterkte lieverd !!

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Middag!

Leuke foto's, lieve kindjes :D

Pffft volgens mij ben ik goed ziek aan het worden :$ Mijn strot is zo dik dat ik amper kan slikken.
    Nathan is al ziek, Noah is ook niet helemaal lekker :(
    Reintje blijft morgen dus thuis, is wel zo fijn.

Zal even verder bijlezen.
    Oh wil even melden dat dit ding:
    bartsmit.com - Lanceer & leer ballenbaan
    echt een super succes is!
    Zie die badvis voorbijkomen van Vtech, die is ook erg leuk.

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kerstboom, hier staat ie ook! :D
    Zonder piek, vind ik niets hahahaha.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kerststal.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier dit jaar geen kerstboom , geen plaats nu box in kamer staat , helaas , volgend jaar na verbouwing een heeeeeeeeeeeeellllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeee grote , dat weet ik zeker !!

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    sterreke haha ik zie nu die foto duidelijk die hond van jullie wat zit die mega sgattig opdie stoel haha

Asszz mooie boom jullie hebben een neppert:p foei

Deel Deze Pagina