hier ook neppert! en volgend jaar koop ik een nieuw, met lichtjer er al in! scheelt een hoop gezeik elk jaar met die klotelichtejs!!!
hier altijd een echte , loop ik wel een paar weken te krabben en te jeuken , maar vind een echte leuker . Maar die lichtjes das idd drie keer niks om daar mee te lopen klote !!
ah nu begrijp ik het een beetje, omdat jij 0 uren contract heb ga je natuurlijk volledig de ww in en worden je inkomsten maandelijks van je uitkering afgetrokken... de bedoeling is dan dat je doorsolliciteert voor een baan met gelijkwaardig salaris als je had... Ik vind het op zich wel logisch dat je niet "zomaar" een aanvullende uitkering krijgt, maar 3x per week solliciteren is wel erg veel... Je hoeft namelijk geen baan te accepteren met lager salaris, pas na 2 jaar ofzo geloof ik... Ik ben benieuwd wat de andere coach zegt!
hahahha ja dat is ZIJN fauteuil Hij mocht vroeger ook op de bank maar nu niet meer sinds we een nieuwe hebben... Ik kan het alleen niet over mijn hart verkrijgen Banjer helemaal te verbannen naar grond en/of mand...
Nou, hehe, enigzins bijgelezen, maar of ik het allemaal nog weet.....? Springboon, ik voel me vereerd dat je me vraagt of ik wat voor je trouwen wil maken, maar oei, ik weet niet of ik dat kan. Wat had je in gedachten dan? Heb je iets gezien wat je wel aanspreekt, maar wat je nergens kan kopen of vind je gewoon niks? Sur, ik heb geen mail ontvangen. Linnie, man wat een ziekenhuisbezoeken! Je kan beter zelf een kamer huren daar en blijven zitten, zoveel moet je daar zijn. Sterkte meis, zou fijn zijn als er een tijd aan komt waarin je heeeeeel lang even geen voet daar hoeft binnen te zetten! Super leuke spam allemaal!!!!!! Nou, dat was het ook wel geloof ik, ik weet het niet meer..... De vrouw van mijn oom ging twee weken geleden naar de dokter omdat ze zo hoestte. Ze heeft nog zes maanden......helemaal vol kanker. Bah, wat hoor je dat toch veel he? Word er zo triest van...... Ik ga een tas kopen van Desigual! Had hem gisteren gezien in Zürich, maar twijfelde nog, omdat het wel wat kleurrijker is dan ik normaal gewend ben bij tassen, maar ga het toch doen....behalve als ik natuurlijk een andere mooie tegenkom, maar ben al zolang op zoek naar een schoudertas en deze is wel erg gaaf. Mijn jas is echt uni, geen enkele poespas, dus daar kan het dan wel bij. Even een plaatje zoeken
Ja, triest he.....vandaag was de crematie van de vriendin van mijn leidinggevende. Heb net gehoord hoe het gegaan was. Die drie kids hebben ook nog gesproken. Ook dat het zo oneerlijk was dat ze eerst hun vader hebben verloren en nu hun moeder.....brrrr wat naar. Jongste is 18, heb je gewoon geen ouders meer..... Wij hebben ook een kunstboom en wat de lampjes betreft, ik doe ze wel altijd netjes opruimen en daar heb ik iedere keer weer plezier van....fluitje van een cent om ze uit het doosje te halen en op te hangen! Kost je paar minuten meer, maar een jaar later scheelt het je drie kwartier! Zo he, ik heb toch even een partijtje geen zin vandaag.....blegh. Manlief belde net, hij heeft de kinderwagenbak op de slee gebonden, ja lieverd, hij zit echt super stevig vast....nou, ik vind het maar niks hahaaha. Lijk mijn moeder wel......hou je de slee wel in de gaten? Niet dat ie een kant op glijdt en dan omkiept of ergens naar beneden glijdt.....hoe doe je dat dan met haar erin leggen, dan moet ie wel eerst buiten staan in de sneeuw......maak je toch niet zo druk krijg ik dan te horen.....hahahaha......zal blij zijn als ik gehoord heb hoe het gegaan is.
Hallooo,, Alles goed hier??? Kids goed verwend met Sinterklaas zag ik ... Nog leuke spannende ondeugende ernstige berichten van het front??
ik vind het eigenlijk wel een heel slim idee van manlief Alpenmama!! Creasnowbabe heb jij... Ha Mars! Hier alles goed hoor, met jou!?
ah ok. ja snap het wel. zo'n parapluutje verspreidt meer het licht? ik vind wel mooi. niet zo druk de achtergrond