Nath ik weet het ook niet meer maar ze heeft mee gekletst Yes en ik sturen bij personen die we neit kennen eerst een bricht. voordat we ze acceptere
We moesten vanavond een stuk kunstgras ophalen en Joep zei: Is het wel handig als ze meegaat? (Julotte). Ik zei: Ja! Ze blijft niet bij je moeder in ieder geval! Ze heeft wel moeten huilen in de auto maar alles beter dan bij haar achterblijven! Gekkenhuis daar!
En vol stoppen met bruine bonen??? *proest* Op facebook heb je soort doelen bij de spellen en die mis ik bijvoorbeeld bij happy harvest ben je daar maanden groenten aan het verbouwen voor een kaas waar je vervolgens niks mee kan..vind ik stom....Maar ach waar heb ik het over het is een spelletje (heb op facebook bij de spelletjes allemaal "buren" uit de hele wereld zodat ik sneller doelen kan halen)
Is iedereen lid van Insiders..... ik ga ook eens kijken! Enne.... zitten er geen nadelen aan....? I bedoel die drankjes waar Aszz het over had.. die zijn al wel goedgekeurd zeker? Niet dat je echt een proefkonijn bent... En die lamp.... die is toch al "oud" of is het een nieuw type? Enne Marjan... kan je die lamp aan je vent vasttapen?? Ik heb nog wel ducktape en een verlengkabel!
Nee is het nieuwe model...je moet nu voor die lamp een borg betalen (wat ik wel snap, anders staat hij zo op marktplaats natuurlijk) Enne ik ga er meteen een accu op aan sluiten en plak hem onder zn kin...lekker zonnig hihihi
Hahaha ja ik probeer altijd alleen de namen aan te klikken van mensen die meespelen maar ben vaak te ongeduldig en klik dan een paar verkeerde aan...solly.... (denk dat sil er ook behoorlijk wat heeft)
Sooooo ik loop echt achter! Jullie zijn allemaal al bevriend met elkaar op Facebook.... kom ik als spuit 11 ook kijken! Hyves, ZP, Facebook, MSN nog meer??? LinkedIn??? Ik heb geen MSN dus kan niet mee MSN-en....
Ja kan er wel om janken maar dat helpt niet (doe ik heel af en toe heus wel hoor, heb alleen maar een grote bek...het hartje valtwel mee) Enne doe mij is toevoegen op facebook dan.... @Sterreke: Hoezo logisch? Ik vind dat de rest van de wereld zich best kan aan passen aan ons....
heb ik al gedaan Marjan..... Snap ook best dat je er soms echt wel van moet huilen.. het is ook zo'n klote situatie. Ik heb 6 jaar met mijn moeder gewoond na de scheiding van mijn pa en ma en ze was toen ook heel depressief... Dat is zo naar om met iemand te leven die dat heeft.... niet altijd natuurlijk maar er zijn wel moeilijke momenten... enne ik maak Joep ook voor alles uit en gooi alles naar hem toe maar moet er ook wel eens van huilen hoor... ben ook zo'n doos af en toe haha!
Nou ja weet je wat het is...er zijn ook heeeeeel veel leuke dagen (meer meestal als slechte) Maar zoals hij nu is is gewoon lastig. Je weet nooit wat je aan gaat treffen. En hoe hij gaat reageren..Van de week is hij helemaal geflipt omdat de mayo op was...tja zie de lente al weer aan komen...Yes jij ook?
Nee nog niet gezien of gemerkt. Meestal mag je gratis dingen testen. En bij deze lamp moet je borg betalen als je de lamp wil houden kun je hem dus goedkoop kopen en anders krijg je de borg terug...