mijn eerste is ook met een keizersnee ter wereld gekomen, maar de controles werden door de verloskundige gedaan( alleen na 6 weken bij gyn geweest) en bij een volgende zwangerschap tot (als ik het goed heb) 32 weken controles bij verloskundige daarna pas gyn. dat ik nu bij de gyn loop komt door het bloedverlies (en ik toevallig in het zh werk)
Ik ga naar de gyneacoloog omdat dat hier in zwitserland normaal is. Die bel ik ook gewoon zelf en hoef niet via huisarts ofzo. Alles gaat hier een beetje anders. Slaap lekker!
meiden ik meld me weer af.....kreeg vandaag uit het niets bloedverlies, het begon licht maar is nu behoorlijk! erg K**** 30juni heb ik een curretage gehad met 11 weken, nu opnieuw een misser.....jeetje wat is dat zuur... jullie heel veel geluk!!!
Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina BV 2. Inge75 2. Loesje13 MvM 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama 3. BabeBabe MvM 4. Eekje 4. Tinkerlbel1984 6. desi23 7. Yadi 12. Mamaris 12. Sjudith onbekend: Muisje1 Afspraken Lee74: 22 sept. gyneacoloog + echo Sjudith: 23 okt. gyneacoloog + echo Alpenmama: 8 oktober gyneacoloog 1e echo BabeBabe: 23 sept. intake VK Pipelina: 2 okt echo + intake VK
Heel erg ik pas mijn broeken op het werk niet meer! Loopt nu met de knoopjes open en zo nu en dan moet ik even heisen! Mijn eigen broeken pas ik nog prima, was 10 kilo afvallen na de bevalling van Popje. Was maar 3,5 kg aangekomen de volgende keer. Gr Pip
@ Desi: dat is zuur... grrr... dikke knuf... @ pip: (goed als ik je zo noem?) Tip van de week: Mijn zus had een stukje elastiek van de markt gehaald en aan weers kanten een knoopsgat gemaakt... Zo kan je hem instellen, maar wel je werkbroeken aan doen...
Werkt ook prima met een gewoon haar elastiekje! Maar zeker een goede tip! Ik heb ze er bij sommige broeken ook al tussen zitten
@desi: wat balen zeg.... veel sterkte toegewenst en hopelijk heb je gauw een beebje in je buik die zich wel goed vasthoud!!!
ik lig nu ziek in bed..... had sinds vorige week donderdag al last van mijn keel en at mijn huid gevoelig is /was.... gisteren had ik geen stem meer over en nu nog een dagje uitzieken..... hoesten, hoofdpijn enzo... pfff
Tuurlijk mag je me Pip noemen! Goed idee van het elastiek, maar ik kan zo andere broeken krijgen, ik werk in de zorg namelijk. Moet gewoon even langs het kledinguitgiftepunt gaan. Zo zeg die late diensten zijn wel killing, last van mijn bekken alweer gisteren jak. Maar ja, ik heb er met die meid van me al een dag opzitten voor ik aan mijn dienst begin. Vandaag gelukkig alweer vrij en lekker relax, zo even een vriendinnetje ophalen. Gr Pip