ach we blijven gezellig in mei plakken toch Kaatje? @ kwaaltjes: hebben jullie af en toe ook van die steekjes rechts van de navel iets naar beneden toe?
Gezellig dat jullie blijven plakken Wie heeft er allemaal al intake gehad bij de VK? Doen ze dan ook nog iets van een test ter bevestiging van de Zwangerschap?
ah dus die steekjes zijn algemeen bekend... voelt best "scherp" maar toch op achtergrond , aan maar verdwijnt na een stuk of 10 x weer even en dan komt het een uur ofzo later weer terug en heb er lang niet elke dag last van... vandaar dat ik even benieuwd was hihi! Ja babe je hoeft ons niet te missen hoor! best spannend want heb de intake donderdag middag en ben dan wel benieuwd of ze idd ook nog iets doen.. hoefde niets mee te nemen aan urine ofzo dus heb geen idee...
Ik ga er maar vandoor! misschien ben ik er morgenochtend nog even en anders laat ik nog wel even weten hoe de echo is gegaan morgen!
@babebabe.. bij m'n vorige zwangerschap had ik al intake bij 5,5 week. voornamelijk vragen en poging tot hartje luisteren. die kon ze toen nog niet te horen omdat het toen nog te diep lag (achter schaambeen ofzo, is alweer ff geleden) Voor de rest niet echt bevestiging vd zwangerschap.. pas de 2e keer hoorde ze wel het hartje en dat blijft toch bijzonder elke keer
Hoe luisteren ze naar het hartje dan? Want bij mijn VK doen ze geen echo's daarvoor moet ik aparte afspraken maken in het ZK.
nu is het hier weer weg... maar ben wel blij dat er af en toe wat te voelen is... zegt toch dat er iets bezig is binnen in mij om te groeien en dat is wel fijn!!
bij m'n vk worden ook geen echo's gemaakt, moet ik voor naar echopraktijk. maar de vk heeft een soort doptone waarmee ze het hartslag van de baby kan beluisteren en dan hoor je het zelf ook.. echt heel leuk..
morgen nog maar een weekje wachten Heb morgen lekker vrij, moet de auto ff naar de garage brengen vogeltjes van m'n vriend verzorgen en huisje poetsen (bleah) heb nog niet echt schoonmaakdrang jammer genoeg haha,
nog een klein uurtje hier en dan zit de dag er weer op! gelukkig gaat hij redelijk snel voorbij vandaag.. ben wel moe overigens... eten klaarmaken strakkies en dan even op de bank ploffen! huisje doe ik wel weer in het weekend!
BabeBabe, ik moet vrijdag pas voor intake bij de vk maar bij Levi was het vooral een kwestie van vragenlijsten. ergelijke dingen, ziektes in de familie ect. Verder werd mijn hb geprikt ( drup bloed uit je vinger, auw ! ) en gekeken naar de waardes in je urine, daarom moet je even een potje meenemen. Vervolgens nog even op de weegschaal en soms voelt ze aan je buik om te kijken of ze je baarmoeder al kan voelen. Testen en echo's in princiepe niet.
we zullen het allemaal wel zien! volgens mji is het bij iedere VK praktijk weer anders... maar ja we horen het wel !
Mei 2010 mama's Data April 25. Kaatje85 MvM BV TB 2ste kindje Mei: 01. Dag 01. Pipelina BV Verassing 2e kindje 01. Julied 01. Mannin 1ste kindje 02. Loesje13 MvM FV Verassing 1ste kindje 02. JuniperMana 02. Lee74 03. Ambertje87 BV ZKH 1ste kindje 03. Alpenmama BV ZKH Verassing 1ste kindje 03. BabeBabe MvM FV ZKH 04. Arka ZKH 2ste kindje 04. Eekje BV ZKH 2de kindje 04. Tinkerbel1984 FV TB 05. madeliefs BV TB verrassing 05. Ano85 1ste kindje 05. Yessica MvM FV ZKH 2de kindje 07. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 07. Misz86 10. Mus FV ZKH 1ste kindje 10. Linnie83 BV TB 2de kindje 10. MyPrecious 1ste kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Natascha01 TB 1ste kindje 12. Eyereen 13. Tante Mars BV ZKH 1e kindje 13. Isabelle86 BV ZKH 2e kindje 14. Kimm29 MvM BV Verassing 2de kindje 14. Cygnet2 BV ZKH of TB 2de kindje 15. MamaT BV ZKH (verplicht) 2de kindje 18. josine 19. Deedtje BV, ZKH (verplicht), 2de kindje 19. Marjon2 BV ZKH (verplicht) 3de kindje 19. Nathalie83 20. tummetje FV ZKH 1e kindje 20. Wupsie 21. Marjand BV TB 1e kindje 21. Loran BV TB verrassing 2e Kindje 22. Marieke1610 FV ZB 1e Kindje 22. Pooh82 23. Mirreii BV, ZKH 24. Noukje BV, TB, 2e Kindje onbekend: Muisje1 Afspraken 16 sept: Mus Echo 16 sept: Natascha01 Intake vk 17 sept: Yessica Intake vk 17 sept: Mus Intake VK 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 18 sept: Kaatje85 Intake VK 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 22 sept: Mannin Intake VK 22 sept: Eyereen echo 23 sept: BabeBabe Intake VK 24 sept: Yadi echo + Intake VK 24 sept: Mamaris Intake VK 24 sept: MyPrecious echo 29 sept: Kimm Intake VK 29 sept: Loesje echo 30 sept: Loesje Intake VK 30 sept: Arka 2de afspraak gyn 01 okt : Deedtje bezoek gyn, echo ivm uitsluiten bbz 01 okt: mamaT gyn 02 okt: Pipelina echo + Intake VK 05 okt: Ano85 Echo 06 okt: Ano85 Intake VK 09 okt: linnie83 Intake VK 21 okt: Loran echo 29 okt: Alpenmama gyn echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 6 BV (Borst Voeding): 19 FV (Fles Voeding): 7 ZKH (Ziekenhuis): 15 TB (Thuis Bevalling): 8 Verassing: 7 Jongen:0 Meisje: 0