Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ kaatje, linnie: jammer genoeg een minder goede ervaring ja. Gelukkig wonen we in een gebied met een hoop steden dus waarschijnlijk kan ik me vast bij een vk praktijk in de buurt aanmelden. Maar ik wil eerst een goed gesprek over mijn wensen en of zij daar rekening mee willen houden voordat ik me echt daadwerkelijk aanmeldt.

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Tinkerbel: kan me voorstellen dat je je meisje mist. En heb je al een enorme buik? Ben ook wel benieuwd, foto foto ;) :D

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @noukje: Kan bergijpen als je al zo'n slechte eravring heb dat je eerst kennis wil maken met de VK. Hoop dat je er nu wel een vind die mee wil werken aan jou wensen.
    Maar wil je dan zo iets apparts :p

4. ja ik ben nu toch ook wel benieuwd naar een foto ;)

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    aaaaaaaahhhh mijn menneke wordt heel de tijd gillend wakker.
    Zitten weer tanden aan te komen. Echt zielig

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Nee ik wil niets aparts maar tijdens mijn eerste bevalling kwam de desbetreffende vk er pas achter dat ons kindje in een stuit lag en dat vind ik toch we een hele grote fout. En ik had al 10 cm ontsluiting en lag nog thuis in bed.(ze wilde niet eerder komen omdat ze zoiets had van eerste kindje, 1cm per uur dus bel morgenochtend maar terug) We moesten toen nog naar het ziekenhuis rijden zo'n 15 km verderop. Ik wil dus met 35 weken sowieso een liggingsecho.

Ook had ik tijdens de controles al geen goed gevoel over deze praktijk maarja het was de eerste zwangerschap dus je weet niet wat je kan verwachten. Ik had elke keer het gevoel dat ik me opnieuw moest voorstellen omdat het elke keer weer een ander gezicht was. 1 Vk heb ik alleen tijdens de intake met 8 weken gezien en daarna NOOIT meer.

Ik wil dit dus niet meer meemaken maar met een goed gevoel mn bevalling in gaan zonder dat ik me zorgen hoef te maken of de vk wel wil komen of dat ze goed gezien/ gevoeld heeft hoe mn kindje ligt.

7. aaah das wel sneu linnie

noukje logisch dat je een andere VK wilt.. pfff

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @noukje: Ik kan goed begrijpen dat je een ander wil. Wat een fouten toch.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Noukje, vind die echo van 35 weken idd een goed idee.
    Ik kreeg hem hier sowieso omdat de vk niet met zekerheid kon zeggen of hij goed lag.

Dat lijkt me echt heel irri als zo'n praktijk veel vk's heeft. Wij hebben er 2 in één praktijd en eigenlijk plannen ze je express om ste beurd in zodat je met allebei een vertrouwingsband kan opbouwen.

10. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Hoi meiden,

ik wil me ook graag toevoegen aan dit topic. Zoals jullie zien aan de banner ben ik ook net zwanger. Inmiddels al 3 positieve testen.
    Voelt allemaal nog wat onwerkelijk.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    welkommamavan Isabella !!!

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Kaatje; ik ben ook op zoek naar een kleinschalige vk praktijk. Alleen die zijn hier niet zoveel in de buurt :S

Overigens heb ik wel een hele goede (natuurlijke!) bevalling gehad dankzij een goede gynaecoloog en arts-assistent en een lieve verpleegkundige.

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Welkom Isabella en gefeliciteerd!

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @mama van Isabelle: GEfeliciteerd en welkom. Gezellig dat je mee komt kletsen.

15. welkom mama van isabella! en gefeliciteerd :D

16. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hallo meiden,

Ik kon gisteren vanaf 15.00 niet meer op internet en vandaag ook bijna de hele dag niet (storing Telfort). Wat voel je je dan gehandicapt zeg!
    Maar hoe is het hier?
    Er waren zoveel pagina's bijgekomen dat ik ze niet allemaal heb doorgelezen, sorry!:)
    Vandaag weer voor het eerst gewerkt, en ben erachter dat het halve personeel zwanger is onderhand!
    2 collega's en een moeder van mn werk!

Ik heb het tegen mn vaste collega verteld vandaag, ze vroeg aan me: " En, gaat het bij jou ook al een beetje opschieten?" Tja, toen wist ik me even geen houding te geven en kon ik er niet meer onderuit.
    Eigenlijk wíl ik het nog helemaal niet vertellen!Maar ik zal het donderdag dan ook wel tegen mn andere vaste collega vertellen, anders vind ik dat ook wel lullig.

Hebben jullie hier ook last van? Dat je het eigelijk tegen niemand wil vertellen, maar ongemerkt kom je er soms niet onderuit??

@Kwaaltjes: Hier eigenlijk weinig bijzonderheden.Soms een steekje hier en daar en ineens wel een hoop waterige afscheiding??Hebben jullie dat ook?

17. geen last van pooh.. van mij mag iedereen t weten! :D

18. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Tja, misschien denk ik er wel gewoon te moeilijk over.
    Maar ik heb dus al een aantal keer gehad (vooral voor mn mk) dat als ik zei dat ik 4 weken zwanger was, dan reageerden bepaalde mensen heel vaak van: "Oh, het is nog zo pril, er kan nog van alles gebeuren..."

19. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ pooh: kan me voorstellen als iemand het zo direct aan je vraagt dat je er dan bijna niet onderuit kun. Weet je familie het ook of wil je het nog even geheim houden?

20. qua kwaaltjes: moe, af en toe krampen, en idd ook waterige afscheiding..
    verder wat last van mn boobies maar ook niet overdreven ofzo..

Deel Deze Pagina