goeiemorgen allemaal!! Ben op van de zenuwen, vind het zo eng de echo... Heb vanacht ook heel slecht geslapen, had een hele vreemde droom, dat ik de echo kreeg, maar ze zeiden niks, dus ik wist nog niet of het goed zat, kreeg later een brief, en daar stond wel iets op waar ik maar van maakte dat het goed zat.... en toen ging de wekker... Heel vreemd, maar dat maakt het allemaal wel moeilijker!! Gisteravond, moe en onwijs misselijk!! maar dat kunnen ook de zenuwen geweest zijn! Nou ben benieuwd, laat het nog wel weten hoe het afloopt, scheelt in iedergeval wel, dat ik hier even kan klagen!
Heb ik trouwens nog wat gemist, is zo veel geschreven, heb niet echt zin alles helemaal terug te lezen haha... Zag een paar nieuwe mei mama's gefeliciteerd!
ik ben vandaag en morgen vrij , maar vandaag wel volgepland ,met mijn schone moeder naar het ziekenhuis , ze krijgt een botscan ......niks engs hoor , alleen iets uitsluiten ...En morgen zal jammer genoeg een poetsdagje worden ..
Hoi meiden, Net weer even verschoten. Had weer wat bruinverlies. En deze keer beetje anders dan vorige keren: doorzichtig slijmverlies met bruin/rode puntjes is, vezeltjes zeg maar.... Sorry voor de details Deze morgen ook niet zo misselijk... Heb gisterenavond wel enorme darmkrampen gehad, gelukkig vanmorgen eindelijk naar toilet kunnen gaan. Weet iemand raad? En opnieuw sorry voor alle details.
Da's weer schrikken .........Ik zou geen raad weten , mocht je het niet vertrouwen zou ik de vk bellen , misschien dat ze je kan geruststellen ..
goedemorgen meiden! zo ik heb me even lekker geslapen vannacht maar ben alweer moe... wel erg misselijk geweest gisteren en heb dan ook maar een cracker gegeten in bed vandaag en toen pas ene kwartier erna eruit gegaan... tot nu toe valt het mee... om het anderhalf uur maar even wat eten vandaag en we zullen zien of dat wat uithaalt! ben benieuwd! in warm eten heb ik iig geen zin dus das wel balen want ben bang dat ik zo niet voldoende binnenkrijg voor de kleine... maar die zal mijn vetreserves wel aanspreken toch?! hoe is het verder?
Goedemorgen.. @ Nieuwe zwangere: van harte en welkom @ Hyves: ik heb me ook aangemeld! @ namen: onze zoon heet Mika, een meisjesnaam hebben we al, een jongensnaam zijn we nog over in discussie.. Ik moet zo naar de huisarts toe i.v.m. de duizeligheid, urine mee, moet bloed prikken en word ff doorgelicht! Vind het wel een geruststellend idee dat er direct actie word ondernomen, zeker na de bbz vorig jaar! Nu ga ik nog ff lekker atwt kijken!
Moggel dames, eerst even een mega reactie @ huid: kan idd veranderen, maar ik merk nog niets. @ van de daken schreeuwen: het begint moeilijk te worden mijn mond te houden. Vooral omdat iedereen vraag hoe het gaat. Ruiken ze het of zo? @ buik: ja present! Al in de morgen... lol @ Kaatje: bedankt om te zeggen dat de bandenpijn alleen erger wordt. Ik hoopte op minder. Nou ik had het ook verwacht hoor. Nu denk ik vaak al 'owh dat zijn mijn banden' ipv 'owh shit' @ positiekleding: als ik mijn geld binnen heb dat koop ik een meegroeibh, want mijn bh's zijn nu zwaar te klein. ik pas er nog eentje. Ik ga ook zoeken naar andere ondergoed en alvast een spijkerrok en een legging. @ dromen: hier ook vage... dat andere een mk kregen. Ik hoorde laatst van een vriendin en ik droomde van mijn zus. humz ik hoop niet dat dat iets betekende. @ zwanger voelen: geen idee... hoe voelt dat? @ MvM: de driver zet ze bij ons bij de achterdeur! @ nieuwe preggy's: welkom @ prenatale screening: tsja voor een openruggetje is het misschien wel handig, maar voor de rest vind ik het niet interessant. Kid met een handicap zijn ook kids! (mijn broertje heeft PDD-NOS en MCDD = beide autisme) @ echo: owh nog een week... ik ben nu al zenuwachtig. @ Zw dementie: kaatje dat had ik ook... whahaha ---- goed bedoelt, maar kan schrikken ---- Bij mijn eerste mk had ik weeën en later bloedverlies. Ik verloor duidelijk een vruchtje, maar moest naar het ziekenhuis omdat ik te weinig bloed verloor. De tweede keer had ik geen kramp, bruin bloed en toch duidelijk drie vruchtjes verloren. Ik verloor weer weinig bloed. Mijn tip... verlies je bloed: altijd naar de HA bellen!!! ------ @ MvM: geen lampje wel de rest. @ Tink: goed dat de vk goed ging. @ cyclus: ik ben of voor 7 mei of voor 3 mei... dus dat is resp banner of vijf dagen verder. @ Dag: arme jij.. jij hebt de echte misselijkheid... die bij mij is er wel maar op wat koorneigingen nergens echt last van. @ namen: jongens weten we al, meisjes hebben we nu een lijstje voor (met wel drie namen... whahahaha) @ marieke: leuke babysite.. @ eten en drinken: op rauw vlees en alcohol eet en drink ik alles. Ik heb wel 2 keer een mk gehad, maar ik denk wanneer je alles met mate eet dan gaat het wel goed. @ Noukje: heb je ongi krampjes? heel herkenbaar en ook frustrerend, maar het zijn waarschijnlijk gewoon je banden. @ Pooh: kappen met dat gezoek! Niet doen hoor... onrust stoken in jezelf is niet goed voor beeb @ Ano85: ik sta in duim stand @ arka: ik zou contact opnemen met de gyn en om een onmiddelijke echo eisen!
Hey meiden, Trots kan ik eindelijk zeggen dat ik mama word! Zover bekend ben ik 5 weken, en moet ik ook in mei bevallen Hopelijk mag ik hier meekletsen? Liefs Kimonootje
't lijkt nu terug voorbij was echt zo weinig dat ik al weet wat ze gaan zeggen: zolang geen bloedverlies met krampen geen probleem pffffffff Gisteren wel veel gerommel in me buik gehad. En nu ook weer steken tot in mijn lies. Misschien komt het daardoor?
@ yadi : hallootjes! ja heb er echt last van ja... moet nu ook al wel weer wat eten anders gaat het mis.... maar ja beter dat dan dat ik op werk boven de pot hang... zit braaf aan crackers... @ arka: als je twijfelt of onzeker bent gewoon bellen hoor! daar zijn ze immers voor! @ nieuwe zwangeren: WELKOM en klets gezellig mee!
Misschien rare vraag, maar wat is bandenpijn? Hebben jullie al last van rare kwaaltjes? Ik ben echt extreem moe. Ook af en toe krampjes, beetje zeurend gevoel, alsof ik ongie moet worden, en soms even aanhoudende kramp, 10/20sec, en dan is het weer over... Is dat normaal?? Ook begin ik veel last te krijgen van mn borsten.. Alsof ze 5kg zwaarder zijn geworden..Terwijl ze in omvang (nog) niet gegroeid zijn. En 'groeien' zwangerschapsbh's mee, of moet je er meerdere aanschaffen? Sorry dat ik gelijk zoveel vragen stel, ik weet er nog niet genoeg van... Liefs Kimonootje
bandenpijn is de pijn in de banden om je bm. Die kunnen pijn doen... soort van oprekking - spierpijn.. helaas voelt het als ongi pijn. en het kan in de lies, bij de navel, het kan lang duren, maar ook kort... dus je kwaaltjes zijn bandjes... Klachtjes heb ik genoeg... vooral die vermoeidheid
@ano: succes vandaag met de echo!!! @nieuwe mama's: welkom! Hier meer zielen hoe meer vreugd (en te meer vragen er beantwoord kunnen worden ). Hier gaat alles goed, beetje last van mijn darmen en ontzettend moe, vooral na mijn werk. Verder af en toe krampjes bij mijn liezen (iets meer links dan rechts), maar verder geen 'rare' krampen of bloedverlies oid. Dus ik moet maar vertrouwen in mijn lichaam hebben dat het deze keer wel goed gaat (is erg moeilijk af en toe). En pooh niet op internet gaan lezen, deed ik vorige week ook, geen goed idee! Ik werd er alleen maar meer onzeker van! Vrijdag gyn bellen, hopelijk kan ik snel terecht!!! Verder gaat de nog steeds niet van mijn gezicht!!!!!
ik kwam er eergisteren achter dat ik veel te weinig drink... das niet best.. heb nu een fles naast me staan! Okay ik ga even offline... CYA