ik zal even de code voor je opzoeken die je moet hebben toke! stuur die wel even in een pb aan je toe
Haha, ja, ben nu wel een beetje teleurgesteld dat ik niet hoef te kotsen!hihi....zal misschien binnenkort wel anders zijn en dan vraag ik me af hoe ik dat ooit had kunnen zeggen!...
Hallo Hier best een zware dag gehad. Dacht dat het nooit 18.00 uur zou worden. Was vandaag voor het eerst sinds mijn zwangerschap echt echt echt moe. En dat in combi met bandenpijn, niet leuk Arka, idd schrikken. Sorry heb geen raad voor je. Het enige wat je kan doen is afwachten. Maar zolang je geen helder rood bloed verliest zou ik me niet te druk maken hoor. Yadi, ja idd. Ik had het bij Levi ook hoor dat ik al die krampen dood eng vond. Nu weet ik wat het is dus kan ik daar veel geruster op zijn omdat ik weet wat het is en wat er nog gaat komen Nieuwe meiden Welkom en gefeliciteerd Kimonoontje, klinkt allemaal als normale zwangerschaps kwaaltjes. Bandenpijn kan je vergelijken met steken/spierpijn gevoel in je lies en onderbuik. Wij ( nou ja mijn man )willen het deze zwangerschap langer stil houden. Nu weten mijn schoonmoeder, mijn vader en mijn oma het. We gaan het proberen stil te houden tot de echo 29-9 Ano85, toch foute boel Sterkte meis en hoop dat je weer snel zwanger mag zijn Noukje, dat constant honger had ik bij Levi ook, nu gelukkig niet zo. Heel niet erg. Neem eerst maar eens al het vet van mijn lijf haha Leo operatie Zie dat er meerdere zijn die een LEO hebben gehad. Ik ook bij Levi met als resultaat een spontane cyclus en 4 maanden later zwanger van Levi Loran, ahh dat is schrikken. Hoe gaat het met Naomi? Marieke, nee ik heb van te voren geplast, om 13.00 en zij was hier om 14.30
Hoi meiden, Allemaal gefeliciteerd! Ik wil mezelf ook meteen onder jullie scharen, zojuist (en gisteren en eergisteren) een positieve test!
@ Loran: Hoe is het nu met naomi. Echt zielig als ze zo vallen. Ken het helemaal. @Mus: Hoe is je echo geweest? @toke: Gefeliciteerd en welkom HIer nog super last van mijn onder rug. Dus lig lekker op bed met mijn laptoppie. Verder vandaag ontzettend veel krampen in mijn darmen gehad. Is nu gelukkig minder aan het worden
Hey dames.. Naomi is net een half uur rustig... Denk dat ik meer ben geschrokken dan zijzelf.. Ik weet niet van hoe hoog ze gevallen is. Denk dat ze halverwege was. Ze weet nl. dat ze zittend van de trap af moet, tree voor tree. Maar tjah, niet gezien..
Ik ben voor de verandering nog wakker op dit tijdstip Mannetje is weg dus wacht even op hem. Morgen lekker vrij, dus lekker knufelen met mijn kleine dropje! Was zooo blij haar weer te zien net, heb haar het eerste kwartier niet losgelaten
Dat had ik vanmiddag ook. Levi heeft vanochtend uitgeslapen tot 08.45 ! dus had hem nog niet gezien. Om 18.15 weer voor het eerst.
kan ik helemaal begrijpen. Moet zeggen dat JOrdy eigenlijk nooit ga logeren, maar dat komt omdat ik hem in het ziekenhuis heb achter moeten laten en niet mocht blijven en de volgende dag vond ik hem helemaal overtsuur in zijn bedje. Dus hou hem liever bij me
@ Dag Pooh en Linnie... yesss... ik ben verliefd hoor!! Haha!! Wat een geweldige (en overigens veeeel te korte) ervaring. Het hartje klopt!!!!