Wil je een lijstje klachten: misselijk, pijn in de boobs, duizelig, moe en natuurlijk bepaalde dingen niet lekker en veel geur! Ik ben erg gevoelig voor hormonen. @ Dag: ik heb ook zo nu en dan een ongi gevoel... owh jaa en witvloed... irri... ik denk telkens dat het weer mis is:x @ Alpenmama: humz zolang het bruin en kramploos is kan het geen kwaad. @ Kimm29: Welkom... ik zet je op de lijst
Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina BV 2. Inge75 2. Loesje13 MvM 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama 3. BabeBabe MvM 4. Eekje BV 4. Tinkerlbel1984 6. desi23 7. Yadi 12. Mamaris 12. Sjudith 14. Kimm29 onbekend: Muisje1 Afspraken 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 23 sept: BabeBabe intake VK 02 okt: Pipelina echo + intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 23 okt: Sjudith gyneacoloog + echo Is dit nog handiger???
Hier ook geen kwaaltjes meer. Ik ga bij gyn omdat dat hier in Belgie standaard is. Krijg eerste echo op 18 sept. Pas dat zal ik geruster zijn dat alles in orde is. Vorige keer was er namelijk op de eerste echo geen hartje te zien, lichaam maakte geen haast om vruchtzakje af te stoten (2w later nog niet, dan maar in gang laten zetten). @Kimm29: Gefeliciteerd.
@ Kimm welkom!!!! @ yadi, ik ga ook mee doen met Mvm en ga ook BV geven oooo zo fijn ik mag dinsdag bloed prikken om te kijken hoevel hcg ik heb
Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina BV 2. Inge75 2. Loesje13 MvM 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama 3. BabeBabe MvM 4. Eekje BV 4. Tinkerlbel1984 5. madeliefs 6. desi23 7. Yadi MvM BV 12. Mamaris 12. Sjudith MvM BV 14. Kimm29 onbekend: Muisje1 Afspraken 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 02 okt: Pipelina echo + intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 23 okt: Sjudith gyneacoloog + echo
Dag meiden, allemaal van harte met jullie zwangerschap! Als alles goed gaat zal ik ook een mei-mama worden! Denk ongeveer 5 mei uitgerekend te zijn van ons 4e kindje. Nog geen klachten, voel me eigenlijk nog best 'normaal'. Het goede nieuws is ook nog niet helemaal geland denk ik...nog even wennen
@ Yadi: even een vraagje he. Ik ben natuurlijk helemaal nieuw hier en ik zie bij jou en bij anderen allemaal cijfers onderin de handtekening staan. Wat betekenen die getallen? Ben nieuwsgierig
Ha meiden! Hier ook nog geen klachen, wordt er toch weer onzeker van Had me zo voorgenomen dat dit keer niet te doen, maar toch.. het enige kwaaltje dat ik heb is dat ik heel moe ben, ja en die dikke buik dan haha Gelukkig lees ik dat ik lang niet de enige ben die nergens last van heeft, dat is dan wel een opluchting... Bij mijn dochter begon het ook pas na 6 weken dus ik heb nog even... Als het zover is vervloek ik het weer denk Over de vk, mijn man gaat de eerste keer mee maar verder alleen als er iets byzonders is als een echo bijv, of het bevallingspraatje. Je staat altijd weer binnen 5 minuten buiten (als je geen klachten of vragen hebt) dus daarvoor ga ik hem niet elke keer vrij laten nemen. Pff vandaag werken van half 9 tot 5 en dan hier eten, daarna vergadering van 6 tot half 9 Pff denk dat ik in slaap val! Liefs!
Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina BV 2. Inge75 2. Loesje13 MvM 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama 3. BabeBabe MvM 4. Eekje BV 4. Tinkerlbel1984 5. madeliefs 6. desi23 7. Yadi MvM BV ZKH Verassing 12. Mamaris 12. Sjudith MvM BV 14. Kimm29 onbekend: Muisje1 Afspraken 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 29 sept: Sjudith vk 02 okt: Pipelina echo + intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 23 okt: Sjudith gyneacoloog + echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 4 BV (Borst Voeding): 4 FV (Fles Voeding): 0 ZKH (Ziekenhuis): 1 TB (Thuis Bevalling): 0 Verassing: 1 Jongen:0 Meisje: 0
Ik heb voor de duidelijkheid een legenda gemaakt... die kan er later af, maar dan went iedereen aan de afkortingen...
Hoi! Handig die legenda! Ik zal van mij ook nog wat extra info geven: Ik wil zeker proberen borstvoeding te geven, als je hier vertelt over een thuisbevalling denken ze dat je gek geworden bent, dus ik moet in het ziekenhuis bevallen en wij willen niet weten wat het wordt, dus dat blijft een verrassing!